Citat:
Ursprungligen postat av
Hamsterboll
Rött skägg låter som en sunnimuslim.
”Jag har också fått lära mig mycket nytt. Till exempel varför somaliska gubbar har rött skägg.
Varför har männen det?
– Det är sunna. Vilket betyder tradition inom islam. Männen har det för att profeten hade det, och det ses som något bra att efterlikna profeten”
https://www.google.se/amp/s/amp.svt....ltur-tar-plats
Svart skägg låter som araber eller somalier. Jag gissar på tre arabmuslimer som slet av kvinnan hennes guldstjärna.
ÄR DU HELT JÄVLA DUM I HUVUDET!? Asså för det första, innan du skriver att du har "lärt dig mycket" så borde du ta en ordentlig titt på okunskapen du har tagit till dig! Att profeten hade rött skägg stämmer inte alls!
Och att ha rött skägg är inte sunnah. Lek inte smart! Du kan ingenting om Islam.
Det är uppenbart att det verkar vara utländska killar som hoppade på denna kvinna.
Om de nu är muslimer, så är det fucked up! För muslimer får inte skada/hata/eller döda NÅGON!! (Oavsett ursprung, religion osv)
SÅÅÅ, ENLIGT ISLAM FÅR MAN INTE! DE MUSLIMER SOM SKADAR, HOTAR, DÖDAR ANDRA MÄNNISKOR ÄR INTE MUSLIMER! DE KOMMER STRAFFAS AV SIN GUD.
Så snälla, innan du och alla andra öppnar era käftar, så läs på! Okunskap är farligt!