2020-03-19, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Förstår inte riktigt varför du trollar på flashback. Du är ju allt annat än en incel.

Det är trams. Är den enbente tvåbent för han har protes?

Man kan kompensera mycket, men man kan inte kompensera ett tonårsliv och 20+ liv utan social gemenskap och tjejer. Så är det bara.
Citera
2020-03-20, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
tack detsamma. du vet dessutom inte hur folk beter sig bakom kulisserna, så du kan ju ta och sköta ditt istället raring. och ta det killen säger om att han bara är snäll (och jag är bara elak) med en liten nypa salt.
det var dock väldigt fel av mig att skriva i affekt det där inlägget och jag tror jag även bad om ursäkt för det efteråt.

Snabb comeback. Skiter i om du är snäll eller elak, var vad du vill. Gå vidare i livet nu kram
Citera
2025-10-02, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogismyra
Sanningen:
Jag är en blyg, ensam, osäker, negativ, osocial, orkeslös, tråkig och oerfaren man med social fobi, noll social kompetens, depression och inga vänner. (Jag skulle kunna skriva ännu mer negativa saker men vi nöjer oss med detta just nu.)
Jag söker efter en flickvän.
Det finns inget som jag gillar att göra.

Jag kan ju förstås inte skriva det där. Så vad ska jag skriva?
Jag tror faktiskt att du kan skriva det där, finns nog många som skulle ta det som humor och självinsikt. Två bra egenskaper. Kanske lägga till på slutet: Vill du ha tråkigt med mig 😉 Smileyn på slutet är viktig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in