2020-02-14, 23:53
Medlem
Jag är av den typen att jag inte gillar att namge folk. Men jag vet precis vad som hände och vilka det var som var inblandade men av respekt och heder så kan jag inte säga mera :/
Citera
2020-02-15, 08:33
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smufflaren85
Jag är av den typen att jag inte gillar att namge folk. Men jag vet precis vad som hände och vilka det var som var inblandade men av respekt och heder så kan jag inte säga mera :/
Du kanske menar namnge, dock lite sent påtänkt. Prova * i namnet nästa gång.
Citera
2020-02-15, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Du kanske menar namnge, dock lite sent påtänkt. Prova * i namnet nästa gång.

Precisera dig gärna tack! Jag namngav en kille som inte var meningen skulle bli inblandad! Men vem som gjort vad osv säger man inte av rena principiella skäl! jag förstår din poäng!
Citera
2020-02-15, 13:53
Medlem
https://www.hn.se/nyheter/varberg/sl...mio-1.24046666

Det spårar helt nu asså!
Citera
2020-02-15, 16:00
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Precisera dig gärna tack! Jag namngav en kille som inte var meningen skulle bli inblandad! Men vem som gjort vad osv säger man inte av rena principiella skäl! jag förstår din poäng!
Läs dina egna inlägg nr.1 och 3.
Citera
2020-02-15, 16:22
Medlem
Citat:
Läs dina egna inlägg nr.1 och 3.

Som du kan utläsa av det jag skrivit så är det en uppföljning på att ngn nämde namnet Becerra. Detta i offersyfte. För att det skulle drabba fel person så är det väldigt viktigt att vara tydlig. Inga hypoteser. Capise
Citera
2020-02-15, 16:25
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Som du kan utläsa av det jag skrivit så är det en uppföljning på att ngn nämde namnet Becerra. Detta i offersyfte. För att det skulle drabba fel person så är det väldigt viktigt att vara tydlig. Inga hypoteser. Capise
Ooops did it again...
B*ccera funkar inte?
Citera
2020-02-15, 18:08
Medlem
Citat:
Ooops did it again...
B*ccera funkar inte?

Citat: Finns minst två personer som bor där som kan vara offren Becerra och Sacer.
Citera
2020-02-15, 21:50
Medlem
Citat:
Citat: Finns minst två personer som bor där som kan vara offren Becerra och Sacer.

Finns mist en till som kan vara intressant om man kolla ålder upp till 30. Fors den gamla Norfront aktivisten. Som nu mer är aktiv i Alternativ för Sverige.
Citera
2020-02-16, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagbrott
Finns mist en till som kan vara intressant om man kolla ålder upp till 30. Fors den gamla Norfront aktivisten. Som nu mer är aktiv i Alternativ för Sverige.

I Hns artikel står det att det varit En man i 20-årsåldern hade blivit misshandlad av en annan man, något äldre än offret.
Patrik har nog inget med händelsen att göra.
Citera
2020-02-16, 00:45
Medlem
[quote=Lagbrott|70262097]Isak Roberts son?[/QUOTE

Robert Mikael Walter Andersson han bodde tidigare på Håsten. Nu bor han i Tvååker med sin son( Isak Andersson )och fru!?
Han slog sönder arrestcellen ADH?

HÄNDELSE Den misstänkte var omhändertagen enligt Lag om omhändertagande av berusade personer. När han låstes in i arrestcell 4 började han sparka på innerdörren som var låst. Då låstes även ytterdörren av arrestantvakterna. Den misstänkte fortsatte att sparka och slå på dörren. Efter cirka 40 minuter så hade innerdörren på något sätt låsts upp och tryckt på ytterdörren som då började ge vika vid bläcket som satt på karmen. Arrestantvakterna samt Stationsbefälet fick hålla i mot så att dörren inte skulle öppnas.
Citera
2020-02-16, 01:05
Medlem
Bild https://imgur.com/a/0YhlgaM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här