2021-06-22, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orangutangensmamma
Hans ena bror är ju också en nöt. Eller var det i uppväxten iallafall.
Kände du bröderna? Berätta gärna mer om detas hemförhållanden
Citera
2021-06-22, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Kände du bröderna? Berätta gärna mer om detas hemförhållanden
Det framgår i FUP att det fanns missbruk hos Ps föräldrar. Att pappan var ute och reste mycket i jobb.
Citera
2021-06-22, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Patrik dog av hjärtstillestånd orsakat av abstinens av flera narkotiska preparat.

Han bröder har ingen del i detta. Det var en broder som såg till att Idiot-Patrik till slut ringde 112.
Patrik ringde inte. Det var brodern som ringde efter att P berättat för honom.
Citera
2021-06-22, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemiddle
Jag vet att R varit aktiv härinne. Hon sköt sig själv i foten när hon försökte lista ut vem jag är.
Personen hon trodde var mig är en person som fanns i hennes omedelbara närhet under vår uppväxt.
Detta hade användaren omöjligt kunnat veta om denne inte var R. Hon erbjöd mig även en fika för att, gissar jag, tala om gamla minnen.

Men nu sitter hon i häkte utan chans att surfa på internet? De kan väl omöjligt ge henne sådana tillåtelser??
Citera
2021-06-22, 11:50
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VastraGotaland
Men nu sitter hon i häkte utan chans att surfa på internet? De kan väl omöjligt ge henne sådana tillåtelser??
Nej precis, man har inte tillgång till internet på häktet eller anstalt.
Citera
2021-06-22, 11:55
Medlem
Rebecka, jag vet att du får tag på knark inne i fängelset och jag hoppas du får minst 1000 st vidriga avtändningar och mår riktigt jävla dåligt!!
Dåligt samvete över vad du utsatt alla dina små oskyldiga barn för, har du förmodligen inte, så det mår du säkert inte dåligt över. Du tycker antagligen bara synd om dig själv. Självömkliga amöba.

Sedan önskar jag dig lycka till att överleva när/om du kommer ut. Nej förresten, det gör jag inte. Jag hoppas du blir stenad, men överlever. Fullt medveten om hur hatad du är och att INGEN vill ha med dig att göra. Framförallt inte dina barn.
Citera
2021-06-22, 13:31
Medlem
Inthemiddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VastraGotaland

Ja precis, det var säkert ett halvår sedan som hon höll på att försöka lista ut vem jag är.
Citera
2021-06-22, 13:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Nej precis, man har inte tillgång till internet på häktet eller anstalt.
Jo, på anstalt samt psykvård kan det tillåtas i vissa fall..
Citera
2021-06-22, 14:12
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Psykvård ja i alla fall förr i tiden. Kan ändrat senaste åren. På anstalt för vissa övervakade ärenden, inte surfa fritt.
Citera
2021-06-22, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Inte de första åren på så långt straff kommer hon i närheten av internet! När det närmar sig permissioner och utslussning, kmr hon eventuellt få tillgång till internet övervakat, för att göra ärenden osv. Inget annat!
Citera
2021-06-22, 15:24
Medlem
LuiLuis avatar
Om man ägnar sin fängelsevistelse åt studier, läsa upp gymnasiet osv kan man få tillgång till internet men detta är mycket begränsat såklart. Du kommer inte åt flashback, facebook, tiktok, tinder eller fladder å fludder liksom.
Citera
2021-06-22, 15:59
Medlem
Knut-Annes avatar
Nu har hon faktiskt chansen att sluta med sitt grisliv, bli drogfri och läsa in några kurser, vad som sker är hennes val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in