2020-05-21, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bibbifin
Har tränat en narkotikahund. Den känner genom väggar o springor.
Att de inte av en händelse råkade ha med sig en narkotikahund är ju olyckligt. Då hade de kunnat göra husrannsakan och E hade blivit räddad.
Citera
2020-05-21, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Det finns mao ingen förklaring till att de krossat diazepam i morteln mer än i syfte att droga någon, anser nog jag.
Det fanns ju på nappar tex
Citera
2020-05-21, 14:49
Medlem
Citat:
Diazepam har däremot hittats på nappar.
Sorry jag såg inte att du sett redan
Citera
2020-05-21, 14:53
Medlem
Citat:
Det finns många sådana fall.

Men det här fallet är så pass uppmärksammat i media och så pass osäkert vad som verkligen hänt att jag undrar om det blir så lätt för R att få tillbaka några barn.
Nej det kan jag inte tänka mig. Nej hemska tanke!
Låt för i helvete inte denna beniga kossa ta hand om ett barn igen.
Citera
2020-05-21, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Just det där fallen du nämner, att en mördare får vårdnad om sina barn, tror jag ligger på remiss för en lagändring. Eller så har man bara funderat på det. Jag minns inte. Nej - R kommer nog aldrig få tillbaka några barn. Inte när hon haft ihjäl ett av dom och drogat ner ett annat. Kommer inte att hända. Inte ens med en kammarrätt som varit på tapeten och en skitstövel till advokat.
Nej där går nog gränsen även för den mest empatilöse. Tycker det får räcka nu.
Citera
2020-05-21, 14:58
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yanii
Det fanns ju på nappar tex

Krossade de subutex och oxykodon i morteln så hade det förklarat att de hade kunnat råka få med när de drogade henne med diazepam, men förklarar inte att hon har flera sorters benso i sig. Finns ingen förklaring till att de skulle ha krossat benso annat än att droga någon.

Ser inte att de analyserat sprutan. Det är väl det mest logiska sättet att droga barn på.
Citera
2020-05-21, 14:59
Medlem
Det finns nallar utanför huset. Inga ljus som brinner. Jag har satt två eller tre st ljus och barnen har lämnat en nalle och en teckning (som försvann?) tidigare, nu det det tomt ut, tycker fler borde visa att Es öde är viktigt att minnas och att hon inte är bortglömd.
Citera
2020-05-21, 15:00
Medlem
Citat:
Krossade de subutex och oxykodon i morteln så hade det förklarat att de hade kunnat råka få med när de drogade henne med diazepam, men förklarar inte att hon har flera sorters benso i sig. Finns ingen förklaring till att de skulle ha krossat benso annat än att droga någon.

Ser inte att de analyserat sprutan. Det är väl det mest logiska sättet att droga barn på.
Krossat i mortel och blandat i vällingflaskan?
Citera
2020-05-21, 15:01
Medlem
Citat:

Sant!

Om det var kontaminering i håret hade väl katten varit drogad den med? Det är ju uppenbart att de gett olika lugnande till barnen. Att det varit på rutin liksom. Ofattbart att bebisen överlevde.
Citera
2020-05-21, 15:01
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Krossat i mortel och blandat i vällingflaskan?

Ja, isåfall har de diskat den noggrant eller kastat den, eftersom det inte fanns några droger i dem på analys.

Förstår inte riktigt om det är vanliga nappar eller nappar till nappflaska som testats positiva för droger?
Citera
2020-05-21, 15:03
Medlem
Citat:
Ja, isåfall har de diskat den noggrant eller kastat den, eftersom det inte fanns några droger i dem på analys.

Förstår inte riktigt om det är vanliga nappar eller nappar till nappflaska som testats positiva för droger?
På bilden ser man vanliga nappar.
Har de använt nappflaska har de ju diskat ur den så det syns inte där men jag tror de har gjort så. Smakar de här tabletterna illa, gott eller inget alls?
Citera
2020-05-21, 15:05
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yanii
På bilden ser man vanliga nappar.
Har de använt nappflaska har de ju diskat ur den så det syns inte där men jag tror de har gjort så. Smakar de här tabletterna illa, gott eller inget alls?

De smakar i varierande grad beskt. Diazepam är det som smakar minst, de andra smakar ganska illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in