2020-05-15, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yanii
Ja men vi som bor här i närheten av deras hus och har sett föräldrarna... men vi har aldrig sett barn. Inte jag, inte min man och ingen annan jag känner heller.
Föräldrarna stack ju ut, jag trodde de var hemlösa för så såg de ut. Men inga barn. Nada. Någon sa att de gått på öppna förskolan men det var nog inte många gånger, det är ju kyrkan och soc som har den här. Kan inte tänka mig att de gick dit frivilligt mer än någon gång i början kanske. Hade de gått dit skulle någon reagerat på dem. Nej jag förstår inte. Ingen förstår det här. De måste ha haft barnen inomhus hela tiden.

Om inte det finns ett par som ser precis ut som dem.

Var det alltså under det gångna året som du såg dem ute? Och innan dess, under 2018, såg du mamman då? Hon måste ha varit gravid under den sommaren och hösten men det var inte något som någon visste om? Det kan ju hända att hon höll sig inomhus under den tiden. Exakt hur såg de ut, på vilket sätt konstiga kläder och vad fick dig att tro att de var hemlösa? Vill gärna få en bättre bild av hur de var, det är så mycket som är helt obegripligt i detta fall. Kända missbrukare som visar sig påverkat ute, samtidigt har mamman varit öppen på hennes insta att de hade barnen hemma (åtminstone kring nyår). Fler måste ju ha vetat om att de hade tre barn hemma?
Citera
2020-05-15, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApfelBirne
Var det alltså under det gångna året som du såg dem ute? Och innan dess, under 2018, såg du mamman då? Hon måste ha varit gravid under den sommaren och hösten men det var inte något som någon visste om? Det kan ju hända att hon höll sig inomhus under den tiden. Exakt hur såg de ut, på vilket sätt konstiga kläder och vad fick dig att tro att de var hemlösa? Vill gärna få en bättre bild av hur de var, det är så mycket som är helt obegripligt i detta fall. Kända missbrukare som visar sig påverkat ute, samtidigt har mamman varit öppen på hennes insta att de hade barnen hemma (åtminstone kring nyår). Fler måste ju ha vetat om att de hade tre barn hemma?
Alltså dem vi/jag sett som vi är ganska säkra på är rätt personer (för vi ser inte dem längre efter att E dog) är två som ser ut som riktiga alkisar/narkomaner. Lufsiga. Hängde med äldre a-lagare. Kläderna satt illa och lite för stora på mannen, kvinnan hade liksom en väldigt omodern jacka i olika färger och kort frisyr eller det såg ut som hockeyfrilla nästan. De var påverkade och någon gång bråkade de och skrek, asfulla mitt på dagen liksom.. när jag gick förbi, då tänkte jag ringa polisen men hade brottom och ville inte bli inblandad. Men inget barn.
Läste att någon sett henne med en bebis i bärsele och reagerat på det men jag såg inget barn.
Jag visste inte ens att de bodde där, har inte sett dem på lekplatserna eller andra ställen. Annars har man ju som förälder koll på andra med barn, men nej.
Det var lite synd med så unga hemlösa tänkte jag. Det var liksom min bild av dem.
Citera
2020-05-15, 19:29
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Var fan e fup
Hos tingsrätten.
Citera
2020-05-15, 19:36
Medlem
Citat:
Glömde..
Nej jag såg inte dem så mycket tidigare, det var i höstas (-19) som vi började reagera på och prata om de här unga hemlösa (trodde vi) som alltid var med äldre alagare. Det var lite konstigt. Jag vet inte om jag settt dem förut, kan inte komma ihåg det utan det var på hösten/vintern som man reagerade på de här som var så påverkade och man såg dem ofta. Mest henne. Honom har jag nog bara sett 1-2 gånger.
Men det kan vara andra personer som liknar dem och som plötsligt försvann samtidigt, tror inte det men vem vet.
Citera
2020-05-15, 19:45
Medlem
Vi får väl acceptera att vi får den på måndag antar jag.
Citera
2020-05-15, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Vi får väl acceptera att vi får den på måndag antar jag.
Jag har inte fått den iallafall
Citera
2020-05-15, 19:49
Medlem
Jag läste i stämningsansökan att polisen tagit en mortel i beslag. Tror ni att det är den som använts för att utöva det trubbiga våldet mot E*meraldas huvud?

Från ett normalt och kärleksfullt hem till ett liv i misär med både misshandel och droger. FY FAN!
Citera
2020-05-15, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kejsar.Nero
Jag läste i stämningsansökan att polisen tagit en mortel i beslag. Tror ni att det är den som använts för att utöva det trubbiga våldet mot E*meraldas huvud?

Från ett normalt och kärleksfullt hem till ett liv i misär med både misshandel och droger. FY FAN!

Jag tycker att det låter mer troligt att den användes för att förse barnen med knark...
Citera
2020-05-15, 19:52
Medlem
Citat:
Jag tycker att det låter mer troligt att den användes för att förse barnen med knark...

Kom precis på den varianten också och det låter mer troligt.
Citera
2020-05-15, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yanii
Alltså dem vi/jag sett som vi är ganska säkra på är rätt personer (för vi ser inte dem längre efter att E dog) är två som ser ut som riktiga alkisar/narkomaner. Lufsiga. Hängde med äldre a-lagare. Kläderna satt illa och lite för stora på mannen, kvinnan hade liksom en väldigt omodern jacka i olika färger och kort frisyr eller det såg ut som hockeyfrilla nästan. De var påverkade och någon gång bråkade de och skrek, asfulla mitt på dagen liksom.. när jag gick förbi, då tänkte jag ringa polisen men hade brottom och ville inte bli inblandad. Men inget barn.
Läste att någon sett henne med en bebis i bärsele och reagerat på det men jag såg inget barn.
Jag visste inte ens att de bodde där, har inte sett dem på lekplatserna eller andra ställen. Annars har man ju som förälder koll på andra med barn, men nej.
Det var lite synd med så unga hemlösa tänkte jag. Det var liksom min bild av dem.

Ok! Spontant så tycker jag inte att det låter som att det var R och P. Såg du bilderna som laddades upp i tråden? En på honom och två på henne (den senaste från hennes insta vid nyår). Hon verkar ha haft långt illrött hår. Ingen av de var jätteunga heller (kring 40).
Citera
2020-05-15, 19:59
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Det värsta brottet jag läst om någonsin.
Vidrigt.

Finns det bild på Rebecka?
Vill veta hur ett sånt svin ser ut.
Du menar knarkaren som gav sina barn stryk med blåmärken över hela kroppen inkl. huvudets olika sidor?
Hon som ska få dem lugna genom att ge dem droger som är livsfarliga att blanda för vuxna, och som högst sannolikt gav Esmeralda oerhörda smärtor och upphävd andning med ett ofattbart lidande innan hon dog? Hon som paketerade in den döda kroppen i ett plastpaket som lades under en säng i barnens rum i två dygn innan utomstående tillkallade polisen och upptäckten gjordes!

Advokat(djävul)en (som ska företräda sin klient) säger att Lilla Hjärtat har ju bara ramlat i badkaret.👺

Svinet Rebecka (bildlänk här) ser rätt vanlig ut och precis som de flesta mördare så har hon inte "Killer" tatuerat i pannan.

V.I.F. Esmeralda🕯
D.I.S. R.G.
Citera
2020-05-15, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Du menar knarkaren som gav sina barn stryk med blåmärken över hela kroppen inkl. huvudets olika sidor?
Hon som ska få dem lugna genom att ge dem droger som är livsfarliga att blanda för vuxna, och som högst sannolikt gav Esmeralda oerhörda smärtor och upphävd andning med ett ofattbart lidande innan hon dog? Hon som paketerade in den döda kroppen i ett plastpaket som lades under en säng i barnens rum i två dygn innan utomstående tillkallade polisen och upptäckten gjordes!

Advokat(djävul)en (som ska företräda sin klient) säger att Lilla Hjärtat har ju bara ramlat i badkaret.👺

Svinet Rebecka (bildlänk här) ser rätt vanlig ut och precis som de flesta mördare så har hon inte "Killer" tatuerat i pannan.

V.I.F. Esmeralda🕯
D.I.S. R.G.

Var kan man läsa om advokatens uttalande om badkaret?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in