• 7
  • 8
2020-02-02, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastade
Micael Bindefeld klämde på Peg Parneviks rumpa på Elle-galans röda matta.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-pa-elle-galan

Peg tog allt som det vore en "rolig grej".

Varför gjorde han detta spontant tro?
Säkert inte första gången.
Tur för Peg. En sådan händelse är den absolut enda möjligheten för golfdottern att få sina 15 minutes of fame... Vad annars har hon som kan intressera pöbeln? Ingenting, absolut ingenting...
Citera
2020-02-02, 09:53
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastade
Har du kvar bilderna?

Det här är mkt länge sen. Kanske rentav 10 år sen. Bindefeldt byggde om en takvåning på Karlavägen. han kanske till och med bor kvar där. Han smetade oljor på stenen i badrummet och sen klagade han och ville inte betala. Det var en av varianterna. Kanske har entreprenören kvar bilderna. Jag skulle aldrig rekommendera någon att arbeta för honom. Jag tror att han är äckligast hittills. I alla fall den sk kändis som varit det största svinet. Alla som jobbade där hatade honom. Han har ingen uppfostran eller respekt för någon som känner stolthet för sitt yrke och vill leverera sitt bästa. Jag anser att han är psykopat.
Citera
2020-02-02, 10:02
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Asså nu skulle jag ju lämna denna tråd, för att inte diskutera den klänningen mer men now I'm staying. Fy fan!

Lova mig nu bara en sak: hata inte honom. Han har inte förtjänat någon av dina tankar! Den predatorn ska inte vara i ditt huvud.

Hahaha tack. Tog ett par bira igår och loggade in. Känslan av att se det falska äcklet Bindefeldt på bild väcker tyvärr aggressivitet. Han saknar helt och hållet själ.
Citera
2020-02-02, 11:09
Medlem
Fethetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Bara på FB. MSM skulle aldrig våga ens kritisera honom av uppenbara skäl.

De tog upp det i Nyhetsmorgon på 4an idag så visst vågar MSM!
Nu väntar jag bara på att ett 20-tal tonårsbögar ska komma ut och berätta att MB gnuggat sin lilla kuk mot deras kinder så att han ryker från offentligheten för gott och förhoppningsvis åker in där han kan bli något arabgängs prison bitch.
Citera
2020-02-02, 11:28
Medlem
Giant Squids avatar
Vad drar han in stålar på egentligen?
Citera
2020-02-02, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Vad drar han in stålar på egentligen?

Från början var han framgångsrik festfixare. Sedan har han väl också förvaltat pengarna väl. Det var ju fruktansvärda summor han lade upp för den stora festen i Israel där en massa bögar och kändisar trivdes tillsammans. Även Busch-Tor, Jonas Gardell. Carola Häggkvist var där. Däremot är jag inte säker på om lurige Uffe var där. Jimmie som vanligt utmobbad, suck!
Citera
2020-02-02, 15:22
Medlem
Kalaset subventionerades av förbrytarrepubliken Israel och dess turistbyrå.
Aldrig har det varit så tydligt.
Citera
2020-02-02, 15:24
Medlem
Helt smaklöst, fanns det ingen bättre att klämma på rumpan, lite hull på kroppen. Som typ Sarah Dawn Finer, rejäla grejer. Synd om Sverigedemokraten, den där store chaffisen som klämde på en partikamrats taniga bröst. Varför dras vissa män till så små dimensioner? Jag har aldrig förstått nöjet med att dom nöjer sig med så lite.

Nej nu gick jag off topic, sändes galan på TV? Kan man se händelsen, kanske är Peg Parnevik glad för reklamen.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in