2025-06-20, 17:50
Bannlyst
Hideös tös! Har päronen samma vänsterblivna utseende?

Det är lätt att hata en NPC som nyttjas som barnarbetare av vänsterliberala medier och klimatindustrin.
Citera
2025-10-07, 17:51
Den normale individen gillar inte Greta, hon har
spårat ur helt och kommer att hatas av många.
Citera
2025-10-08, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julaftonsnartigen
Den normale individen gillar inte Greta, hon har
spårat ur helt och kommer att hatas av många.
Ok. Jag är således onormal som inte bryr mig om henne?
Vad jag bryr mig om är att det finns ett så stort hat mot en människa som brinner för en bättre värld.
Missförstå mig gärna.
Men på ett sätt ser jag upp till henne och det är att hon står upp för sina åsikter samtidigt som narrativet försöker tysta henne. Men det är inte henne jag bryr mig om utan jag är emot allt hat som vi har i den här jävla skitvärlden.
Citera
2025-10-08, 13:30
Medlem
Hur är det med hatet från Greta Thunberg? Hennes ögon brinner av hat mot judar. Då är det kanske inte så konstigt om hon själv också blir hatad?
Citera
2025-10-08, 13:55
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Ok. Jag är således onormal som inte bryr mig om henne?
Vad jag bryr mig om är att det finns ett så stort hat mot en människa som brinner för en bättre värld.
Missförstå mig gärna.
Men på ett sätt ser jag upp till henne och det är att hon står upp för sina åsikter samtidigt som narrativet försöker tysta henne. Men det är inte henne jag bryr mig om utan jag är emot allt hat som vi har i den här jävla skitvärlden.

Onormal eller normal, valet är fritt

Vad beträffar "Greta Tintin Eleonora Ernman Thunberg" och hatet så får vi nog
skylla på hennes morsa Malena Ernman som odlat fram Greta, ser man på hennes
syrra Beata, helt olika i både utseende och bedrifter, Malena Ernman såg nog sin
chans att odla fram sin Greta med sina egna ej framstående bedrifter som aktivist,
Greta verka vara enormt lättmanipulerad som Malena såg säkert det i tidig ålder ....

Greta har "Aspergers syndrom, tvångssyndrom och selektiv mutism" .. (varningslampa 3.0)
Hatet kommer fortsätta och bli ännu större, sätter en trisslott att Greta kommer bli värre än detta som vi alla ser.

Varför granskar inte svensk media Greta Thunberg ordentligt i sömmarna?
Senast redigerad av julaftonsnartigen 2025-10-08 kl. 14:07.
Citera
2025-10-12, 09:14
Medlem
orco2s avatar
Är ju för att hon har så jävla långt mellan ögonen men ändå inget mellan dom😁
Citera
2025-10-12, 09:25
Medlem
Galejans avatar
Ja, det finns ett hat mot Greta som är ganska fånigt. Jag håller inte med henne om mycket men det behöver man inte göra. Det är helt okej att tycka olika.

Samtidigt har jag oerhört mycket mer respekt för Greta än vad jag har för nätets Ukrainaboomers som sitter hemma vid sina tangentbord och gapar om att ”vi” minsann borde bomba Moskva och skicka skvadroner av JAS österut. De har själva alla möjligheter att åka ner och ta frivilligvärvning i någon av främlingslegionerna i Ukraina men det funkar givetvis inte för grå brigaden. Någon annan ska kämpa och dö för deras liberala demokrati. Helst då ukrainare, som varande reservryssar ändå inte är så mycket värda i Lars-Åkes och Görans ögon.

Där resonerar Greta helt annorlunda. Hon åker själv ner. Med fara för sitt eget liv och väl medveten om att skurkstaten Israel inte hade tvekat att ha ihjäl henne om de känt behovet. Hon bröstar det och det är värt respekt oavsett vad man sedan tycker om hennes kall. Hon satsar sitt eget skinn i spelet och därför blir det så fånigt när välmående boomergubbar sitter och hatar henne i sina feta fåtöljer samtidigt som de själva bara krigar på Facebook.
Citera
2025-10-14, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Ja, det finns ett hat mot Greta som är ganska fånigt. Jag håller inte med henne om mycket men det behöver man inte göra. Det är helt okej att tycka olika.

Samtidigt har jag oerhört mycket mer respekt för Greta än vad jag har för nätets Ukrainaboomers som sitter hemma vid sina tangentbord och gapar om att ”vi” minsann borde bomba Moskva och skicka skvadroner av JAS österut. De har själva alla möjligheter att åka ner och ta frivilligvärvning i någon av främlingslegionerna i Ukraina men det funkar givetvis inte för grå brigaden. Någon annan ska kämpa och dö för deras liberala demokrati. Helst då ukrainare, som varande reservryssar ändå inte är så mycket värda i Lars-Åkes och Görans ögon.

Där resonerar Greta helt annorlunda. Hon åker själv ner. Med fara för sitt eget liv och väl medveten om att skurkstaten Israel inte hade tvekat att ha ihjäl henne om de känt behovet. Hon bröstar det och det är värt respekt oavsett vad man sedan tycker om hennes kall. Hon satsar sitt eget skinn i spelet och därför blir det så fånigt när välmående boomergubbar sitter och hatar henne i sina feta fåtöljer samtidigt som de själva bara krigar på Facebook.

Är ganska oenig med dig i det du skriver om Greta.
Israel skulle aldrig mörda varken henne eller de andra selfiekrigarna.
De skrattar ju bara åt dem.

När du skriver dumheter som att hon åker ner med fara för sitt eget liv o annat dravel så blir det ju bara så fel.
Även om jag inte var enig med henne i hennes Klimathysteri så kunde jag respektera hennes åsikt och aktivism, INTE idag.
Finns självklart ett par som hatar Greta, men merparten av människorna ogillar henne pga av det hon gör och står för idag.

Det har aldrig handlat om barn i Gaza från Gretas sida, det har handlat om att uppvigla hat mot Israel.
Finns gott om bevis att hela den sk flottiljan betalades av Hamas.

Hon är en nyttig idiot åt onda krafter som vill splittra väst, Hon går i Hamas och Iran i förlängningens ledband.
Hon sprider lögner utan några bevis som helst om tortyr som aldrig hänt.
Om hon och de andra torterades varför har inte ett enda bevis publicerats?
Varför granskas eller ifrågasätts inte hennes hatiska påståenden av mainstream media?
Kan vem som helst komma med idiotiska påstenden och det skall accepteras?

Väst har aldrig varit så splittrat som det är idag.
Varför sliter ryssarna i Ukraina? Därför att deras befolkning står enade mot onda krafter.
Kan vi säga samma sak om befolkningen i västeuropa? NEJ det kan vi inte.
Det kan vi tacka Greta och andra nyttiga idioter som konstant sprider falska narrativ.
Citera
2025-10-14, 13:07
Medlem
Landsbygdens avatar
Jag tycker också att det är lite skumt med hat mot någon som inte gjort en något. Sedan att inte gilla eller inte hålla med, är lite en annan grej. Jag hade aldrig låtit det ta någon kraft från mig, att lägga tid på att hata någon som ej gjort mig någonting.

Ok, om det finns någon som jag bryr mig om väldigt mycket, och någon gör denne illa, då kanske jag kan hata också.

Fast Greta är ju rätt långt bort från det.
Citera
2025-10-28, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akrylforlibbad
Det är väl dags för en tråd om hatet mot Greta Thunberg. För mig verkar hatet mot henne vara helt irrationellt. Det liknar mest demoniseringen av SD och deras väljare som etablissemanget sysslar med.
Varifrån kommer hatet mot Greta? Det kan väl knappast ha med hennes budskap att göra? Jag tänkte att vi kunde göra en psykologisk djupdykning i hatet mot henne, dess orsaker och utveckling och så vidare.

Det är kanske fel att hata henne men det är bara extrema idioter som försvarar henne och det är mycket värre. Grata har skämt ut sig och inga vettiga människor stödjer henne längre
Citera
2025-10-28, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan

Greta är inte värd någon respekt då hon samarbetar med personer som vill utrota judar. Hn är dessutom extrem extremist.

Att påstå att hon tagit risker är bara fånigt. Se bara på hur hon klagar bara för att Israelerna tog lite hårt i henne

Hon borde demonstrerat mot Iran istället. Då hade hon i bästa fall kommit hem i en kista. Då hade hon blivit en martyr för dårarna i vänstern
Citera
2025-10-28, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landsbygden
Jag tycker också att det är lite skumt med hat mot någon som inte gjort en något. Sedan att inte gilla eller inte hålla med, är lite en annan grej. Jag hade aldrig låtit det ta någon kraft från mig, att lägga tid på att hata någon som ej gjort mig någonting.

Ok, om det finns någon som jag bryr mig om väldigt mycket, och någon gör denne illa, då kanske jag kan hata också.

Fast Greta är ju rätt långt bort från det.

Att försvara någon med att folk hatar henne blir konstigt om man inte nämner vad hon gjort. Greta är en extrem extremist och nu är det bara idioter som försvarar henne. Ofattbart att hon fortfarande har stöd.

Vi såg dock tydligt vilka sjua personer som hyllade henne när hon kom hem. Det var inga normala människor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in