2020-01-29, 00:08
Medlem
Hegamons avatar
Du kan dricka en halvliter mjölk, det innehåller kalium, kalcium och magnesium som lugnar din kropp.
Citera
2020-01-29, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Glöm järnöverskott. Vad har du för värden? Levt hela mitt liv i den världen.

Järn är neurotoxiskt och har visats kunna ge parkinsons mm. Inte naturligt att få i sig järn genom tillskott ju.
Ferritin på 203, p-järn 29, järnmättnad 0,45
Citera
2020-01-29, 00:09
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zenshy
Detta började innan jag ens började mixtra med sömnmediciner men jag upplever allt blev värre efteråt.
Allt kanske var stress och magnesiumbrist från början men nu vette fan.
Jag vågar inte ens lägga mig längre.

Lägg ner allt! Börja om från början helt ren.

Återigen det är inte järnet
Citera
2020-01-29, 00:10
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Järn är neurotoxiskt och har visats kunna ge parkinsons mm. Inte naturligt att få i sig järn genom tillskott ju.

Ok. Högt. HB?
Citera
2020-01-29, 00:11
Medlem
Citat:
Lägg ner allt! Börja om från början helt ren.

Återigen det är inte järnet

Det är det jag är mest inne på också. Jag tror jag måste släppa precis allt och slappna av utan mediciner. Jag hade sömnproblem innan detta också men vanliga sådana. Jag blev dumpad i november av min stora kärlek och har varit i sorg sedan dess sedan har det kommit en rad andra stressande händelser.
Citera
2020-01-29, 00:11
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Jag får blodtransfusioner och järndropp för att funka. Onormalt men livsviktigt.

Varför behöver du det?
Citera
2020-01-29, 00:13
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Det är det jag är mest inne på också. Jag tror jag måste släppa precis allt och slappna av utan mediciner. Jag hade sömnproblem innan detta också men vanliga sådana. Jag blev dumpad i november av min stora kärlek och har varit i sorg sedan dess sedan har det kommit en rad andra stressande händelser.

Då börjar du där. Sorg tar tid
Citera
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Detta började innan jag ens började mixtra med sömnmediciner men jag upplever allt blev värre efteråt.
Allt kanske var stress och magnesiumbrist från början men nu vette fan.
Jag vågar inte ens lägga mig längre.
Vad för sorts sömnmedeciner och hur då mixtrade med?
Citera
Medlem
Citat:
Jag får blodtransfusioner och järndropp för att funka. Onormalt men livsviktigt.

Varför behöver du det?

Alltså jag behöver inte järn. Jag slutade med skiten. Jag var dum nog som fick för mig att prova detta en kort stund då jag tänkte att det kanske inte är så farligt. Istället för att äta blodpudding varje dag.
Hade symptom på järnbrist men har verkligen inte järnbrist.
Citera
2020-01-29, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Vad för sorts sömnmedeciner och hur då mixtrade med?

Zopiklon, propavan, stesolid, mirtazapin, melatonin, iktorivil.
Inte alla på samma gång givetvis men de sitter ju i till nästa dag osv pga lång halveringstid.
Så galet desperat så jag har provat allt. Vissa har som sagt fått mig att somna lite annars hade jag inte suttit här och skrivit detta nu.

I natt tex körde jag zopiklon och propavan. Somnade en tag sen var det kört. Sedan tog jag en till propavan och iktorivil. Iktorivilen däckade mig och gjorde mig lugn i 5 timmar.
Citera
2020-01-29, 00:16
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Alltså jag behöver inte järn. Jag slutade med skiten. Jag var dum nog som fick för mig att prova detta en kort stund då jag tänkte att det kanske inte är så farligt. Istället för att äta blodpudding varje dag.
Hade symptom på järnbrist men har verkligen inte järnbrist.

Nästan alla symptom på järnbrist är lika med depression och lite mer.

Ta tid och sörj på det sätt som livet kräver.
Citera
2020-01-29, 00:17
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Zopiklon, propavan, stesolid, mirtazapin, melatonin, iktorivil.
Inte alla på samma gång givetvis men de sitter ju i till nästa dag osv pga lång halveringstid.
Så galet desperat så jag har provat allt. Vissa har som sagt fått mig att somna lite annars hade jag inte suttit här och skrivit detta nu.

Inget av ovan hjälper dig nu. Tråkigt men sant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in