Citat:
Ursprungligen postat av
cern
Känns med 99% säkerhet att fallet inte kommer att prövas.
Så märkligt att de vägrar ge upp och bara krigar hårt för att få rätt! Verkligen Extremist-varning.
Man kan nästan tro att Ann-Sofie har hotat dom till livet.
I de vänsterblivna Woke-människornas värld är att bli "kränkt" nästintill detsamma som att bli hotat till livet. Men nej, i HD har de inte en chans. Däremot kommer de därefter att överklaga till Europadomstolen. Möjligt att den domstolen vill visa hur viktigt det är att "värna minoriteters rättigheter" och get dessa hucklesomalier rätt. Även om de inte gör det så innebär ett överklagande dit att det här ärendet ligger "öppet" i flera år framöver och "Soffan" lär hemsökas av detta under alla dessa år. För det är till syvende och sist vad det handlar om, någonstans vet de att de förlorat, men vill ställa till maximalt djävelskap på vägen ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
LSD-Lars
Det är med stor sannolikhet salafist organisationer som är finansierade av Saudier som kommer betala.
Vi behöver införa lagstiftning som förbjuder finansiellt stöd av religösa grupper från utlandet!
Nej, jag skulle finna det exceptionellt osannolikt att de kommer betala ett endaste öre ur egen ficka. Förvänta er att de en "insamling för våra muslimska systrar" på Facebook eller liknande när det väl blir dags att betala.
En fråga här, finns det någon chans i helvetet att skattebetalarna riskerar att få ta denna nota? I och med att de själva drivit detta som ett civilt mål skulle jag tro att den risken ej finns, men jag lär väl bli besviken?