Citat:
Ursprungligen postat av
Trollfeeder
Gissningsvis frivilliga privatpersoner snarare än att dom är avlönade. Sen om dom har fått finansiering under borde av diverse intressenter...
När vakten får frågan huruvida han håller med om Gretas kamp svarar han ganska oeuntusiatiskt att "She has her cause..." han säger mellan raderna att han inte håller med, baserat på hans kroppsspråk tycker jag mig se att han egentligen tycker det är rena dumheter.
Dessa är inte ideologer som gör detta på volontärsbasis. Inte heller tycker jag att de beter sig som man skulle kunna anta att SÄPO gör. Gissar på att detta är inhyrd säkerhet.
Jag gissar på att detta under andra omständigheter är grabbar med humor, när Rebel news reportern påpekar hyckleriet i att Gretas säkerhetspersonal kör bensindrivet garvar en av dem och säger "Youre a funny guy".
Vid ett annat tillfälle hävdar reportern befinna sig i ett fritt land varvid livvakten puttar till honom och drar till med: "No this is a communist country

"
Drev han, vilket jag tror att han gjorde, är han en rolig jävel. Menade han dock allvar är det såklart fruktansvärt obehagligt.