2020-02-04, 22:28
Medlem
Stoned-Poltergeists avatar
Hyfsade två första avsnitt. Jag fattar dock inte varför de inte bara skruvade ner tv-antennen som skrapade emot mjölktanken.
Citera
2020-02-05, 16:45
Medlem
bringeroflights avatar
Såg lite där kvinnlig chaufför skulle lämna några pallar ute på en skogsväg och hon ojade sig ganska mycket för vägen. Man kan väl snabbt konstatera att hon inte timmerbilchaufför för de ger sig ut på bra mycket sämre vägar. Men visst tråkigt om skåpet skulle bli repigt.
Citera
2020-02-05, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
Såg lite där kvinnlig chaufför skulle lämna några pallar ute på en skogsväg och hon ojade sig ganska mycket för vägen. Man kan väl snabbt konstatera att hon inte timmerbilchaufför för de ger sig ut på bra mycket sämre vägar. Men visst tråkigt om skåpet skulle bli repigt.

Mjo, det var lite roligt faktiskt men ha i åtanke att hon var ny i branschen och detta var hennes första "på landet" körning. Nog minns jag att man blev lite nervös när man kom ut till sådana ställen första gångerna. Ännu mer om man blir filmad samtidigt.
Citera
2020-02-05, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eromaster

Så detta är alltså en reklam serie. Är det likadant med program som Tunnelbanan o de här bogserbilarna som rullar runt... reklam helt enkelt...eller?
Ja det är nog skapat med stöd av vissa krafter, det syns ju på att det är tre partners som presenteras vid varje reklampaus.
Kanske även ekonomiskt stöd från Åkeribranschen, det är väl en brist på chaufförer och värre kommer det väl bli, därav är det väl dags för lite propaganda för yrket.
Citera
2020-02-07, 12:53
Medlem
kl4sseKocks avatar
Simon är en riktig surpuppa på ett skönt sätt som påminner om Leif i Leif & Billy.

Tycker programmet var ganska underhållande men framför allt att det inte är massa upprepningar likt som förekommer i vägens hjältar vilket får en att tappa intresset.

Detta kommer att följas!
Citera
2020-02-08, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Simon är en riktig surpuppa på ett skönt sätt som påminner om Leif i Leif & Billy.

Tycker programmet var ganska underhållande men framför allt att det inte är massa upprepningar likt som förekommer i vägens hjältar vilket får en att tappa intresset.

Detta kommer att följas!

Precis, de följer ju olika grenar och inte Berra som bärgar personbilar hela dagarna.
Citera
2020-02-08, 14:59
Medlem
ElCaminoSSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock

Detta kommer att följas!

Reprisen går nu och jag ligger dubbelvikt i soffan och garvar så jag inte kan andas och bärsen sprutar ut genom näsborrarna, vilket jävla vokabulär Simon har, han svär ju så han kommer framkalla Satan själv här på jorden.
Citera
2020-02-11, 00:24
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElCaminoSS
Reprisen går nu och jag ligger dubbelvikt i soffan och garvar så jag inte kan andas och bärsen sprutar ut genom näsborrarna, vilket jävla vokabulär Simon har, han svär ju så han kommer framkalla Satan själv här på jorden.

Så jävla kul han blir ju förbannnad hela tiden. Dialekten o svordomarna är guld!

Så jävla skön.
Citera
2020-02-12, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Så jävla kul han blir ju förbannnad hela tiden. Dialekten o svordomarna är guld!

Så jävla skön.

Sen är hans far totala motsatsen 😂
Citera
2020-02-22, 21:40
Medlem
när dom sa att blomstermåla ligger lite utanför göteborg, ja visst en 30 mil? lol
Citera
2020-02-28, 21:38
Medlem
Kul med polacken som skulle ta selfie med blondinen😂
Citera
2020-03-03, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoned-Poltergeist
Kul med polacken som skulle ta selfie med blondinen😂
https://www.youtube.com/watch?v=GL-QYYj2qSU