• 9
  • 10
2020-07-13, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Resurs Bank är som iglar, de bara bombar ut sina äckliga brev med lånelöften och skit. Och det sker alltid när jag har handlat något på Netonnet. Jag har ett NoN-kort med en kredit på 20K som jag brukar handla elektronik för då och då. Det slår aldrig fel, två dagar efter mitt köp kommer det där brevet: "Låna upp till 300 000"

Tack, men nej tack. Sen förstår jag att folk hoppar på bluffen om de har handlat på sig för mycket och inte kan täcka fakturan utan ingår ett skitavtal med 20% ränta. Om man handlar med NoN-kortet ska fakturan betalas kommande månad.

Jag har aldrig med om en mer efterhängsen bank, har ni?
Kanske off topic, men varför kontaktar du inte bara Resurs Bank och ber att dom lägger en spärr för utskick eller liknande till dig?

Fick väldigt mycket direktreklam från Nordax och något annat kreditinstitut av någon konstig anledning, mailade båda och har inte sett skymten av någon direktreklam sedan dess.
Citera
2020-07-14, 00:59
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidgetMolester
Kanske off topic, men varför kontaktar du inte bara Resurs Bank och ber att dom lägger en spärr för utskick eller liknande till dig?

Fick väldigt mycket direktreklam från Nordax och något annat kreditinstitut av någon konstig anledning, mailade båda och har inte sett skymten av någon direktreklam sedan dess.

Tack, jag kanske ska testa det. Men det är deras fulspel jag inte gillar:
-OK, nu har han eller hon handlat igen, nu ska vi försöka veva in firren!

Sen är det roligare att sitta och gnälla om det Flashback.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in