2007-07-03, 15:50
Medlem
zodiac08s avatar
kul alltså är det kört=/
Citera
2007-07-03, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toja83
(ny?) info hos iceman.se, ghostrider borttagen från första sidan, söker på ghostrider och får fram "OBS! Releasedatumet ej fastställt", lite skillnad från "Release inom kort.."

Dom har nog också tröttnat ur snart på att han flyttar fram saker hela tiden så inte speciellt konstigt
Citera
2007-07-03, 22:53
Medlem
Men vad kan det vara för fel egenligen? Börjar ju bli lite väl många uppskjutningar. De har ju sagt att de fått ihop mastern igen. Om man anlitar någon som gör dvd skivor så borde ju de kunna ge ett ordenligt datum för när allt är klart, eller är det först gången som de bolaget trycker skivor? Underligt är det iallafall.

Om det inte var för att jag har beställt ifrån iceman som sköter allt snyggt och går utt med all info de har, hade jag nog anullerat orden och laddatner filmen istället.
Citera
2007-07-04, 11:27
Medlem
jag vet bara att jag kommer tanka ner skiten nu.. no doubt om den saken.
Citera
2007-07-04, 20:59
Medlem
e_peppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partybussen
jag vet bara att jag kommer tanka ner skiten nu.. no doubt om den saken.

Vaddå, finns den att ladda ner NU?
Citera
2007-07-04, 21:03
Medlem
ariers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ehrw
Dom har nog också tröttnat ur snart på att han flyttar fram saker hela tiden så inte speciellt konstigt

Prata med F igår och han sa att det gick trögt. Åkningen är klar. Det är bara klipperiet kvar. Fick iaf en t tröja och en plansch. Nu väntar vi bara på festen så det kan bli lite kniv slagsmål igen
Citera
2007-07-05, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arier
Prata med F igår och han sa att det gick trögt. Åkningen är klar. Det är bara klipperiet kvar. Fick iaf en t tröja och en plansch. Nu väntar vi bara på festen så det kan bli lite kniv slagsmål igen

Det låter ju bra men "bara" klipperiet kvar? Sa han inte att den skulle skickas ut i Juni? Lite dumt att säga sånt innan ens klippningen är klar^^
Men aja jag tror faktiskt den kommer tids nog
Citera
2007-07-06, 00:30
Medlem
CoolPixs avatar
Klippning, glasning och utskick kvar då med andra
ord och detta under juli månad, mitt under semester
alltså ?

Tror inte man ser röken av den filmen förrens i
Augusti tidigast, om det inte blir i Oktober då
nya getaway in stockholm kommer.
Citera
2007-07-06, 14:08
Medlem
Pheliaz00rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av e_peppe
Vaddå, finns den att ladda ner NU?

Nej hehe, men när den väl finns att ladda ner
Citera
2007-07-06, 14:09
Medlem
Pheliaz00rs avatar
Haha vafan, kommer det en TILL Getaway In Stockholm?
Citera
2007-07-08, 14:43
Medlem
(x+y)(x-y)s avatar
Oooops. Denna såg jag för några veckor sedan ...... ? Nicolas Cage hör ju till en av mina favoritskådisar så det kan ju ha färgat mitt intryck men jag tycker att filmen är helt OK. Effekterna är godkända och storyn är väl sisodär ska jag erkänna men på en skala mellan 1-10 så blir det nog en 6:a i betyg i alla fall.
Citera
2007-07-08, 16:42
Medlem
hakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av (x+y)(x-y)
Oooops. Denna såg jag för några veckor sedan ...... ? Nicolas Cage hör ju till en av mina favoritskådisar så det kan ju ha färgat mitt intryck men jag tycker att filmen är helt OK. Effekterna är godkända och storyn är väl sisodär ska jag erkänna men på en skala mellan 1-10 så blir det nog en 6:a i betyg i alla fall.

Liiite fel film kanske..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in