2020-11-11, 22:11
Medlem
MammasGrabbHalvas avatar
Jag tycker det jag sett hittills är bra. Stör mig bara på att man måste vänta en vecka på nytt avsnitt. Det blir lätt så att jag tappar sugen att följa en serie på det viset. Skulle vara bättre om de kunde släppa åtminstone en komplett säsong åt gången.
Citera
2020-11-12, 13:01
Medlem
Man-At-Armss avatar
Bra hittills. Får se om det blir en rejäl plot twist som kommer leda till platt fall eller succé. Kanske blir det varken eller.
Oavsett, kul att lite äldre filmstjärnor som Hugh Grant och Nicole Kidman nu får synas i TV-serier. Grant har aldrig varit någon favoritskådis, men tycker han spelar bra i The Undoing och i A Very English Scandal.
Citera
2020-11-12, 14:19
Medlem
mishimas avatar
Tycker det här är rätt uselt. En rätt typisk amerikansk bestseller-roman-stuket. Det är något väldigt 90-tal med den, tänk Sova med fienden eller dylikt, psykologisk thriller. Snart visar det väl sig att de är med i någon hemlig sekt eller något.

Jag gillar dock att det är rätt saftigt cliffhangers. Det är inte så ofta man ser det nuförtiden.
Citera
2020-11-12, 17:18
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Tycker det här är rätt uselt. En rätt typisk amerikansk bestseller-roman-stuket. Det är något väldigt 90-tal med den, tänk Sova med fienden eller dylikt, psykologisk thriller. Snart visar det väl sig att de är med i någon hemlig sekt eller något.

Jag gillar dock att det är rätt saftigt cliffhangers. Det är inte så ofta man ser det nuförtiden.
Det är ju trots allt David E Kelley. Är ju ok underhållning i en lyxig produktion. Serien passar bra som förströelse med sina cliffhangers jag inte hann se komma. Investerar antagligen inte tillräckligt.
Citera
2020-11-16, 15:43
Medlem
FedupFlorences avatar
Från 23:50 har vi en radda potentiella citat från Sutherland med uppmaning till folket att citera.
Citera
2020-11-18, 16:36
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Mycket bra serie. Donald Sutherland är en stor favorit, och han spelar grymt bra i sin biroll. Även Nicole Kidman spelar mycket övertygande. Är inget större fan av Hugh Grant, men tycker han spelar bra han också. Synd att de inte släppte alla avsnitt på en gång, så man slipper vänta 1 vecka.
Citera
2020-11-23, 23:12
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Hade nästan glömt serien, blev påmind idag så nu blir det att kolla 3.an, 4.an och 5an,
en mini-binge typ.
Tycker att 3.an (hitintills) är bättre än dom två första.
Citera
2020-11-24, 16:23
Medlem
Måste säga att de hållit spänningen uppe bra hittills, och att man nog inte vet vem som gjorde det förrän det är helt över. Inte ens näst sista avsnittets cliffhanger ser jag som något svar, allt är fortfarande öppet och man kan tänka sig en massa olika scenarier.

Skönt också att det är en så pass kort serie. Mer sånt!
Citera
2020-11-24, 18:10
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bud Fox
Måste säga att de hållit spänningen uppe bra hittills, och att man nog inte vet vem som gjorde det förrän det är helt över. Inte ens näst sista avsnittets cliffhanger ser jag som något svar, allt är fortfarande öppet och man kan tänka sig en massa olika scenarier.

Skönt också att det är en så pass kort serie. Mer sånt!
Håller med. Blev positivt överraskad när jag såg att det var sex episoder och inte åtta. Tror precis som du att cliffhangern är en sanning med modifiering, det finns mer där att hämta.

Citera
2020-11-24, 19:26
Medlem
Yaroshenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Håller med. Blev positivt överraskad när jag såg att det var sex episoder och inte åtta. Tror precis som du att cliffhangern är en sanning med modifiering, det finns mer där att hämta.

Håller också med.

Citera
2020-11-24, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly

Så som du gissar kan det mycket väl vara.

Eller:
Citera
2020-11-24, 20:10
Medlem
fernebos avatar
Jag tänker inte ens försöka gissa upplösningen, men måste säga att jag är mer road av denna serie än jag trodde jag skulle vara. Håller med om att den känns väldigt 90-tal, bestseller-stuk osv, men ibland behöver man kanske nåt lite traditionellt i thrillerväg. Inget mästerverk, men god underhållning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in