2013-02-25, 08:22
Medlem
Vi har sålt salami från www.delikatesskungen.se och det har fungerat för mina barn under alla år. MEN det viktigaste är nog att anlita ett erfaret företag om ni vill tjäna pengar, för deras produkter brukar fungera bättre då produkterna är välkända och företaget vet vad som funkar. Så kanske typ Kakservice eller Newbody om inte Delikatesskungen passar.
Citera
2013-11-22, 13:27
Medlem
Föreningschansen är ett bra alternativ. Du kan beställa 500 lotter och om du inte lyckas sälja alla får du skicka tillbaka de. 50% i förtjänst och enkel administration. Väldigt trevlig personal också
www.föreningschansen.se
Citera
2013-11-22, 22:55
Medlem
Terrorist-Huberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeanths
ja, nu kommer jag faktiskt inte exakt ihåg, men kanske det var en 5-10:- lotten?!

"Förstärk föreningskassan.
Det är svårt att hitta något bättre sätt att förstärka föreningskassan än att sälja Folkspels lotter: BingoLotto och SverigeLotten. Inga kostnader, relativt liten arbetsinsats och avkastning i direkt proportion till insatsen. Det betyder mer tid och energi över för att syssla med det din förening egentligen är till för.

SverigeLotter är ett utmärkta komplement till bingolotten. Eftersom de är oberoende av veckorapportering, kan man helt enkelt sälja dem tills de tar slut. I samband med evenemang av olika slag är den festlig och smidig att arbeta med.

Vill du börja sälja?
Kontakta närmaste Säljcentral, så hjälper de dig att kommma igång. "

http://www.folkspel.se/

Bingolotter är ett helvete att sälja. Gjorde det för ett massa år sen, och det lär ju inte ha blivit lättare nu.
Citera
2013-11-25, 01:35
Medlem
Vi sålde frallor i fotbollslaget när jag var liten. Man gick runt i kvarteret under veckan och tog beställning samt tog betalt, sedan fick man pallra sig upp i ottan på lördagar och dela ut dem. Mycket uppskattat och bra betalt. Vi tog 3 kr per fralla, sedan gick 50 öre till bageriet. Bekostade resa med uppehälle till Gothia-cup för hela laget.
Citera
2013-11-25, 04:59
Medlem
klinger75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAbe
Vi sålde frallor i fotbollslaget när jag var liten. Man gick runt i kvarteret under veckan och tog beställning samt tog betalt, sedan fick man pallra sig upp i ottan på lördagar och dela ut dem. Mycket uppskattat och bra betalt. Vi tog 3 kr per fralla, sedan gick 50 öre till bageriet. Bekostade resa med uppehälle till Gothia-cup för hela laget.

Japp väldigt effektivt sätt att tjäna pengar vi gjorde det flera år.

, och nu så här i luciatider kan man ordna luciatåg , vi drog in 3000kr på 3 gig på företag ( skolan tvingade ju ändå att träna för ett skoltåg ) det var på 90 talet så nu borde man kunna få det dubbla.
Citera
2014-01-09, 08:25
Medlem
Mina barns klass valde ett nytt företag som heter Wes Wear, www.weswear.se
Fungerade utmärkt. Det vi tyckte var bra var att de jobbade med ekologisk bomull i sina kläder. Det gick faktiskt att sälja trots att det inte är något inarbetat varumärke. Jag var kontaktperson och jag tyckte det hela var mkt enkelt. Allt var dessutom packat till varje säljare, vet inte hur andra gör men det var extremt skönt att slippa sortera allt. Vi kommer definitivt jobba med dem igen!!
Citera
2014-01-09, 08:38
Medlem
Sök efter sponsorer till era overaller, träningsställ och matchtröjor.

Hör med företag om ni kan hjälpa till med något.
Räfsa löv vid campingar, städa byggarbetsplatser osv.

Smidigt och enkelt och samtidigt blir det en teambuilding.
Citera
2014-07-11, 18:05
Medlem
Synd att ingen kan komma med bra svar. Jag har själv sålt med servettkungen deras grejer är lätt sålda för det är sånna servetter kärringar älskar. tror sidan servettkungen.nu
Hör med dom, riktigt schysta är de också

Till alla andra som kommer med orelevanta svar, skäms! En ung man som vill tjäna pengar på ett hederligt sätt.. Finns så mycket dåligt vi unga kan vända oss till för att tjäna snabba pengar. Stöd oss som vill göra rätt för sig
Citera
2014-07-11, 19:33
Medlem
matchfixing i fotboll.
Säkerställt 100% varje gång.

Knark.
Prositution.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera