2020-01-23, 09:55
Medlem
Hej!

Har läst "den stora Sarms tråden", men skulle vilja veta mer specefikt om vilka Sarms ni rekomenderar? Vill gärna inte blanda för mpnga prepparat samtidigt.
Har testat musclerages "Quad", upplevde den som hyffsat, körde på minimal dos i 4v.

Mitt mål är att lägga på mig muskelmassa, inte några gigantiska mängder. Har en burk pct till mitt förfogande beroende på vad man ska kura.
Citera
2020-01-23, 11:14
Bannlyst
Jag rekommenderar alltid att man ska köra vardera SARMs separat för att veta hur man reagerar innan man stackar. LGD-4033 (Ligandrol) är min personliga favorit då man får märkbart resultat i vikt, bra tryck i kroppen samt ökad styrka. Jag mår även väldigt bra av LGD kontra t.ex. RAD-140 som gör mig mer aggressiv.

10mg - 20mg LGD-4033 om dagen i 50 dagar - 100 dagar är min personliga rekommendation.
Citera
2020-01-23, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urandir
Jag rekommenderar alltid att man ska köra vardera SARMs separat för att veta hur man reagerar innan man stackar. LGD-4033 (Ligandrol) är min personliga favorit då man får märkbart resultat i vikt, bra tryck i kroppen samt ökad styrka. Jag mår även väldigt bra av LGD kontra t.ex. RAD-140 som gör mig mer aggressiv.

10mg - 20mg LGD-4033 om dagen i 50 dagar - 100 dagar är min personliga rekommendation.

Tack för svar!
Läst lite, verksr riktigt lovande. Får se vart man ska köpa prepparaten ifrån för sida. Några rekommendation?

Har du märkt av något ang sexuella lusten/erektion har påverkats av detta prepparat?
Citera
2020-01-23, 13:20
Medlem
Hallå.

Jag har själv just startat ett forskningsprojekt med Ostarine. Gjorde en rejäl research innan och hittade massor av info av div källor. Somliga bra, somliga mindre bra.

Min rekommendation är att du baserar det lite på din personlighet. Om du, som jag är lite försiktig och lätt hypokondrisk, så kan det vara smart att börja i mindre skala. Du kommer att mixtra med dina kroppshormoner, som styr hela din tillvaro på olika sätt, och detta kommer du att känna av.

Du har inte en jävla aning om vad det är som du verkligen stoppar i dig och du har inte en jävla aning om hur det kommer att påverka just dig.

Då kan det vara skönt att ligga på en låg dos första vändan så slipper du få dödsångest efter några dagar.

Bygga kropp är ett långsiktigt projekt så unna dig en mjukstart

Om du däremot är typen som utan tvekan kör en spruta i skinkan och injicerar något som någons kompis sa var ok, ja då är det väl bara att ladda för kung och fosterland eftersom du då inte kommer att "känna efter"

Lycka till
Senast redigerad av Provia100 2020-01-23 kl. 13:23.
Citera
2020-01-23, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provia100
Hallå.

Jag har själv just startat ett forskningsprojekt med Ostarine. Gjorde en rejäl research innan och hittade massor av info av div källor. Somliga bra, somliga mindre bra.

Min rekommendation är att du baserar det lite på din personlighet. Om du, som jag är lite försiktig och lätt hypokondrisk, så kan det vara smart att börja i mindre skala. Du kommer att mixtra med dina kroppshormoner, som styr hela din tillvaro på olika sätt, och detta kommer du att känna av.

Du har inte en jävla aning om vad det är som du verkligen stoppar i dig och du har inte en jävla aning om hur det kommer att påverka just dig.

Då kan det vara skönt att ligga på en låg dos första vändan så slipper du få dödsångest efter några dagar.

Bygga kropp är ett långsiktigt projekt så unna dig en mjukstart

Om du däremot är typen som utan tvekan kör en spruta i skinkan och injicerar något som någons kompis sa var ok, ja då är det väl bara att ladda för kung och fosterland eftersom du då inte kommer att "känna efter"

Lycka till

Jag är försiktig och som du säger, att börja på en låg dos är något jag såklart har tänkt. Dumt att börja på maxdos, då börjar bieffekterna bli mer påtagliga. Men vad är det som är så bra med Ostarine tycker du? Te.x kontra LGD-4033.
Citera
2020-01-23, 14:26
Medlem
Gött :-)

Jag valde Ostarine då just detta preparat har varit genom en Fas II studie och har tillstånd för en Fas III. Jag tänker att om Merck har fått grönt ljus att mata friska människor i 60-70 års åldern med just Ostarine så lär man knappast hamna på IVA första veckan i alla fall.

Sedan vet man inte som sagt om det verkligen är Ostarine man knaprar men so far so good

Jag är runt 60 år och är framför allt ute efter en liten knuff i ryggen när det kommer till min träning och har inga som helst ambitioner att lägga på mig stora högar med muskler. Lägg upp ett par kilo fläskfile på diskbänken så får du en ide om vad Ostarine så här lång har visat sig kapabelt till på en låg dos under en rimlig tid. Allt finns dokumenterat om du söker.
Citera
2020-01-23, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provia100
Gött :-)

Jag valde Ostarine då just detta preparat har varit genom en Fas II studie och har tillstånd för en Fas III. Jag tänker att om Merck har fått grönt ljus att mata friska människor i 60-70 års åldern med just Ostarine så lär man knappast hamna på IVA första veckan i alla fall.

Sedan vet man inte som sagt om det verkligen är Ostarine man knaprar men so far so good

Jag är runt 60 år och är framför allt ute efter en liten knuff i ryggen när det kommer till min träning och har inga som helst ambitioner att lägga på mig stora högar med muskler. Lägg upp ett par kilo fläskfile på diskbänken så får du en ide om vad Ostarine så här lång har visat sig kapabelt till på en låg dos under en rimlig tid. Allt finns dokumenterat om du söker.

Att den har fått grönt att fortsätta med sin utveckling och gått i Fas3 snart låter lovande. Hur länga har du tagit detta prepparat? Dosmängd och under hur många veckor?

Tack för fina svar
Citera
2020-01-23, 15:25
Medlem
Min plan är 8 veckor på 10mg, och innan nu någon börjar hoppa jämfota och skrika rakt ut, så är det baserat på det jag skrivit tidigare och inte på idéen om att till varje pris packa på så mycket muskler som det bara går. Risk and reward.

Mina små amatörstudier på nätet har lärt mig att för MK-2866 kan detta anses vara ca halva den dos som normalt används inom kraftsporten men dubbelt den dos som man har studerat i Fas II.

Du kommer att hitta en uppsjö av kurrapporter men allt talar för att MK-2866 utan tvekan har en mycket positiv inverkan på din kropp. Många har fått något helt annat i burken (ca 30% av dom som handlar på nätet) andra sitter hemma och äter popcorn framför datorn och hoppas att detta mirakelmedel ska fixa biffen ändå, den tredje trappar upp sin träning och sköter kosten extra noggrant under kuren. Allt detta ger stora variationer i resultat.

Då jag är i utförsbacke pga av min ålder så kan mina upplevelser skilja sig en del från en hormonstin 20-åring men så här långt så är det lite av ett mirakel.

-Kroppen har blivit mjuk och fin igen. Allt det där som normalt värker både här och där är som bortblåst

-Jag tränar extra hårt just nu men tycker mig redan se fina förändringar i spegeln (förändringar som alltså inte är baserade på en önskan att stå i Mr Olympia line up-en nästa år utan mera modesta småsteg)

-Mycket piggare och gladare genom dagen

Just nu är jag ca halvvägs in i min research

Till sist lite om PCT

Jag planerar inte att göra en sådan utan laddar på med mineraler och livsföring som främjar testosteronproduktionen i det dagliga livet

Ostarine är ett ämne som häftar fast på receptorer i kroppen och signalerar att det ska byggas muskler och minskas fett, bland annat. När kroppens centraldator uppfattar dessa förändringar så kommer den att omedelbart sänka testosteronproduktionen då kroppen hela tiden strävar efter jämvikt i systemen. Så, ja, jag kommer förmodligen att ha lite lägre testo efter kur och det visar bara att min kropp fungerar precis som den ska och den kommer förmodligen att återhämta sig inom ett par veckor. Notera gärna att Clomid och annat som folk proppar i sig när dom ser att testonivåerna förändras inte på något sätt är riskfritt eller utan biverkningar.

Du kan lätt halvera ditt testo om du tar en riktig karatefylla en helg och missköter kosten samtidigt. Du kan också lägga ögonen på en vacker ung dam på gymmet och ditt testo kommer att öka ca 30% ganska omgående. Det är alltså en signalsubstans som varierar hela tiden och som vi normalt har noll koll på i vardagen. Inget att noja livet ur sig för på Ostarine 10 mg.
Citera
2020-07-27, 14:59
Medlem
tja!
vart beställer ni sarms inrikes?
Citera
2020-09-15, 00:51
Medlem
Någon som vet en pålitlig sida som säljer Sarms i Sverige? Skicka gärna ett meddelande. Kan tillägga att det är LGD jag söker.
Tack på förhand
Citera
2020-09-16, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lingonsvenne
Någon som vet en pålitlig sida som säljer Sarms i Sverige? Skicka gärna ett meddelande. Kan tillägga att det är LGD jag söker.
Tack på förhand

Nu gillar jag inte dessa sarms egentligen men jag hjälpte en bro köpa via flugsvamp så han köpte en sarms med 4 sarms i eller någon sån skit den hette nog 4sarms

Han slår pernsonbästa på personbästa på gymmet nu och det är jag lite avis för så det kan jag rekommendera och kanske kommer testa själv framöver

Han hade testat chemyos rad140 tidigare och var nöjd men det är inte i sverige
Citera
2020-09-16, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eclipzor
Hej!

Har läst "den stora Sarms tråden", men skulle vilja veta mer specefikt om vilka Sarms ni rekomenderar? Vill gärna inte blanda för mpnga prepparat samtidigt.
Har testat musclerages "Quad", upplevde den som hyffsat, körde på minimal dos i 4v.

Mitt mål är att lägga på mig muskelmassa, inte några gigantiska mängder. Har en burk pct till mitt förfogande beroende på vad man ska kura.

Tips från coachen, lägg ner skiten och lita inte på en jävel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in