2020-01-20, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
Jag vet inte vad vaccinet innehåller men jag utgår ifrån att några i läkarsamhället vet det. Det måste vara besvärligt att inte lita på forskning och myndigheter.

vilken forskning syftar du på? den som bevisar att det är ofarligt med vacciner innehållandes exempelvis kvicksilver?

antar att du inte menar den som visar att ovaccinerade människor är friskare än vaccinerade.
Senast redigerad av justformybaby 2020-01-20 kl. 20:39.
Citera
2020-01-20, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justformybaby
vilken forskning syftar du på? den som bevisar att det är ofarligt med vacciner innehållandes exempelvis kvicksilver?

antar att du inte menar den som visar att ovaccinerade människor är friskare än vaccinerade.

Jag har inte satt mig in i forskningen på området. Men jag vet att myndigheterna gör det. De har välutbildad och lämplig personal för att kunna göra det. Därefter gör de lämpliga avvägningar för hur och om vaccination skall erbjudas osv. Men som sagt, vissa litar inte på myndigheter. De kanske litar på personer som Lars Bern. En person som kan allt om allt. En sådan person litar inte jag på.
Citera
2020-01-20, 21:01
Medlem
Citat:
Jag har inte satt mig in i forskningen på området. Men jag vet att myndigheterna gör det.
nej, det vet du inte.

Citat:
De har välutbildad och lämplig personal för att kunna göra det. Därefter gör de lämpliga avvägningar för hur och om vaccination skall erbjudas osv. Men som sagt, vissa litar inte på myndigheter.
du kanske litar lite väl mycket på dom?

Citat:
De kanske litar på personer som Lars Bern. En person som kan allt om allt. En sådan person litar inte jag på.

vet inte vem det är.

ja, vem kan man lita på. det är frågan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här