Resultat: Hur tycker du den tecknade rumpan på bilden ser ut?
Vältränad
4,76%
1 röster
Fast, men inte vältränad
52,38%
11 röster
Inte fast, men inte fet heller
28,57%
6 röster
Lite fet
9,52%
2 röster
För muskulös
0%
0 röster
För fet
4,76%
1 röster
2020-01-18, 19:17
Bannlyst
Med syfte att skydda kvinnor som på olika sätt, i olika delar av världen, tvingas in i den skitiga porrindustrin på grund av att de är utsatta (till exempel fattigdom)? Tecknad porr har inga offer.

Berätta varför du skulle kunna tänka dig att byta ut riktig porr mot tecknad.
Berätta varför du inte skulle kunna tänka dig att byta ut riktigt porr mot tecknad.

https://i.imgur.com/6B4oOf9.jpg
Citera
2020-01-18, 19:22
Medlem
Vansterpartiets avatar
Har inte den yngre generationen redan gjort detta? Tecknade asiatiska tjejer verkar vara intressantare än en verklig.
Citera
2020-01-18, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
Skulle man inte kunna använda dvärgar. Dom blir inte alls sårade likt hur vi sapiens blir. Även rakade primater i vissa fall. Men då blir det väll ett jäkla liv på djurättsaktivister.
Är du dum i huvudet?
Citera
2020-01-18, 19:50
Medlem
Jag tycker endast streckgubbar ska tillåtas. Dock kan även animerade kottar och stenar få användas men i så fall utan ljud.
Citera
2020-01-18, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
Jag tycker endast streckgubbar ska tillåtas. Dock kan även animerade kottar och stenar få användas men i så fall utan ljud.
Är du dum i huvudet?
Citera
2020-01-18, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbebobbe0
Är du dum i huvudet?

Dummare än någon som runkar åt tecknat? Jag vet inte.
Citera
2020-01-18, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
Dummare än någon som runkar åt tecknat? Jag vet inte.
Berätta gärna på vilket sätt det är dumt.
Citera
2020-01-18, 21:05
Medlem
Har gjort det flera gånger hahaha senasyät var man typ 24 år gammal

Det som ärbra med tecknad porr är att man rör inte till i hjärnan lika mycke... Man ser kvinnor mindre som objekt i verkligheten iaf i mitt fabb
Senast redigerad av Siktarn 2020-01-18 kl. 21:07.
Citera
2020-01-18, 21:08
Medlem
Men det är ju ingen som njuter i tecknad porr, så då är det ingen vits med det.
Citera
2020-01-18, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbebobbe0
Berätta gärna på vilket sätt det är dumt.

På vilket sätt vad är dumt? Att runka till teckningar eller att inte veta om man är dummare än de som runkar till teckningar?

Att inte veta om man är dummare än någon som runkar till ritade bilder verkar inte så dumt, i och med att det inte finns några belägg för att sexuell läggning och drift korrelerar till IQ.

Att däremot runka till tecknat tyder på att man är hyfsat sexuellt oerfaren, i och med att man uppenbarligen blir upphetsad av döda föremål. Gissningsvis är många av de som blir kåta av tecknat fortfarande under utveckling och har en massa hormoner som ännu inte är under kontroll. De blir därmed kåta av, mer eller mindre, vad fan som helst... vilket är anledningen till jag föreslog streckgubbar, kottar och stenar. Därmed inte sagt att det är dumt. Fånigt måhända men inte nödvändigtvis dumt.

Något som däremot är dumt är förbud. Visst, alla som deltar i porrbranschen trivs inte men alla tvingas heller inte. Ska man förbjuda de som frivilligt är med? Det verkar dumt.
Citera
2020-01-18, 23:56
Medlem
Animerat hade nog funkat bättre än tecknat för de flesta tror jag. Blir mer verkligt! Tecknat är ju tecknat
Citera
2020-01-19, 00:26
Medlem
EnSvenskStriders avatar
Jag kunde bli sprängkåt av tecknade bilder i typ mellanstadiet, sen växte jag upp. Är väl till 99% gravt autistiska personer som aldrig sett en kvinna naken live som går igång på teckningar?

Tycker det känns barnsligt och skulle känna mig som en pedofil oavsett vad teckningarna föreställde.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in