• 3
  • 4
2020-01-18, 21:41
Medlem
Eckiumbums avatar
Det r ett rtt hrt samhlle nr ett huvudskott rknas som en misslyckad skottlossning.
Citera
2020-01-18, 22:05
Medlem
Kaptenstjrts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
En tanke: BO beskjuts i Fittja men drar drifrn. MGM "frsvinner till fots" enl uppgift. Till en vntande flyktbil, Silverfrgad Merca, utom synhll och fljer efter? Hittar BO i Kungens Kurva och smller p igen, ordentligt denna gng?

Knns inte s troligt. Verkar som om det suttit en kvinna i Golfen som blev beskjuten i Kungens Kurva.
Citera
2020-01-18, 22:07
Medlem
Kaptenstjrts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eckiumbum
Det r ett rtt hrt samhlle nr ett huvudskott rknas som en misslyckad skottlossning.

Du blandar ihop hndelsen med en annan.
Citera
2020-01-18, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Knns inte s troligt. Verkar som om det suttit en kvinna i Golfen som blev beskjuten i Kungens Kurva.

En kvinna och en man. Mannen dd nu.
Citera
2020-01-18, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eckiumbum

Fel trd vn
Citera
2020-01-19, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
En kvinna och en man. Mannen dd nu.

Fel trd, den hr handlar om den skottlossning som gde rum 2 timmar tidigare. Det har spekulerats om det skulle vara samma person(er) som beskjutits vid bda tillfllena, men det r svitt jag kunnat se inte bekrftat, och i den hr skottlossningen har det inte varit ngra personskador.
Citera
2020-01-19, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jatroddejavaprometeus
Fel trd, den hr handlar om den skottlossning som gde rum 2 timmar tidigare. Det har spekulerats om det skulle vara samma person(er) som beskjutits vid bda tillfllena, men det r svitt jag kunnat se inte bekrftat, och i den hr skottlossningen har det inte varit ngra personskador.

Jag vet vad trden handlar om. Se inlgg #27. Sedan citerade jag "kaptenstjrt. Frgor p det?
Citera
2020-01-19, 13:14
Medlem
Prayuths avatar
Citat:
Polisen har larmats till Fittja sder om Stockholm efter en misstnkt skottlossning vid en bensinmack. Polisen uppger fr Aftonbladet att en person skjutit mot en annan, men att ingen skadats i samband med hndelsen.

De inblandade ska ha sprungit frn platsen. Polisen sker efter personerna med flera patruller och polishelikopter.

https://omni.se/larm-om-skottlossnin...ittja/a/zGPAe4
Citera
2020-01-20, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edeninne
Knns rtt givet att de som misslyckades i Fittja hann upp de tilltnkta offren i Kungens Kurva. Det gr ju nstan att kasta sten, och trffa den andra macken frn den frsta... 😏
Skulle du aka och tanka direkt efter att du blivit beskjuten?
Citera
2023-05-10, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etanolfylla
Det brukar st ngra ungdomar i 20-rsldern med en Audi RS6 reg D*E##6 inne i gr-det-sjlv-hallen och slja droger. Det kan skert ha ngon koppling.

Tja min vn, Jag ger Rs6an som du skrev regnummer p i trden och skulle uppskatta om du radera din kommentar d eller registrerings nummer din kommentar d den mlar upp en dlig bild om bilen, Vilket inte r bra
====================================
* = P
# = 99

Reg nr maskat.

/Mod
Senast redigerad av Chantre 2023-06-03 kl. 23:30.
Citera
2023-06-03, 17:36
Medlem
Atamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Vad r en misslyckad skottlossning?

= Den kriminelle som det siktas mot trffas inte och dr.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in