Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Jag har en seriös fråga. Hur tror Ni att whiskey skulle hjälpa? Man behöver väl inte köpa en för 600 kronor det finns ju billigare sorter för 240 kronor ungefär?
Någon nämnde vitlök men det tror jag inte på det verkar inte djup ned i gapet som whiskey gör. Jag har också funderat på starkast möjliga ingefära-dryck. Jag vet att på Asian butiker kan man köpa ingefära drycker i pulver och man kan hetta upp drycken också för att riktigt trimma in skiten i svalget. Om man gurglar sig med brygden.
Vad tror Ni? Många här verkar ju vara kunnigare än FHM.
Risken är förstås att man blir smittad på systembolaget, ett sådant djävla öde.
Sprit hjälper inte om du inte dränker dina lungor och många andra saker i sprit vilket leder till att du dör. i alla tider har folk försökt döda virus och bakterier genom att dricka sprit. det som händer är att du blir full och mår kanske bra för stunden. dagen efter kommer du vara lika sjuk OCH bakfull. dessutom kommer spriten göra kroppen mindre effektiv på att döda virus.
det enda som hjälper mot virus är vaccin eller att kroppen får fixa det själv, vilket den kommer göra i det här fallen om du inte är sjuk, väldigt gammal eller väldigt ung.