2020-03-06, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soltorkadetomater
Jag kan för allt i världen inte släppa uttrycket/förkortningen FHM
För mig är och har det alltid varit: For him magazine dvs FHM
Den tidningen med lättklädda brudar köpte jag ihop med Slitz (bingo rimers)
Så många snygga unga brudar innan de blev kända tex prinsessan Sophia!

Det va tider det... tills min dåvarande flickvän TVINGADE mig välja mellan henne eller tidningarna!
Förbannad än idag på mig själv att jag inte valde rätt
FHM = lättklädda brudar
https://www.google.se/search?q=For+him+magazine&client=safari&channel=ip hone_bm&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2a hUKEwjnseOpz4boAhX6wcQBHUCBBAIQ_AUoAXoECBUQAQ&biw= 375&bih=553#imgrc=hEN9-lG2gTgoNM

Det var först när Sverige skaffade Vagina och blev feministiskt som herrtidningarna fick byta från lättklädda tjejer till reportage om ex Ulf Brunnberg . Tråkigt :/
Gjorde så mycket Edit att allt försvann.
Oavsett så FHM = lättklädda brudar
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Kom igen nu, ärligt talat viruset börjar har sin peak, skall vi fortsätta med domedagsteorierna?
Hur vet du att viruset har sin peak? 42 nya smittade idag.
Citera
Medlem
Melodifestivalsgenrep ikväll, på dag 5 efter sportlovets slut. Inkubationstiden är ca 5 dagar. Ca 1 av 17 000 i Stockholm är smittade just nu (59 av 974000). 20 000 på Melodifestivalgenrep. Om fem dagar får vi se hur det gick ikväll.

Men, som tur är har Folkhälsomyndigheten sagt det inte är någon risk att folk blir sjuka vid fel tillfälle. Det viktigaste är att vi inte oroar oss.
Citera
2020-03-06, 21:07
Medlem
IAmAMisanthropics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Motbevisa mig. Logiken talar för att jag har rätt.

Lär dig prata svenska. Det är DU som hävdat något. Bevisa då!
Men jag kan givetvis lätt leta fram efter att du misslyckats. Alla här vet att merparten har varit på dyra sportlovsresor i Italien. Utom du tydligen.
Citera
2020-03-06, 21:07
Medlem
sqrt25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Var räknar du som svenskar? Svenskars beteenden är inte gynnsam ur smittsynpunkt då vi är relativt osociala. Tror snarare det är "svenskar" med en och annan svensk.
Vad tror du själv om folk som åker på skidresa till Italien under sportlovet - svenskar eller ”svenskar”?
Citera
2020-03-06, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sqrt25
vadå börjar ha sin peak? En peak är en peak.
För snart 1 1/2 dygn sedan sa Tegnell att det peakat. Sen dess har antalet registrerade smittade ökat från 90 till 135.

Han sa att importfallen snart peakat, många av svenskarna har kommit hem från Norra Italien.
Citera
2020-03-06, 21:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Vi har nog 200 fall imorgon, och det är de bekräftade.....

Vi har ju redan 80 bekräftade fall i sthlm ju och mörkertalet lär vara stort, många stockholmare som trängs på bussar och tunnelbana i rusningstrafik 5 dagar i veckan, 2 resvägar per dag minst med diverse byten, sen ska ungar hämtas från dagis/skola.

Lär ju spridas på arbetsplatser och i mataffärer mm.

Lär ju öka lavinartat här i huvudstaden tyvärr.

Tror lätt vi har tusen fall i sthlm senast nästa helg.
Citera
2020-03-06, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dbloods
"Tjeckien har gett order till alla medborgare som återvänder från Italien att sätta sig i 14 dagars karantän. Om man inte följer ordern eller bryter mot karantänen kan man tvingas betala böter på upp mot 3 miljoner tjeckiska kronor, vilket motsvarar ungefär 1,2 miljoner i svenska kronor."

Ja jävlar!

Nästan kinesiska krafttag. Så borde Löfven också ha gjort men här gör man tvärtom.
Citera
2020-03-06, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sqrt25
Vad tror du själv om folk som åker på skidresa till Italien under sportlovet - svenskar eller ”svenskar”?

Jag tror en stor del är "svenskar". Framför allt med ursprung från Sydeuropa. Alla invandrare kommer inte från Syrien, det vet du om väl?
Citera
Medlem
sqrt25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Han sa att importfallen snart peakat, många av svenskarna har kommit hem från Norra Italien.
Kanske han sa. Borde ha sagt att det kommer att öka den närmsta veckan eller veckorna eftersom det är inkubationstid.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-

Det är väl skönt .. visserligen ett antagande för ingen kan omöjligen veta exakt.

Importfallen -> snart slut
Inrikes smitta -> svarades väl ändå inte på ^^
Citera
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IAmAMisanthropic
Lär dig prata svenska. Det är DU som hävdat något. Bevisa då!
Men jag kan givetvis lätt leta fram efter att du misslyckats. Alla här vet att merparten har varit på dyra sportlovsresor i Italien. Utom du tydligen.

Iran står för en del smitta när "Svenskarna" åkte hem till det land dom flytt från på semester.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in