Citat:
Ursprungligen postat av
Mosquitoseven
Den enda som inte har något att komma med är ju du vilket har varit tydligt länge i denna tråd.
Hur många gamla har så pass bra fysik? Det blir ju väldigt egoistisk när du garvar åt detta för att du själv tror att du klarar dig utan problem.
Dessutom kan en 23-åring dö så kan ju givetvis även du dö i detta.
Jag har ett förslag varför ser du inte till att bli smittad själv för att visa hur ofarligt detta är.
Vilken lekskolenivå på ditt resonemang. Egoistiskt hör överhuvudtaget inte hemma som argument i den här tråden. Däremot finns det mycket dumhet hos personer som ynkar sig över hur hemskt detta är för äldre samtidigt som samma personer aldrig ägnat en tanke åt de äldre vid säsongsinfluensorna. De har helt enkelt skitit i 200 stackars äldre som strukit med varje år. Vad tror du deras anhöriga tycker om det?
Jag är inte gammal, det tycker bara den som tror att siffrorna gör åldern. Väldigt få har så bra fysik som jag oavsett ålder, men den har jag fixat själv samt haft tur att inte drabbas av verkligt allvarliga sjukdomar. Lunginflammation har jag dock haft vid två tillfällen, ingen lek och något som många äldre äldre dör i.