Igår, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Viruset är syntetiskt. Det har för hög elektrisk laddning för att vara naturligt.

Det kan möjligen ha mellanlandat på en djurmarknad i Wuhan, men det finns data som talar emot även det.
Det finns bevis i form av blodprover att viruset redan fanns i Europa (Italien) innan förekomsten i Wuhan.
Citera
Igår, 21:44
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
Det finns bevis i form av blodprover att viruset redan fanns i Europa (Italien) innan förekomsten i Wuhan.
Ojdå. Bevis?
Ja, det här blir intressant. Hör av dig när du har samlat ihop både dig själv och materialet.
Citera
Igår, 21:45
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Du vågar inte stå för vad du skrivit?
Vad jag skrivit?
Infoga gärna ett citat eller en referens när du hävdar att någon sagt eller skrivit något, så slipper du framstå som en substanslös tramsare.
Citera
Igår, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Vad jag skrivit?
Infoga gärna ett citat eller en referens när du hävdar att någon sagt eller skrivit något, så slipper du framstå som en substanslös tramsare.

Du förnekar att du skrivit att viruset kommer från en djurmarknad i Wuhan?
Citera
Igår, 21:50
Medlem
Citat:
Ojdå. Bevis?
Ja, det här blir intressant. Hör av dig när du har samlat ihop både dig själv och materialet.

Dr. Campbell har rapporterat om det här, dvs. att viruset fanns i Europa hösten 2019.
Citera
Igår, 21:53
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Dr. Campbell har rapporterat om det här, dvs. att viruset fanns i Europa hösten 2019.
Campbell? Oj då, jaa gott folk, där är saken bevisad.

Allvarligt, du förstår du väl att Campbell räknas inte som bevis? Inte?

Hör av dig när du har lite substans bakom dina påståenden.
Citera
Igår, 21:55
Medlem
Citat:
Campbell? Oj då, jaa gott folk, där är saken bevisad.

Allvarligt, du förstår du väl att Campbell räknas inte som bevis? Inte?

Hör av dig när du har lite substans bakom dina påståenden.

Nu är ju inte Dr. Campbell källan utan ett språkrör som förmedlar för dig obekväm information.
Citera
Igår, 21:58
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Nu är ju inte Dr. Campbell källan utan ett språkrör som förnedlar för dig obekväm information.
Ja men vad bra då, du förklara du vad som utgör beviset och så länkar du också?

Kul, jag ser fram emot bevisen på att viruset fanns i Europa innan det fanns i Wuhan! Hör av dig när du hitta bevisen!
Citera
Igår, 22:00
Medlem
Pellefant775s avatar
Citat:
Du verkar inte ha koll på hur medicin fungerar överhuvudtaget. Läkares observationer har ett ganska stort värde, särskilt när det gäller högprofilerade läkare och där datan styrks av andra läkare.

Ännu fler personangrepp. Och du verkar inte ha koll på vad problemet är med anekdoter. Bör vi följa den vetenskapliga metoden när vi utvärderar vad som stämmer eller bör vi förlita oss på vad ett par läkare säger utan data? Har du något dataunderlag att presentera eller inte?

Du måste vara mer kritisk och det är tyvärr något du inte riktigt är vilket jag misstänker beror på bristande erfarenhet och låg till obefintlig akademisk kompetens.

Att du har studerat teknisk fysik på Chalmers när du är såhär svag i ditt tänkande finner jag oerhört osannolikt.

Citat:
"att vi tar oss närmre sanningen"
Du har tydligt visat att du inte är ett smack intresserad av sanningen. Du är ett troll som shillar för Big Pharma. Tragiskt.

Visst är det jobbigt när någon sätter ribban för evidens högre än obestyrkta berättelser? Det jag gör är dock helt i linje med vetenskaplig disciplin. Så det finns en rationell grund i hur jag tänker.
Citera
Igår, 22:00
Medlem
Citat:

Kul, jag ser fram emot bevisen på att viruset fanns i Europa innan det fanns i Wuhan! Hör av dig när du hitta bevisen!

Virus in Italy, September 2019
https://www.youtube.com/watch?v=i195K2vYfnY
Citera
Igår, 22:01
Medlem
Ajogens avatar
Citat:

Jag förstår att det är jobbigt att acceptera men det är faktiskt så att covid var man made och Fauci ljög om allt.

Det är bara så det är och det är dag att se sanningen i vitögat.
Citera
Igår, 22:04
Medlem
Citat:
Ojdå. Bevis?
Varsågod.

COVID-19 circulating in Italy as early as September 2019, scientists claim
Patients in a cancer trial were found to have developed coronavirus antibodies months before the first official case in China.

Coronavirus was circulating in Italy as early as September 2019, scientists there have claimed.

The World Health Organization says COVID-19 was unknown before the outbreak was first reported in Wuhan, in central China, in December. A few months later, the first official cases were detected in Europe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in