Så märkligt, mitt inlägg ovan klipps varför hela inte tillåts ingå. Har nåt av de inlägg jag svarat på raderats efterhand eller vad är problemet. Jag fortsätter inlägget här_
Och att IgG4 skulle kunna bidra till cancer var det Uversky et al som först sa, i en peer reciewad artikel i
Vaccines 2023, men du desinformerar genom att påstå att jag påstått det fast jag har hänvisat till att denna artikel och andra tar upp det som en möjlighet, desinformatör som du är:
Increased IgG4 synthesis due to repeated mRNA vaccination with high antigen concentrations may also cause autoimmune diseases, and promote cancer growth and autoimmune myocarditis in susceptible individuals. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/37243095/
Du desinformerar med flit.
Citat:
Ursprungligen postat av
borskungen
Jag noterar att Korrektamongo vägrade att svara på min fråga om hur länge spikproteinerna skapas.
Ja, hennes första argument kring detta när jag tog upp det med henne var att det är fel att kalla det spikproteiner. Viktigt nu att hon kastar sig på telefonen och ringer Yale University och berättar vilken beteckning de ska använda istället.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vaxxadlaneslav
Och här kommer en liten hjärtlig påminnelse. användaren
korrektamund0, med sina
8 500+ inlägg sedan EXAKT den dagen
plandemin drog igång, är inget annat än ett
betalt jävla troll. Vem fan shillar korrektamund0 för? Ingen bryr sig.
Poängen är att det är ett lönecheckstroll som absolut inte vill dig väl.
Men! Dagens goda nyhet USA har börjat bannlysa mRNA vacciner. De där sprutorna
korrektamund0 desperat vill att du ska köa för. Så jag antar att vår lilla
propagandaidiot nu är lite
butthurt. Man kan nästan höra gnisslet ända härifrån.
https://x.com/SecKennedy/status/1952851097019633766?t=kDvKh4_pJQ_4oPwNvN0zKQ&s=19
Två möjligheter som jag ser det:
1 att hon har en störning och därför är duktig på att låta som om hon kan något. För en mytoman passar ett anonymt konto på Flashback bra.
2 eller att hon shillar för nån som du skriver. Då har jag ett förslag: Om man tittar på hennes alias och bild så är dessa nästan löjligt utarbetade. Men de är samtidigt städade. Om någon får som arbete att verka på Flashback så är det förmodligen så här det skulle se ut: Personen tänker ut en bild och ett "alias" och anlägger sedan en "rå" ton eftersom Flashback förknippas med det. Men en betald person vill samtidigt kunna stå på sitt jobb och visa skärmdumpar på sin verksamhet i en powerpoint för kollegorna och då känns det inte så bra att heta
våldtäktskvinnan eller
jobbrunkaren eller liknande utan då känns det bättre med det "elegant" klingande
korrektamund0, alltså den som rättar världen.
Sedan är frågan vem som bryr sig, som du skriver, men om den här kraftigt ökade cancerfrekvensen som jag nyss länkade till i JAMA från 4 augusti (
(FB) Dödligt virus från Kina orsakar panik (SARS-CoV-2, COVID-19)) och om det visar sig att predisponerade för diabetes 1 fått diabetes 1 triggad av vaccinet, som en del vetenskapliga artiklar diskuterar, så tror jag definitivt att en person som shillar för någon genom att sprida desinformation kring detta kommer att vara alldeles oerhört obekväm för sin arbetsgivare i efterhand. Då ska vi heller inte tala om ifall arbetsgivaren har en statlig koppling. Journalister har avslöjat flashbackanvändares verkliga namn förr. Jag kan stå för allt jag har skrivit här, kan korrektamund0 det? Kan hennes eventuella arbetsgivare det?
Citat:
Ursprungligen postat av
RustyShackleford
Vet inte vem som hävdade 700 dagar. Och den där tekniska jargongen verkar mer som nåt du har snappat upp nånstans, men inte fullt ut förstår eller kan förklara på egen hand.
Ditt tankeföljd:
Vissa principer ==> proteolys och teadenylation ==> Spikprotein kan inte finnas efter X antal dagar.
Låter inte riktigt som ett vetenskapligt resonemang det där. Låter mer som hur en klumpig charlatan, som imbillar sig vara ett geni, skulle försöka snacka sig ur en knipa.
Du tror inte att spikprotein kan produceras efter 700 dagar. (Eller snarare så har du luskat ut att det inte finns nån studie som har visat det än så länge, så du kan inte bli motbevisad.)
Så hur länge kan det finnas kvar då, enligt dig. Om du verkligen är insatt i dom här "principerna" som du nämner, så borde du kuna räkna ut det. Hur många dagar, på ett ungefär, kan kroppen producera spikproteiner efter injektion?
För Brogna-studien som Lamento länkade visar ju att spikprotein kan produceras åtminstone ett halvår (187 dagar). Alltså redan det betydligt mycket längre än vad "experterna" försäkrade dig och alla andra om, när ni gick och tog era injektioner. Kände ingen till dom här "principerna" som du pratar om?
Hur kommer det sig att dom kunde räkna så fel i sånt fall? Och varför tror du att dom skulle ha bättre koll nu?
Ja, det är just detta som gör att jag funderar på om hon är ett psykfall. Hon blir nämligen alldeles tyst varenda gång det kommer ny forskning. Hon kan aldrig förklara den. Blir handfallen. Det hon verkar göra sedan är att försöka fabulera nånting kring den nya forskningen så att hon sedan ska kunna anlägga en svada ned ord som ska låta trovärdiga.
Citat:
Ursprungligen postat av
RustyShackleford
När du har tomt på argument så blir du oförskämd för att kompensera. Och du är i princip alltid oförskämd.
Ska du inte bara svara på Borskungens fråga istället? Nä juste, du kan ju inte.
Precis, när det gäller IgG4 är det fortfarande ingen som vet om den kraftiga ökningen efter vaccinationen (enda gången man hittat det efter viruset var hos Covid-döda i Brasilien före vaccinet, vilket Irrgang et al nämner i sin studie) är negativ eller positiv, och samma sak med produktionen av spikproteinet. Men jag måste säga att de här cancersiffrorna var förfärliga.
Här är för övrigt en person som arbetar i sjukvården och i förrgår beskrev sin sits med postvaccin-syndrom i en tidning om cancer, det finns ju en del sådana som också arbetar inom vården som har deltagit i Yale-studien:[/url]
https://www.cancerhealth.com/article/two-crises-living-postcovid-vaccine-syndrome-long-covid-world