2025-08-08, 23:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Nej, din dumma antivaxxar-gås.

Hur blåst är man om man inte begriper att ribonukleinsyra också bryts ned.

Hur kan man vara så urbota dum att man inbillar sig att mikrobiologiska principer inte gäller.

Öhhh...ddööhhh..spikproteiner produceras...länge....det har de sagt på ChildrensHealthDefense...öööhhh...ggglllppp..uurgh h...uuuhh".

Nej, ribonukleinsyror bryts ned.

SJUNKER DET IN I LILLA DUMHUVUDET?

Du använder dig av idel halmgubbar.

Jag ställde en enkel fråga - hur länge produceras spikproteinerna?
Citera
2025-08-08, 23:22
Medlem
Så märkligt, mitt inlägg ovan klipps varför hela inte tillåts ingå. Har nåt av de inlägg jag svarat på raderats efterhand eller vad är problemet. Jag fortsätter inlägget här_

Och att IgG4 skulle kunna bidra till cancer var det Uversky et al som först sa, i en peer reciewad artikel i Vaccines 2023, men du desinformerar genom att påstå att jag påstått det fast jag har hänvisat till att denna artikel och andra tar upp det som en möjlighet, desinformatör som du är:
Increased IgG4 synthesis due to repeated mRNA vaccination with high antigen concentrations may also cause autoimmune diseases, and promote cancer growth and autoimmune myocarditis in susceptible individuals. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/37243095/
Du desinformerar med flit.

Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Jag noterar att Korrektamongo vägrade att svara på min fråga om hur länge spikproteinerna skapas.

Ja, hennes första argument kring detta när jag tog upp det med henne var att det är fel att kalla det spikproteiner. Viktigt nu att hon kastar sig på telefonen och ringer Yale University och berättar vilken beteckning de ska använda istället.

Citat:
Ursprungligen postat av Vaxxadlaneslav
Och här kommer en liten hjärtlig påminnelse. användaren korrektamund0, med sina 8 500+ inlägg sedan EXAKT den dagen plandemin drog igång, är inget annat än ett betalt jävla troll. Vem fan shillar korrektamund0 för? Ingen bryr sig. Poängen är att det är ett lönecheckstroll som absolut inte vill dig väl.

Men! Dagens goda nyhet USA har börjat bannlysa mRNA vacciner. De där sprutorna korrektamund0 desperat vill att du ska köa för. Så jag antar att vår lilla propagandaidiot nu är lite butthurt. Man kan nästan höra gnisslet ända härifrån.

https://x.com/SecKennedy/status/1952851097019633766?t=kDvKh4_pJQ_4oPwNvN0zKQ&s=19

Två möjligheter som jag ser det:

1 att hon har en störning och därför är duktig på att låta som om hon kan något. För en mytoman passar ett anonymt konto på Flashback bra.

2 eller att hon shillar för nån som du skriver. Då har jag ett förslag: Om man tittar på hennes alias och bild så är dessa nästan löjligt utarbetade. Men de är samtidigt städade. Om någon får som arbete att verka på Flashback så är det förmodligen så här det skulle se ut: Personen tänker ut en bild och ett "alias" och anlägger sedan en "rå" ton eftersom Flashback förknippas med det. Men en betald person vill samtidigt kunna stå på sitt jobb och visa skärmdumpar på sin verksamhet i en powerpoint för kollegorna och då känns det inte så bra att heta våldtäktskvinnan eller jobbrunkaren eller liknande utan då känns det bättre med det "elegant" klingande korrektamund0, alltså den som rättar världen.

Sedan är frågan vem som bryr sig, som du skriver, men om den här kraftigt ökade cancerfrekvensen som jag nyss länkade till i JAMA från 4 augusti ( (FB) Dödligt virus från Kina orsakar panik (SARS-CoV-2, COVID-19)) och om det visar sig att predisponerade för diabetes 1 fått diabetes 1 triggad av vaccinet, som en del vetenskapliga artiklar diskuterar, så tror jag definitivt att en person som shillar för någon genom att sprida desinformation kring detta kommer att vara alldeles oerhört obekväm för sin arbetsgivare i efterhand. Då ska vi heller inte tala om ifall arbetsgivaren har en statlig koppling. Journalister har avslöjat flashbackanvändares verkliga namn förr. Jag kan stå för allt jag har skrivit här, kan korrektamund0 det? Kan hennes eventuella arbetsgivare det?

Citat:
Ursprungligen postat av RustyShackleford
Vet inte vem som hävdade 700 dagar. Och den där tekniska jargongen verkar mer som nåt du har snappat upp nånstans, men inte fullt ut förstår eller kan förklara på egen hand.

Ditt tankeföljd:
Vissa principer ==> proteolys och teadenylation ==> Spikprotein kan inte finnas efter X antal dagar.

Låter inte riktigt som ett vetenskapligt resonemang det där. Låter mer som hur en klumpig charlatan, som imbillar sig vara ett geni, skulle försöka snacka sig ur en knipa.

Du tror inte att spikprotein kan produceras efter 700 dagar. (Eller snarare så har du luskat ut att det inte finns nån studie som har visat det än så länge, så du kan inte bli motbevisad.)

Så hur länge kan det finnas kvar då, enligt dig. Om du verkligen är insatt i dom här "principerna" som du nämner, så borde du kuna räkna ut det. Hur många dagar, på ett ungefär, kan kroppen producera spikproteiner efter injektion?

För Brogna-studien som Lamento länkade visar ju att spikprotein kan produceras åtminstone ett halvår (187 dagar). Alltså redan det betydligt mycket längre än vad "experterna" försäkrade dig och alla andra om, när ni gick och tog era injektioner. Kände ingen till dom här "principerna" som du pratar om? Hur kommer det sig att dom kunde räkna så fel i sånt fall? Och varför tror du att dom skulle ha bättre koll nu?

Ja, det är just detta som gör att jag funderar på om hon är ett psykfall. Hon blir nämligen alldeles tyst varenda gång det kommer ny forskning. Hon kan aldrig förklara den. Blir handfallen. Det hon verkar göra sedan är att försöka fabulera nånting kring den nya forskningen så att hon sedan ska kunna anlägga en svada ned ord som ska låta trovärdiga.

Citat:
När du har tomt på argument så blir du oförskämd för att kompensera. Och du är i princip alltid oförskämd.

Ska du inte bara svara på Borskungens fråga istället? Nä juste, du kan ju inte.

Precis, när det gäller IgG4 är det fortfarande ingen som vet om den kraftiga ökningen efter vaccinationen (enda gången man hittat det efter viruset var hos Covid-döda i Brasilien före vaccinet, vilket Irrgang et al nämner i sin studie) är negativ eller positiv, och samma sak med produktionen av spikproteinet. Men jag måste säga att de här cancersiffrorna var förfärliga.

Här är för övrigt en person som arbetar i sjukvården och i förrgår beskrev sin sits med postvaccin-syndrom i en tidning om cancer, det finns ju en del sådana som också arbetar inom vården som har deltagit i Yale-studien:[/url] https://www.cancerhealth.com/article/two-crises-living-postcovid-vaccine-syndrome-long-covid-world
Citera
2025-08-09, 14:35
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lamento

Citat:
Så hur länge kan det finnas kvar då, enligt dig. Om du verkligen är insatt i dom här "principerna" som du nämner, så borde du kuna räkna ut det. Hur många dagar, på ett ungefär, kan kroppen producera spikproteiner efter injektion?

För Brogna-studien som Lamento länkade visar ju att spikprotein kan produceras åtminstone ett halvår (187 dagar). Alltså redan det betydligt mycket längre än vad "experterna" försäkrade dig och alla andra om, när ni gick och tog era injektioner. Kände ingen till dom här "principerna" som du pratar om? Hur kommer det sig att dom kunde räkna så fel i sånt fall? Och varför tror du att dom skulle ha bättre koll nu?
Ja, det är just detta som gör att jag funderar på om hon är ett psykfall. Hon blir nämligen alldeles tyst varenda gång det kommer ny forskning. Hon kan aldrig förklara den. Blir handfallen. Det hon verkar göra sedan är att försöka fabulera nånting kring den nya forskningen så att hon sedan ska kunna anlägga en svada ned ord som ska låta trovärdiga.
Är det inte fantastiskt ändå att jag sitter här och skolar er dagarna i ända, och nu menar du att jag blir "alldeles tyst när det kommer ny forskning". Nu skall jag skola dig och andra IGEN. På exakt samma sätt som jag gjort VARJE gång "de kommer ny forskning". Problemet med er antivaxxar-patrask är ju att ni inte kan LÄSA.

Är det inte bättre att vi tittar på vad den samlade forskarkåren säger i ämnet?

Är ni beredda? Bra! HÄR KOMMER DET. IGEN:

Citat:
Wow. Återigen sitter du och sprider skitprat och antivaxxar-nonsens. Varför blir man inte förvånad?

Nej, den studie du citerar till visar inte att det finns spikprotein i kroppen efter x dagar. Man mäter inte ens det, men det är du för okunnig för att förstå. Du är så okunnig att du inte inte ens klarar av att läsa studien, utan förlitar dig på en felaktig tolkning som du snappat upp någon antivaxxar-desinformations-central som du sedan sprider på slaskforum utan att förstå vad som faktiskt står i studien.

Det är PRECIS som vanligt. Om sanningen skall fram är jag sjukt trött på att ge dig gratislektioner i immunologi och mikrobiologi, men man trodde ju att du skulle klara av att läsa innantill, men inte ens det klarar du av.

Det Brogna et al. mäter är förekomsten av en PEPTID, inte något spikprotein. Orsaken till peptidens förekomst är en helt vanlig vanlig antigenpresentation. För att förklara för dig utan kunskap betyder det att immunceller attackerat spikproteiner och hackat upp dem i peptider som sedan presenteras på cellytan så att immunsystemet kan känna igen antigenen. De antigenpresenterande cellerna överlever ganska länge, och för oss utbildade och erfarna är det här inget konstigt; det Brogna et al. detekterar är helt enkelt en peptid som den antigenpresenterande cellen presenterar. Och det hade du fattat om du haft en grundkunskap i ämnet och sedan läst innantill. Men då du är helt okunnig är du lättlurad och går på vad skit som någon tutar i dig.

Och ja, ditt eländiga antivaxxar-patrask, Brogna är helt ärlig med att det är peptider man mäter, inte proteiner. LÄS studien (fast det hjälper ju inte i ditt okunniga fall). Det är dina kompisar på desinformations-centralerna som feltolkat saken och sedan lurat i dig att studien visar att det finns spikproteiner kvar efter flera månader. Felet är att du inte har någon ämneskunskap.

Nej, Feng et al. mäter inte heller förekomsten av Spikprotein, de mäter ANTIKROPPAR. Inget annat. Det är ingen som detekterat något fullängds spikprotein i det fallet heller. Och det hade du begripit om du LÄST studien (fast det hjälper ju inte i ditt okunniga fall eftersom du inte förstår vad du läser).

Och nej, det existerar inget mRNA som inte bryts ned redan efter ett par dagar. Det finns massor med studier i ämnet där man mäter förekomsten av mRNA och det finns ännu fler där man mäter förekomsten av fulllängds spikprotein. Alla dessa visar samma sak; spikproteinerna finns inte kvar i kroppen mer än 14 dagar efter vaccination.
https://academic.oup.com/cid/article/74/4/715/6279075?login=false
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/apm.13294

Notera att de studier jag citerar mäter förekomsten av fullängds spikprotein, inte någon peptid.

Det finns studier där man PÅ KORREKT VIS mäter FULLÄNGDSPROTEIN efter vaccination och de visar som förväntat att det inte finns något spikprotein kvar efter ungefär en månad (vilket är det förväntade). 29 dagar i den här studien.
Citat:
S1 antigen was detected as early as day 1 postvaccination, and peak levels were detected on average 5 days after the first injection (Figure 1A). The mean S1 peak level was 68 pg/mL ± 21 pg/mL. S1 in all participants declined and became undetectable by day 14. No antigen was detected at day zero for 12 of 13 participants, as expected. However, one individual presented detectable S1 on day zero, possibly due to assay cross-reactivity with other human coronaviruses or asymptomatic infection at the time of vaccination. Spike protein was detectable in 3 of 13 participants an average of 15 days after the first injection. The mean spike peak level was 62 pg/mL ± 13 pg/mL. After the second vaccine dose, no S1 or spike was detectable, and both antigens remained undetectable through day 56. For one individual (participant 8), spike was detected at day 29, 1 day after the second injection and was undetectable 2 days later.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34015087/

För er som inte kan engelska och vill titta på bilder blir det kanske enklare att titta här:
https://academic.oup.com/DownloadFile/DownloadImage.aspx?image=https://oup.silverchair-cdn.com/oup/backfile/Content_public/Journal/cid/74/4/10.1093_cid_ciab465/1/ciab465f0001.jpeg?Expires=1756866493&Signature=J3j Jp0lc-RJhE8TMcBKZZYKxKK-njKiIbP7Ke5Ae8jm5zOYWyES-zMZATcK6UFH6b-PYoUPXnb8rOgXJEh3yOZQJzt ~H9qMtX3uqAQuxgA1KFGtb-e55K~x0-b0uH5zI4GyCo1tR3KUGLrwriymRYxozlQJBpwNPQrRINZaXuNK llTNd9AB2LybrR7voCJ nxjG4X8cCmCdye~VQO~xFs2EnYLR9xqjVE~fOt6NYwvMtoSYkP ENxtwSWtVd~DWkOiHvRLniYluNyU64by4Q6kyjvyok-fmmRKml XDiYAy6RnvXYEXoCBuyvyVEu8Mq4MsUdA-xWW0sjQjqGiCZc-9UA__&Key-Pair-Id=APKAIE5G5CRDK6RD3PGA&sec=335724580&ar=6279075&x sltPath=~/UI/app/XSLT&imagename=&siteId=5269

Ni är ju helt utvecklingsstörda och så obegripligt okunniga att man formligen häpnar. Ni kommer med det ena dumma påståendet efter det andra, och trots att ni i princip får en utbildning i ämnet från tant korrektamund0 så FORTSÄTTER ni klämma ur er skitsnack och dummerjönseri.

Hur kan man vara så sjukt dum i huvudet att inte förstå enkel immunologi? Tror ni på fullt allvar att kroppen sitter och pillar sig i naveln?

Herre min skapare....vilka lågpannade idioter det finns...
Citera
2025-08-09, 15:32
Medlem
Citat:
Är det inte fantastiskt ändå att jag sitter här och skolar er dagarna i ända, och nu menar du att jag blir "alldeles tyst när det kommer ny forskning". Nu skall jag skola dig och andra IGEN. På exakt samma sätt som jag gjort VARJE gång "de kommer ny forskning". Problemet med er antivaxxar-patrask är ju att ni inte kan LÄSA.

Det finns studier där man PÅ KORREKT VIS mäter FULLÄNGDSPROTEIN efter vaccination och de visar som förväntat att det inte finns något spikprotein kvar efter ungefär en månad (vilket är det förväntade). 29 dagar i den här studien.

Är du dum i hela huvet? Ja, du har hittat en liten studie från 2022 av 13 personer där en visar sig ha haft spikprotein 29 dagar efter vaccineringen, vilket sedan var borta ett par dagar efter det. Vi kan börja med att konstatera att 29 dagar, d v s en månad är många gånger längre än vad som påstods när vaccinerna salufördes, då det talades om ett par dagar, mindre än en vecka. Redan 2022 visste man alltså att det var bullshit. Vi kan också lägga till att ingen har påstått att spikproteinet fortsätter hos alla. Du hänvisar till en liten studie, och redan där fanns alltså spikprotein kvar i en månad hos en person.

Så när vi nu återigen har visat korrektamund0s tramsande där hon letat ihjäl sig och till slut hittat en enda liten studie på 13 personer att anföra och som likväl också den hittat spikprotein längre än vad som ursprungligen påstods officiellt, kan vi gå över till andra tramsare av samma slag, och givetvis hittar vi dem bland kvällstidningsjournalister av samma anda som korrektamund0, alltså sådana som i vanliga fall skriver om penislängder och liknande, precis som korrektamund0.

Här är det "Källkritikbyrån" med några kändisjournalister bakom. Här anser de sig bevisa att sepsis inte ökar efter pandemin och att anledningen till att sepsis ändå ökar efter pandemin inte är pandemin utan streptokocker. Ja, tihi, så tokigt är det faktiskt och det framgår redan i "artikelns" början:
Inget samband mellan covidvaccin och sepsis
– Att antalet sepsisfall har exploderat efter pandemin är helt felaktigt. Det finns ingen indikation på att antalet fall av sepsis har ökat, detta följs på systematiskt sätt av forskare runt om i världen, säger Rasmussen.

Däremot har sepsis orsakad av just grupp A-streptokocker blivit vanligare från 2023 och framåt.

https://kallkritikbyran.se/infektionslakare-inga-belagg-for-att-covidvaccin-orsakar-sepsis/
Att virus av lika former kan påverka immunförsvaret vet alla utom de som har en egen agenda och därför utelämnar eller missar detta. Finns hur mycket forskning kring detta som helst av forskare som Ziyad Al-Aly i artiklar i Nature och på andra ställen. Vi kan ta Harvard University:
SARS-CoV-2 Caused More, Deadlier Cases of Sepsis Than Thought

New research suggests that the virus responsible for COVID-19 was a more common and deadly cause of sepsis early in the pandemic than previously assumed — accounting for about one in six cases of sepsis from March 2020 to November 2022.

The results, published online Sept. 29 in JAMA Network Open, suggest that clinicians should rethink how they treat sepsis while also providing a framework for future surveillance of viral sepsis. https://hms.harvard.edu/news/sars-cov-2-caused-more-deadlier-cases-sepsis-thought
Så ja, precis som korrektamund0 så har "Källkritikbyrån" helt tydligt en annan agenda än att föra ut sanningen. De tjänar sig själva helt enkelt.
Senast redigerad av Lamento 2025-08-09 kl. 15:34.
Citera
2025-08-09, 15:39
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:

För er som inte kan engelska och vill titta på bilder blir det kanske enklare att titta här:
https://academic.oup.com/DownloadFile/DownloadImage.aspx?image=https://oup.silverchair-cdn.com/oup/backfile/Content_public/Journal/cid/74/4/10.1093_cid_ciab465/1/ciab465f0001.jpeg?Expires=1756866493&Signature=J3j Jp0lc-RJhE8TMcBKZZYKxKK-njKiIbP7Ke5Ae8jm5zOYWyES-zMZATcK6UFH6b-PYoUPXnb8rOgXJEh3yOZQJzt ~H9qMtX3uqAQuxgA1KFGtb-e55K~x0-b0uH5zI4GyCo1tR3KUGLrwriymRYxozlQJBpwNPQrRINZaXuNK llTNd9AB2LybrR7voCJ nxjG4X8cCmCdye~VQO~xFs2EnYLR9xqjVE~fOt6NYwvMtoSYkP ENxtwSWtVd~DWkOiHvRLniYluNyU64by4Q6kyjvyok-fmmRKml XDiYAy6RnvXYEXoCBuyvyVEu8Mq4MsUdA-xWW0sjQjqGiCZc-9UA__&Key-Pair-Id=APKAIE5G5CRDK6RD3PGA&sec=335724580&ar=6279075&x sltPath=~/UI/app/XSLT&imagename=&siteId=5269

Ni är ju helt utvecklingsstörda och så obegripligt okunniga att man formligen häpnar. Ni kommer med det ena dumma påståendet efter det andra, och trots att ni i princip får en utbildning i ämnet från tant korrektamund0 så FORTSÄTTER ni klämma ur er skitsnack och dummerjönseri.

Hur kan man vara så sjukt dum i huvudet att inte förstå enkel immunologi? Tror ni på fullt allvar att kroppen sitter och pillar sig i naveln?

Herre min skapare....vilka lågpannade idioter det finns...

Du borde verkligen öva på att uttrycka dig mer koncist och kortfattat. Du framstår ju som en tokstolle när du gormar och gastar på det där viset.

Det du ville ha sagt var följande:
"Brogna-studien använder en peptid som indikator på förekomst av spikprotein. Och man kan inte lita på sådana indirekta metoder."

Ok fine, inte mig emot. Men då får vi ju naturligtvis också kasta alla test som påsts kunna påvisa covid på sophögen. För dom använder ju också indirekta indikatorer. Inget av testen mäter om du är sjuk.

Det är vad jag och många andra har sagt hela tiden. Men kul att du också börjar komma till insikt. Baby steps Kurremurran, baby steps.
Senast redigerad av RustyShackleford 2025-08-09 kl. 15:41.
Citera
2025-08-09, 16:05
Medlem
Citat:
Om du hade haft lite grundkunskap hade du förstått att det på samma sätt som proteolysen bryter med proteiner finns det en liknande process för länge en ribonukleinsyra stannar kvar. Du får läsa mina inlägg lite bättre så kanske du lär ditt lilla dumhuvud någonting. Det roliga var ju som sagt att det var i ett svar till DIG som hag tala om för dig vad som gällde. Men du är alltså så jävla blåst och ointelligent att du fattar ingenting, TROTS att jag säger det bokstavligen? Haha, vilken nolla du är! Haha...

Jag får ta det igen:

Nej, lilla dumhuvudet, hur mycket skit och trams du än konsumerar på ChildrensHealthDefense så produceras det inga spikproteiner 700 dagar efter vaccinering.

Haha, ja jävlar, vilka kompletta nollor man debatterar med. De kan INGENTING annat än sitta och bete sig som patrask...

PS
Jag tar det IGEN:
För den med lite utbildning i ämnet finns det naturligtvis vissa principer som styr, proteolys och deadenylation upphör som sagt inte att gälla bara för att något antivaxxar-patrask behöver få ihop sina vansinnesfantasier rent mikrobiologiskt och strunta i exonukleaserna.

Helt ärligt så tror jag du missförstår vem det är du snackar med. Tror du de flesta män ser ned på andra män som arbetar som snickare, elektriker etc? Det här är bullshit feminina fjollor till "män" som bor i innerstan och kärringar håller på med för att signalera till sin omgivning att en viss grupp står under dig socialt.

Det är helt uppenbart att du är en medelmåtta som har övertygat sig själv om sin egen förträfflighet.

När "experterna" påstod saker om "lockdowns" och restriktioner som visade sig vara mer eller mindre påhittade så slutar den här typen av taktiker att fungera. Eller påståenden om dessa nya vaccin som inte riktigt stämde.

Citera
2025-08-09, 19:56
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belowmepls
Helt ärligt så tror jag du missförstår vem det är du snackar med. Tror du de flesta män ser ned på andra män som arbetar som snickare, elektriker etc? Det här är bullshit feminina fjollor till "män" som bor i innerstan och kärringar håller på med för att signalera till sin omgivning att en viss grupp står under dig socialt.

Det är helt uppenbart att du är en medelmåtta som har övertygat sig själv om sin egen förträfflighet.

När "experterna" påstod saker om "lockdowns" och restriktioner som visade sig vara mer eller mindre påhittade så slutar den här typen av taktiker att fungera. Eller påståenden om dessa nya vaccin som inte riktigt stämde.

En jämförelse vore väl om jag trippade in på byggarbetsplatsen och påpekade att de håller hammaren fel, för det var en artikel i Amelia där de visade hur man hänger upp gardiner.

Att som idioterna på det här forumet leta upp en massa abstrakt som de inte förstår (eller för den delen referera till "påståenden om nya vaccin som inte riktigt stämde" är det pinsamma i hela situationen.

Här har du ett par fler exempel på "snickarnas" trams

Om man inte vet är det bara att fråga. Inte springa runt som vissa gör här och försöka diskutera ämnen de inte förstår.

Pinsamt.
Citera
2025-08-09, 20:01
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ok fine, inte mig emot. Men då får vi ju naturligtvis också kasta alla test som påsts kunna påvisa covid på sophögen. För dom använder ju också indirekta indikatorer. Inget av testen mäter om du är sjuk.
Har du någonstans sett ett test som påvisar "graden av sjukdom"?

Helt riktigt, ett test för att indikera infektion indikerar....*drum roll* ....infektion.

Inget annat.

Du inbillade dig att ett COVID-test mäter om du är "sjuk".

Nej, så är det inte. Du kan vara lugn.

Herregud...
Citera
2025-08-09, 20:03
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
De som tog Covid19-”vaccinet” och fick PVS (Post-Vaccine-Syndrome) på köpet... kallas nu för antivaxxers! 😁😂🤡
Robert Malone, en av dem som var med att ta fram mRNA-behandlingar, tillhör nu den kategorin...
Citera
2025-08-09, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Robert Malone, en av dem som var med att ta fram mRNA-behandlingar, tillhör nu den kategorin...
Vi får hoppas att han slipper diagnosticeras med TurboCancer! 😢
Citera
2025-08-09, 20:31
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Har du någonstans sett ett test som påvisar "graden av sjukdom"?

Helt riktigt, ett test för att indikera infektion indikerar....*drum roll* ....infektion.

Inget annat.

Du inbillade dig att ett COVID-test mäter om du är "sjuk".

Nej, så är det inte. Du kan vara lugn.

Herregud...

Äh vad snackar du om? Klart det finns. Du har inte möjligtvis hört talas om "sänkan"?
Här kan du läsa på i Vårdguiden:
Citat:
Sänkningsreaktionen kallas även sänkan eller SR. Det är ett blodprov som kan tas för att se hur mycket inflammation som finns i kroppen.

Vid infektioner kan sänkan vara förhöjd beroende på hur allvarlig infektionen är. En vanlig virusförkylning kan till exempel ge en ganska liten höjning, medan en lunginflammation ofta ger en betydligt högre sänka. Vid andra inflammationer som till exempel reumatiska ledinflammationer är sänkan ofta kraftigt förhöjd.
https://www.1177.se/fragor--svar/nationellt/behandling--hjalpmedel/vad-visar-egentligen-sankan/

Till och med jag, som aldrig utgett mig för att ha nån specialkunskap i ämnet vet vad "sänkan" är. Varför vet inte du det?

Ett PCR-test för covid indikerar bara förekomst av vissa segment av en DNA-sekvens. Dvs det är en indirekt mätmetod.

Tycker bara att det är lite udda att du sågar Brognas indirekta mätmetod. Men verkar vara religiöst övertygad över att covid-test, som också i högsta grad är indirekta, skulle vara tillförlitliga.
Citera
2025-08-09, 21:15
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Robert Malone. Killen som gjort bor sig fler gånger än någon annan.

Bland de sjukaste intervjuerna som någonsin i ämnet gjorts måste var denna:
https://www.bitchute.com/video/iB10fw7oqBwY/

Undrar om NÅGON demonstrerat antivaxxar-patraskeri på ett bättre sätt. Och att det kommer från en person med utbildning gör saken än mer obegriplig. Han har så många fel i den här intervjun att man häpnar.

Fullständigt makalöst hur någon kan ta Malone på allvar efter det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in