Citat:
Större chans att det var influensan som var problemet. Den är och har alltid varit farligare för unga än vad covid är. Men så fort ordet "covid" överhuvudtaget nämns så har ju du slutsatsen klar.
Vi ska vara glada att dårar som du inte har något att säga till om. Till och med de mest rabiata antivaxxarna är ju mer eftertänksamma med sina slutsatser när någon dör eller blir svårt sjuk direkt efter vaccinering.
"troligen"
Du fortsätter med dina fullständigt okvalificerade gissningar ser jag. Det kanske inte ens var "covid" som var problemet, då hade ju covidvaccination hjälpt föga.
Betydligt mer troligt är att utgånen blivit en annan om läkarna tidigare hade insett att det var sepsis.
Faktumet att inga unga personer blir svårt sjuka i covid numera är ju en ganska bra grund att grunda denna "tro", eller snarare vetskap, på.
Är vaccinet farligt? Det var mer än jag visste. Men om du säger det så...
Folkhälsomyndigheten har gått ut och sagt att de inte har någon rekommendation om vaccination för unga personer i dagsläget.
Jaså, det är mer troligt att man på akuten hittar en frisk, vältränad, ovaccinerad man i 30-årsåldern som jag än en sån som dig, som är dubbelt så gammal som jag? Tillåt mig småle
Tror du på allvar att det finns fler ovaccinerade unga på akuten än det finns vaccinerade gamlingar?
Vad invandring och Co2 har med saken att göra är just det jag sa. Högutbildade är för mångkultur och massinvandring, något som alla med fler än två hjärnceller kan se är dåliga saker. Högutbildade går också omkring med klimatångest och tror på idioter som Greta Thunberg. Med det i åtanke kan man fråga sig varför högtubildades högre vaccinationsgrad skulle vara ett argument för vaccinering. Om något är det i så fall tvärtom, med tanke på högutbildades track record i idioti.
Alla som vårdas för svår covid idag är gamla och sköra.
Vi ska vara glada att dårar som du inte har något att säga till om. Till och med de mest rabiata antivaxxarna är ju mer eftertänksamma med sina slutsatser när någon dör eller blir svårt sjuk direkt efter vaccinering.
"troligen"

Du fortsätter med dina fullständigt okvalificerade gissningar ser jag. Det kanske inte ens var "covid" som var problemet, då hade ju covidvaccination hjälpt föga.
Betydligt mer troligt är att utgånen blivit en annan om läkarna tidigare hade insett att det var sepsis.
Faktumet att inga unga personer blir svårt sjuka i covid numera är ju en ganska bra grund att grunda denna "tro", eller snarare vetskap, på.
Är vaccinet farligt? Det var mer än jag visste. Men om du säger det så...
Folkhälsomyndigheten har gått ut och sagt att de inte har någon rekommendation om vaccination för unga personer i dagsläget.
Jaså, det är mer troligt att man på akuten hittar en frisk, vältränad, ovaccinerad man i 30-årsåldern som jag än en sån som dig, som är dubbelt så gammal som jag? Tillåt mig småle

Tror du på allvar att det finns fler ovaccinerade unga på akuten än det finns vaccinerade gamlingar?

Vad invandring och Co2 har med saken att göra är just det jag sa. Högutbildade är för mångkultur och massinvandring, något som alla med fler än två hjärnceller kan se är dåliga saker. Högutbildade går också omkring med klimatångest och tror på idioter som Greta Thunberg. Med det i åtanke kan man fråga sig varför högtubildades högre vaccinationsgrad skulle vara ett argument för vaccinering. Om något är det i så fall tvärtom, med tanke på högutbildades track record i idioti.
Alla som vårdas för svår covid idag är gamla och sköra.
Läkarna har ju konstaterat att personen ifråga kom in med hyperinfektion och covid, så behövs ingen vidare utredning. Hade hon varit skottskadad hade det nog framgått. Sepsis kan tyvärr följa vid kraftig infektion såsom covid. Nej, covidvaccin är inte farligt. Hade det varit farligt hade man inte vaccinerat, i synnerhet inte riskgrupper som är känsligare än andra grupper.
Folkhälsomyndigheten har inte sagt att de inte rekommenderar vuxna från att vaccinera sig. Tvärtom erbjuds vaccin till alla grupper i samhället. Sedan en tid tillbaka även till barn eftersom vaccin minskar risken för att bli svårt sjuk i covid19.
Ja, risken att hitta en lönnfet blandmissbrukare som du som dessutom är ovaccinerad mot covid på akuten är nog inte helt försumbar. De flesta som vårdas inneliggande för covid19 är ovaccinerade.
Att högutbildade skulle vara för massinvandring vet jag inte varifrån du får. De allra flesta är emot det. Något som de flesta högutbildade däremot är för är medicinsk vetenskap. Lågutbildade som du fäster antagligen större tilltro till voodoo-konster än strikt vetenskap. De flesta högutbildade släpper ut mer Co2 än snittet och bryr sig inte ett skit över vad de släpper ut på sina semesterresor till exotiska resmål. Du kanske skulle bredda dina informationskanaler en smula från bensinupproret 2.0 och Örkelljungas lokala SD-förening.