2022-08-29, 19:19
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacMackay
Sommarens statistik är alarmerande, och förebådar möjligen en explosion av smitta och död (av de svagaste) bland våra kvadrupelvaccinerade vänner

Ja det är mellan november och februari som folk får problem.
Både 2021 och 2022 visar kurvor uppåt unde den tiden men år 2022 är mycket värre än den kurva som sågs år 2021.

I år blir definitivt början på en extrem smittspridning och ökning av dödsfallen som tydligen tredubblades på bara i år.

Fyfan, det visste jag inte till du skrev om det vilket gjorde att jag var tvungen att kolla.. Och tappade hakan.
Citera
2022-08-29, 19:20
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Eller vaccinet kanske?

Hörrö är du sponsrad av big pharma eller? Det största anledningen till att inga längre blir sjuka är för att så många fick omikron i vintras, men även tidigare varianter av viruset. Det är mycket mycket bättre än alla vacciner du kan få.
Citera
2022-08-29, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Slulle tolka det som att viruset är mer smittsamt nu, vi har inga restriktioner och smittskydddåtgärder och vaccinet obsolet. Tur det uppgraderas nu.
Men kolla statistiken över avlidna som jag postade alldeles nyligen. Smittsamhet är en sak, men omicron BA4 och BA5 verkar vara värre än Alfa och Delta, förra sommaren befann vi oss i en övergångsperiod.
Citera
2022-08-29, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Det finns videos där folk plockar isär testkitens "bomullspinnar" och drar ut "bomullen" som då rör på sig eftersom det är nanopartiklar i dom.

Den tråkiga verkligheten är nog att covid,, testkit och vacciner egentligen handlar om bieffekter som nanopartiklar orsakar.. Men det var enkelt att få folk att snorta och injicera nanopartiklar genom att hävda att bieffekterna som nanopartiklar orsakar är ett nytt konstigt virus som ingen vet hur det smittar eller varför.

👍 Precis. Och som många forskare nu visat oss, med sina elektronmikroskop och sin research av de patent som Pfizer, Moderna och DARPA innehar, så är dessa (lipid-)nanopartiklar laddade med en "payload" som släpps ut i cellen först då en yttre signal aktiverar den.

Detta förklarar varför så många av de "vaccinerade" ännu inte uppvisat några bieffekter alls. Ännu.

Deras "payloads" är fortfarande inkapslade i lipidnanopartiklarna. I väntan på aktiveringsfrekvensen. 26 MHz.

Karen Kingston och Todd Calendar är några av de som forskat i detta.
Citera
2022-08-29, 19:50
Medlem
Citat:
Ja det är mellan november och februari som folk får problem.
Både 2021 och 2022 visar kurvor uppåt unde den tiden men år 2022 är mycket värre än den kurva som sågs år 2021.

I år blir definitivt början på en extrem smittspridning och ökning av dödsfallen som tydligen tredubblades på bara i år.

Fyfan, det visste jag inte till du skrev om det vilket gjorde att jag var tvungen att kolla.. Och tappade hakan.

Jag hoppas att en dålig sommar inte behöver betyda en mycket sämre vinter.
Det kan ju vara så att pandemin planar ut i vinter, men siffrorna ser inget vidare ut för de vaccinerade i dagsläget.
Jag vill inte måla fan på väggen, men det brukar alltid bli värre när vi närmar oss de kalla månaderna.
Citera
2022-08-29, 19:56
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Jag hoppas att en dålig sommar inte behöver betyda en mycket sämre vinter.
Det kan ju vara så att pandemin planar ut i vinter, men siffrorna ser inget vidare ut för de vaccinerade i dagsläget.
Jag vill inte måla fan på väggen, men det brukar alltid bli värre när vi närmar oss de kalla månaderna.

Ja när solen skiner svagt så hjälper den inte att motverka viruset.

Därför blir det kaos mellan november och februari varje år sen pandemihysterin började.

Skillnaden på kurvorna i smittstatistiken mellan 2021 och 2022 är extrem.

År 2022 gick kurvan nästan lodrätt uppåt. Inget bra tecken inför 2023.
Citera
2022-08-29, 20:04
Medlem
Citat:
Ja när solen skiner svagt så hjälper den inte att motverka viruset.

Därför blir det kaos mellan november och februari varje år sen pandemihysterin började.

Skillnaden på kurvorna i smittstatistiken mellan 2021 och 2022 är extrem.

År 2022 gick kurvan nästan lodrätt uppåt. Inget bra tecken inför 2023.
Och ändå testades bara en fjärdedel i jämförelse med 2021.
Dödstalen skjuter i höjden väldigt tidigt i år, och 90% av de avlidna är fullvaccinerade samt boostrade.
Samtidigt som detta utspelar sig under ytan, så pushar myndigheterna för fler doser av det gamla vaccinet. De borde åtalas för bedrägeri!!
Eller folkmord.
Senast redigerad av MacMackay 2022-08-29 kl. 20:09.
Citera
2022-08-29, 20:23
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Och ändå testades bara en fjärdedel i jämförelse med 2021.
Dödstalen skjuter i höjden väldigt tidigt i år, och 90% av de avlidna är fullvaccinerade samt boostrade.
Samtidigt som detta utspelar sig under ytan, så pushar myndigheterna för fler doser av det gamla vaccinet. De borde åtalas för bedrägeri!!
Eller folkmord.

Fast bibeln har ju beskrivit detta i tusentals år så om folk ignorerar varningar som borde vara självklara så är det ju deras fria vilja som blev deras fall.

Det står ju att satan ska märka/registrera alla med bestens märke/vaccin så om alla länders ledare vill registrera alla i vaccinregister så borde varningsklockor ringa.

Jag tycker sekten i jonestown är ett bra exempel. Medlemmarna fickk dricka saft med gift i, eller injicera giftet för att sektledaren sa att det var vad som krävdes för att få stopp på media somm hävdade att sektledaren var en ond sate.
Dom smarta gömde sig tills resten hade dött.

Men självklart hade alla som dog en fri vilja som dom gav till ledaren för att dom själva skulle slippa tänka.

Ger man upp sitt liv genom att lägga sitt liv i nån ledares händer så är det ju som att ta självmord om ledaren är en ond sate.
Citera
2022-08-29, 20:48
Medlem
Citat:
Fast bibeln har ju beskrivit detta i tusentals år så om folk ignorerar varningar som borde vara självklara så är det ju deras fria vilja som blev deras fall.

Det står ju att satan ska märka/registrera alla med bestens märke/vaccin så om alla länders ledare vill registrera alla i vaccinregister så borde varningsklockor ringa.

Jag tycker sekten i jonestown är ett bra exempel. Medlemmarna fickk dricka saft med gift i, eller injicera giftet för att sektledaren sa att det var vad som krävdes för att få stopp på media somm hävdade att sektledaren var en ond sate.
Dom smarta gömde sig tills resten hade dött.

Men självklart hade alla som dog en fri vilja som dom gav till ledaren för att dom själva skulle slippa tänka.

Ger man upp sitt liv genom att lägga sitt liv i nån ledares händer så är det ju som att ta självmord om ledaren är en ond sate.

Dåligt beläst på bibeln, men det ligger nog en stor sanning i att folk litar på överheten trots att de från stund till annan leder dem rakt in i fördärvet.
Detta vaccin var ett experiment som inte provats på människor, nu gjorde man det globalt, men det salufördes som vetenskap.
Om jag ändå ska dra någon biblisk parallell, så är det djävlar som ligger bakom. Jag trodde inte det innan jag började kolla statistiken.
Citera
2022-08-29, 21:01
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Dåligt beläst på bibeln, men det ligger nog en stor sanning i att folk litar på överheten trots att de från stund till annan leder dem rakt in i fördärvet.
Detta vaccin var ett experiment som inte provats på människor, nu gjorde man det globalt, men det salufördes som vetenskap.
Om jag ändå ska dra någon biblisk parallell, så är det djävlar som ligger bakom. Jag trodde inte det innan jag började kolla statistiken.

Jag är inte heller så påläst men jag har börjat söka på diverse ord tillsammans med ordet bibeln för att se om det finns nån del av bibeln som nämner ordet eller refererar till ordet jag har intresse av.

Som nu tex jag sökte på vacciner bibeln.. Och fick fram sökresultat där vissa hävdar att vacciner förespråkas av bibeln, och andra som säger att vaccinerr är vilddjurets märke: https://www.varldenidag.se/nyheter/kristna-experter-ger-sin-syn-pa-massvaccinering/reptlu!yTVejPxGRovYAoBgttkkow/

Det kan vara intressant ibland eftersom internet gör ju att man får fram kapitlen av intresse direkt.. Sen får man avgöra själv vad som kan tolkas eller inte tolkas ur texterna.
Citera
2022-08-29, 21:43
Medlem
Citat:
Det finns videos där folk plockar isär testkitens "bomullspinnar" och drar ut "bomullen" som då rör på sig eftersom det är nanopartiklar i dom.

Den tråkiga verkligheten är nog att covid,, testkit och vacciner egentligen handlar om bieffekter som nanopartiklar orsakar.. Men det var enkelt att få folk att snorta och injicera nanopartiklar genom att hävda att bieffekterna som nanopartiklar orsakar är ett nytt konstigt virus som ingen vet hur det smittar eller varför.
Det finns också videos där Spiderman skjuter spindelväv från handlederna och också en där Pippi Långstrump lyfter en hel häst över sitt huvud.
Citera
2022-08-29, 21:46
Medlem
KungPungPats avatar
Lol jag sökte på aborterade fosterceller för att jag inte har hört något om det.. Och överst bland sökresultaten står det:

Citat:
HEK-293 kommer från en njure som tagits från ett foster som aborterades omkring år 1972. PER.C6 har utvecklats från celler från näthinnan på ett 18 veckor gammalt foster som aborterades 1985. Två av dessa befinner sig i den sista fasen, fas 3, varav ett alltså utvecklas av Astra Zeneca, som använder sig av HEK-293.

Källan: https://www.varldenidag.se/nyheter/celler-fran-aborterade-foster-anvands-for-att-ta-fram-coronavaccin/repthz!EM4IXknFa1TBpVhygZCg/

Vaccinet som orsakade blodproppar och som sas innehålla nått virus från apor.

Wallenberg är på hugget ser jag i dessa sista dagar lol

Häxblandning delux.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in