Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Det har ju visat sig att syrgasbehandling har varit bättre och skonsammare än respiratorvård i väldigt många fall. Ett av skälen att många fler dog i början av plandemin är att alltför många vårdades vårdslöst i respiratorer.
Ovaccinerbara är tragiskt nog väldigt känsliga ofta svårt sjuka människor eller allergiska, det är såklart intressant om det påtalas hur många sådana som ligger på IVA men media och myndigheter vill ju verkligen skrämma friskt folk till vaccinbåsen…
Det stämmer säkert men den ansvariga läkaren vet nog bäst vilket alternativ som är bäst i de olika fallen. Speciellt nu, i början var det såklart svårare.
Jag har inga problem med att bli uppmanad att ta ett vaccin om den samlade vetenskapen säger det hjälper. Jag vet också att inga vaccin är 100 procentiga och att det alltid finns biverkningar.
Jag vet inte hur många vaccin som "onda" läkemedelsjättar tvingade i mig som nyfödd och barn men jag vet att jag lever idag. Och att jag slapp hemska sjukdomar.
För bara 40 år sedan hade detta inte varit ett problem. Man hade tagit sina sprutor, hållt avstånd och hållt käften. Men idag när alla ska vara så jävla individualistiska och känna sig kränkta så blir det såklart problem. Deras frihet att kunna leva ut sina begär är viktigast.
Jag vill inte ens tänka på hur det kommer att bli om det skulle bli krig.