2021-12-03, 10:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
2% have died from the Pfizer shot in the 3 months of taking it. According to FDA documents that they were forced to release. Much more to come.

Fler som dör av vaccin alltså än covid.

Har du möjlighet att lägga upp källa?
Citera
2021-12-03, 10:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66
Har du möjlighet att lägga upp källa?

https://twitter.com/PositiveequityM/status/1466527526604312578?s=20
Citera
2021-12-03, 10:36
Bannlyst
Citat:
https://twitter.com/PositiveequityM/status/1466527526604312578?s=20

Tack för det!
Citera
2021-12-03, 10:37
Medlem
någon som vet ifall det räcker med 1dos för att komma in på tillställningar? eller måste man ha 2doser för att covidbeviset ska gälla?
Citera
2021-12-03, 10:41
Avstängd
“In the space of 8 days I went from being super fit & healthy to daily heart & lung pain which ranges from crushing to stabbing, all because I went against everything I believe in to stop society shunning & judging me.”
- Nichola, Melbourne, post- Pfizer /2

https://twitter.com/Virg21Nicholls/status/1466518335697215490?s=20

Vilket även får stöd från AMERICAN HEART ASSOCIATION:

https://twitter.com/sethjlevy/status/1466443864378679318?s=20

Det här diskuterar inte svensk media något alls om?
Hur kan man åtminstone inte informera att mrna-vaccin ökar risk för hjärtsjukdom från 11% till 25%?
Det är inte intressant?

Problemet ligger också att det här är regelbundna sprutor som ska tas..
Senast redigerad av kajusi 2021-12-03 kl. 10:43.
Citera
2021-12-03, 10:45
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Är det någon som på ett sakligt sätt kan förklara varför friska människor ska vaccinera sig mot covid, men när samma grupp inte uppmanats vaccinera sig mot den årliga influensan?

Jag har aldrig vaccinerat mig mot influensan, är ca 40 år. Och jag har aldrig uppmanats att isolera mig för att skydda de äldre. Det är ju vanligt att det dör tusentals gamla i influensan varje år.

Vad är skillnaden?
Skillnaden är att lobbygrupper med enorma resurser hjärntvättat allt från politiker/myndigheter/Forskare/läkare och ända ner till gemene man till att tro på att vaccination stoppar smittan.
Citera
2021-12-03, 10:46
Medlem
Den förra mutationen (jag minns inte ens namnet för jag skiter i vilket) skulle ju vara sååååå farlig och mänskligheten stod i princip inför sin undergång. Men vad hände? Inte ett skit. Nu har vi en ny mutation och trots att den sydafrikanska forskaren som upptäckte den tydligt påpekat att den i princip är harmlös och att hon inte ens sett några dödsfall i samband med det så drar media på alla växlar igen och rullar sina dödsrubriker. Haha. Det är så här det kommer hålla på i all evighet. Det är sorgligt att folk inte fattar att de slänger bort sina liv. 2 år åt helvete helt i onödan. Jag fattar inte hur ni orkar leva med er själva.

Det är tur vi bor i Sverige där vi haft en hyfsat sansad inställning och man kunnat leva hyfsat normalt till skillnad mot övriga västvärlden som förvandlats till totalitära skitländer. Men, ja. Jag sitter i princip här med mina popcorn och betraktar denna absurditet. Folk borde verkligen sluta läsa lögnmedia. Det förgiftar deras hjärnor och de tappar greppet om verkligheten.
Citera
2021-12-03, 10:48
Medlem
”Ugur Sahin, vd för Biontech och upphovsman till Pfizers vaccin, manar till lugn.
– Vi anser att det är troligt att personer kommer att ha betydande skydd mot svår sjukdom orsakad av omikron. I mina ögon finns det ingen anledning att vara särskilt orolig, sa han tidigare i veckan.”

Vad härligt att veta! Phew! Jag som trodde vaccinet var helt utan verkan! Skönt att man kan lita på Läkemedelsindustrin..

Fattar inte folk att dom blir förda bakom ljuset HELA tiden???
Citera
2021-12-03, 10:50
Medlem
vinlands avatar
Hur kunde norrmännen som kom hem från Sydafrika, ge negativt PCR före julmiddagen, för att sen ge positivt efter julmiddagen ?

Julmiddagen var förra fredagen 26/11 på Louise Restaurant & Bar, Aker Brygge i Oslo.
Företaget Scatec hade regeln att gästerna skulle ha vaccination samt negativt PCR test före insläpp.
Den smittade personalen ankom från Sydafrika för över 3 veckor sen.

Så de hemkomna hade 2 veckor till julmiddagen utan att märka av smittan, och dom hade då även lämnat PCR-test innan julmiddagen utan larm. Det är sen efter julmiddagen som det brakar loss.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-10267251/Christmas-party-leaves-50-60-people-infected-suspected-Omicron-Covid-Norway.html

Kan vi misstänka att Omikrom även fuckar upp PCR-testerna, hur kunde man annars missa att inkommna från Sydafrika fixar PCR-testerna före julmiddagen men sen påvisar smitta först efter julmiddagen, tidsaxeln stämmer inte, sett till 1 veckas inkubationstid, då 2 personer smittats som inte tillhörde företaget eller de resande från Sydafrika, utan smittades vid julbordet.
Senast redigerad av vinland 2021-12-03 kl. 10:54.
Citera
2021-12-03, 10:50
Medlem
Citat:
2% have died from the Pfizer shot in the 3 months of taking it. According to FDA documents that they were forced to release. Much more to come.

Fler som dör av vaccin alltså än covid.

Intressant! Om dina uppgifter stämmer borde Sverige ha omkring 50 000-100 000 personer som avlidit av sagda vaccin. Låter troligt... 😉
Citera
2021-12-03, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Men det är det ju inte. Åtminstone inte bland utbildade och informerade föräldrar. Innan Sverige började åkte föräldrar utomlands t.o.m. för att vaccinera sina barn. Det fanns stor grupper på Facebook med föräldrar som gav råd till varandra.

Nu tillhör jag gruppen utbildade föräldrar och rör mig således i akademikerkretsar så nej, det gäller långt ifrån alla föräldrar.
Citera
2021-12-03, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Intressant! Om dina uppgifter stämmer borde Sverige ha omkring 50 000-100 000 personer som avlidit av sagda vaccin. Låter troligt... 😉

Sånna som det där som förstör för oss andra. Gäller att komma med riktig information. Annars blir alla som är emot vaccinet misskrediterade med en jävla gång. Och vi är många som har bra poäng med vår kritik till vaccinet och samhället i stort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in