Citat:
Ursprungligen postat av
Efternamn08
Om man fått Corona och blivit frisk, då är man inte immun eftersom viruset muterar och ändra form. Då kan ju detta pågå väldigt lång tid. Kanske för alltid.
Jag tycker det är mycket som är konstigt i hela denna historia. Och om detta är sant. Jag hörde också någon säga det. Så får vi räkna med att detta blir den nya förkylningen. Med lite extra dödsfall.
Men man får inte glömma att ta hand om sig själv. Se till att du har ett gott immunförsvar. Jag läste en kommentar på Zerohedge igår, ska leta,
Ursäkta att det är lite långt. Men kortfattat är det bra med järn, vitaminer och mineraler. Kroppen är bäst när den mår bra.
Here is an excerpt from the following article: Both the coronavirus and influenza are most dangerous to people who are older than 65, or have chronic illnesses or a weak immune system.
The best safety measure for the flu, corona virus, pneumonia, the common cold, or any other virus is to strengthen your immune system. Take multi vitamins and minerals, and take iron separately if necessary since many multi vitamins and minerals don't include iron. Iron is probably the best remedy toward strengthening your immune system. I know from experience that this works. I know someone who would always catch colds very easily, the flu and even pneumonia and it lasted a long time. And every time he caught a cold, it would last 2 weeks. It was found the person had a weak immune system. So he started taking iron as prescribed by his doctor, and he decided to add multi vitamins and minerals. During the past 8 months, this person caught a cold once, and it was gone in 2 days instead of 2 weeks. The only cure for viruses is your bodies own immune system. Remember, science can't even cure the common cold, but your immune system does, if it is properly maintained.