Citat:
Ursprungligen postat av
ettanollan
Snart kommer alla svenskar hem med detta från Thailand!
Ja det är ju jättebra! Ingen gör ju något åt överbefolkningen och problemen på den här planeten ändå.
Till slut fick iaf jag nog på hela skiten! Och när jag släppte rädslorna över vad som sker i världen så blev det en tvärtom-effekt och jag fick gudomlig frid.
Jag ser med avsky på människosläktet och mår bättre än någonsin. Hittade en fin plats i skogen norröver för en del år sedan och njuter av att inte vara delaktig i detta samhälle längre. Det är det bästa jag gjort.
Jag tycker vi borde lämna den här planeten så djur och natur kan frodas och få leva ifred.
Jag håller på detta viruset!
Allt började och växte fram för många år sedan då jag inte kände igen mig i det land jag växt upp i längre. Politiken, samhällsklimatet, otryggheten, människor som blir mer och mer egoistiska och som robotar, folk som slavar hela sina liv på arbeten för att betala skyhög skatt, sjuklig stress, islamisering av Sverige, bomber, knivningar, rån, gruppvåldtäkter, knark, pengar, makt mm
Nä jag ser fram emot den dagen med glädje då naturen skapar ett virus som människan inte rår på, hon har inte gjort sig förtjänt av annat! Men vem vet vad som skapas i laboratorium eller inte?
Trevlig vecka till er där ute!
Dra på er ett munskydd om ni är oroliga, och glöm inte selfien.