Citat:
Ursprungligen postat av
Lars48.
Felciterar du ?
Var står det i artikeln om nåt protein som gör kvinnor sterila ?
Jag läste hela och hittar inget sånt.
Det var en rapport skriven av läkare i EU....men tyvärr, av någon anledning så har man nu tagit bort den. Här är länken jag tänkte skicka, men som sagt någon har raderat den. Jävligt skumt.
https://2020news.de/wp-content/uploads/2020/12/Wodarg_Yeadon_EMA_Petition_Pfizer_Trial_FINAL_01DE C2020_EN_unsigned_with_Exhibits.pdf
Här är ett utdrag jag hittade från nämda document.
“… Many EU residents/citizens will suffer irreparable harm because once the EMA approves the COVID- 19 vaccine(s) in question, both governments of EU member states and employers in the EU are most likely going to recommend them for widespread use.”
Här är problemet. Ett säkert vaccin tar år att framställa, och då är det normalt bara viruset som används, inte dessa RNA grejjer...det man gör nu är mänskliga experiment, och det bryter mot nuremburg lagarna. Kolla bara på rapporterna vi har fått från runt om globen gällande vaccinet, folk dör av det, och CNN har även sagt att man ska inte bli oroliga eller förvånad om folk som tar vaccinet dör. I australien så gav deras vaccin HIV när man sedan testade efter vaccination.