Citat:
Ursprungligen postat av
Eremona2.0
Ja, människor dör i onödan, och vi smular sönder både ekonomi och vårdsektor.
Svenska journalister är helt värdelösa. De kan fortfarande inte belysa de långsiktiga skadorna på vården. Det handlar inte bara om lite allmänt jobbig vård och skräckscener.
- Det är ingen nyhet att svenska journalister är värdelösa. Under lång tid har journalisterna ägnat sig åt att ljuga för folket. Hur många svenskar har gått på lögnen att allt motstånd på invandring bygger på en uppfattning att svarta människor har lägre värde än vita människor? Journalistkåren har beskrivit motstånd mot invandring som ett uttryck för "vit makt".
Att journalisterna ljuger om Covid-19 beror helt enkelt på att journalisterna gör som dom alltid har gjort.
Beträffande Covid-19, så ägnar sig myndigheter, politiker och journalister åt att misstänkliggöra avvikande åsikter genom att måla upp en bild av främmande regeringar som
utnyttjar Covid-19 till att destabilisera Europas samhällen. Kan vi känna igen mönstret hur politiska opponenter tillskrivs hemska avsikter och åsikter?
Citat:
Ursprungligen postat av
Niket
Undrar vilket informationsläge som Danmark, Norge, Finland, Österrike och Tyskland har? Varför ringer inte FHM till dom och frågar?
Citat:
Ursprungligen postat av
aw
Bra fråga. Mig veterligen har inget av dessa länder en vetenskapligt underbyggd långsiktig plan.
- Går det att ha en vetenskapligt underbyggd långsiktig plan mot en sjukdom där mycket är okänt?
Har Anders Tegnell och Johan Giesecke visat någon ödmjukhet inför allt som är okänt med Covid-19?
Citat:
Ursprungligen postat av
JeffDavis
Fast om våra siffror fortsätter nedåt kommer det inte vara något problem om någon månad. Det är inte så att vi går under av att inte få semestra i Norge på några veckor. Fuck deras äckliga brunost!
- Nu kom du med ett riktigt provokativt påstående.
Norges ostar är dom bästa ostarna.
Jag kan slänga åt dig några illaluktande franska ostar, ifall jag får glufsa i mig dom underbara norska ostarna.