Citat:
Ursprungligen postat av
RoyalTrash
Fast Tegnell gjorde samma miss och räknade fel där, med större marginal. Vilka fler fel har Olsen haft? Går nog knappast jämföra med Tegnell och Giesecke

Giesecke som dominerat Aftonblaskan i hopp om att han ska bli nya GW trots alla hans fel.
Men upplys mig gärna om Olsens alla tabbar med länkar eftersom jag inte tycker mig sett något vidare kontroversiellt från honom.
Det stämmer som du säger, Olsen et al, de var mkt närmare i beräkningarna om de egentliga talen, än vad FHM var. Åsnorna i pressen som utförde häxjakten på Olsen och de andra, fattade inte att det skulle komma att bli så, pga eftersläpning osv.
Olsen har haft rätt i det mesta som jag har sett honom prata om. Skribenten som av okänd anledning

vill misskreditera Olsen här, brukar sällan ge källor, men vi får se... Kanske kan man hitta något litet "fel" att klistra på Olsen, det brukar ju finnas "nåt" gällande alla människor, som inte är perfekt.
Att Olsen skulle komma upp i FHMs nivåer av felaktigheter, finner jag dock extremt osannolikt....