Citat:
Ursprungligen postat av
Quipu
Nja men om covid hade varit ens en tusendel så smittsamt som alla jävla domedagsprofeter hävdat så hade hela världen varit smittad i början av mars. Likaså med dödligheten. Nu vet vi att det i princip är ofarligt för en frisk människa så de facto synd att viruset inte är mera smittsamt faktiskt. Vad gäller barns smittsamhet så läste jag om en svensk unge som blev smittad av en superspridare i Österrike och hade haft minst 176 dokumenterade nära kontakter efter det. Ingen blev smittad
Japp, efter att första chocken lagt sig så är det tydligen inte så smittsamt och olyckshändelser finns alltid. Så många närkontakter vid matställen, bussar, flyg, färdmedel och så få smittade. Jag avvaktar min superhårda dom mot viruset men inte mot regeringen som anstiftat mord på äldre svenskar.
Jaga kunder till glädjeflickor i STH är viktigare än omsorg av de äldre. Ff vilket land S har blivit under feministisk styre! Sex i fin miljö är fint för kroppen. Har du ingen annan nära dej kan du själv ge dej några kramar på ditt vis i din takt.
Självklart gäller avstånd, vaksamhet och renlighet samt vila och motion.
Undvik hissen som är ett känt C tillhåll i min värld. 10 vån i trappan funkar bra om du går sakta och inte tänker så mycket uppåt utan tänk nedåt 9,8,7 ...
Ha en skön dag på ditt vis!