Citat:
Ursprungligen postat av
EmotionalIntegrity
Domedagstråden! Äntligen tillbaka!
Har dagens fina besked om att Sverige endast har 17 nya dödsfall gjort många besvikna här, tro.
Så, låt mig se, hur många alarmister och domedagsprofeter har gjort något för att förbättra sitt individuella mående idag?
Tips:
Förbättrar ej - Vara otrevlig på flashback
Förbättrar ej - Skrämma upp andra
Förbättrar ej - Skrämma upp sig själv
Förbättrar ej - Hata mot alla
Förbättrar ej - Vara inne hela dagen
Förbättrar ej - Vara ohälsosam
Förbättrar ej - Läsa friatider
Förbättrar ej - Vara rabiat
Förbättrar ej - Droger
Roligt att se att du tror att det där är den generella alarmisten. Du klassificerade alltså in ett stort antal forskare runt om i världen som sverigedemokrater? Humor.
Till skillnad från er så vill vi inte ha höga dödstal, ni gottas åt att 70-100 åringar dör (och en och annan yngre). Det är synd att ni inte förstår den skillnaden.
Höga dödstal är en konsekvens nu av alla som resonerar som du. Det är synd att ni inte förstår den skillnaden.
Vi fattar, precis som jag faktiskt tror att du gör bakom arrogansen för så dum kan du inte vara, att det inte är några riktiga siffror som presenterades idag. Det är något sektlikt över er i fårskocken. Men ni är på något sätt underhållande på, ett morbidt sätt.
Förbättrar ej dödstalen - Vara otrevlig på flashback
Förbättrar ej dödstalen - Inte kunna ta in och tolka fakta från olika källor
Förbättrar ej dödstalen - Bara länka till Omni eller Aftonbladet
Förbättrar ej dödstalen - Ha en nonchalant inställning
Förbättrar ej dödstalen - Jämföra med influensor
Förbättrar ej dödstalen - Sakna etik och moral
Förbättrar ej dödstalen - Så länge det inte drabbar en själv så skiter man i det.
Förbättrar ej dödstalen - Sätter Åreresan före rädda liv
Förbättrar ej dödstalen - Tro på att Sverige gör rätt
Säg efter mig nu:
alarmister vill ha låga dödstal
Upprepa.