Citat:
Ju mer jag tänker på detta,
hör ni följande,
-du förstår inte enkel statistik
-du är inte expert, epidemolog,
-lyssna på experterna
-låt regeringen göra sitt jobb
-regeringen har gjort bra ifrån sig det är befolkningen som inte lyssnat
-sverige ligger bra till internationellt.
-det går bättre nu
Så är det sannolikt oponionsbildare som har betalt för att förtrycka sanningen och bilda positiv oponion.
Dom kan tydligen leva med sig själva och sitter hellre och ljuger här än att anmäla sig till tjänst på valfritt akutsjukhus, samhällets riktiga avskum med andra ord, dom skulle sälja sin egen mor om det betalade sig ok.
Men det dom gör väldigt bra är tyvärr att döda debatten.
Den rörda rutan i bjällran med antal nya kommentarer till ett inlägg gick från 1-2 till 15-20 över en dag.
Helt plötsligt så förstår jag inte statistik, enkel matte, är rasist, inte stöttande och allmänt usel.
när man efter mycket kämpande får rätt (vilket ju inte är så svårt då vi har Anders Tegnell som dom måste försvara...) så försvinner dom ett tag och dyker sen upp igen och peddlar precis samma talking points.
När inte ens ett forum som flashback står pall så förstår ni att dom lyckas lägga en våt filt över samhället i stort.
hör ni följande,
-du förstår inte enkel statistik
-du är inte expert, epidemolog,
-lyssna på experterna
-låt regeringen göra sitt jobb
-regeringen har gjort bra ifrån sig det är befolkningen som inte lyssnat
-sverige ligger bra till internationellt.
-det går bättre nu
Så är det sannolikt oponionsbildare som har betalt för att förtrycka sanningen och bilda positiv oponion.
Dom kan tydligen leva med sig själva och sitter hellre och ljuger här än att anmäla sig till tjänst på valfritt akutsjukhus, samhällets riktiga avskum med andra ord, dom skulle sälja sin egen mor om det betalade sig ok.
Men det dom gör väldigt bra är tyvärr att döda debatten.
Den rörda rutan i bjällran med antal nya kommentarer till ett inlägg gick från 1-2 till 15-20 över en dag.
Helt plötsligt så förstår jag inte statistik, enkel matte, är rasist, inte stöttande och allmänt usel.
när man efter mycket kämpande får rätt (vilket ju inte är så svårt då vi har Anders Tegnell som dom måste försvara...) så försvinner dom ett tag och dyker sen upp igen och peddlar precis samma talking points.
När inte ens ett forum som flashback står pall så förstår ni att dom lyckas lägga en våt filt över samhället i stort.
Det är folk som jobbar på Myndigheten för SamhällsBeredskap mixat med vänsterblivna mongon som gör det gratis. Det trodde jag var uppenbart för alla vid det här laget. MSB-folket är inte så värst skickliga på sitt jobb (ingen överraskning) och de vänsterblivna är redan ökända eftersom de spammat non stop i varenda blattetråd sedan evighet.