Citat:
Ursprungligen postat av
Estramus
Att läsa flashback har gett en väldigt bra inblick i hur oerhört korkade, galna människor det finns. Jag är fortfarande lite överrumplad ibland. Läsning av flashback borde ingå som en del av samhällskunskap och psykologi.
Har hört ett rykte om att man kan bli immun mot covid 19 genom att slicka någons anus där personen ifråga har milda symtom. Det kallas visst för rimning, konstigt att detta inte finns uppskrivet bland punkterna hur man bör skydda sig.. jag menar att det vore ju inte alls osannolikt att det hjälper med rimning då vaccin just fungerar så att man blir kontaminerad med en liten del utav det aktuella viruset. Fast jag skulle nog själv föredra att kyssas med en person som har milda symtom, då det känns betydligt mera hygieniskt.
Hur är det annars med samhällskunskapen då? Du känner väl till vilka som vill ta över världen genom aktivt barnafödande.. det finns visst en viss profet inblandad, en och annan därifrån har ju redan uttalat sig om att corona är guds straff mot västvärlden etc, så IS behöver inte vara lika aktiva för närvarande. Men tänk dig när även de är drabbade och det börjar dyka upp terroristangrepp med hostande som förföljer otrogna och samtidigt skriker allahu akbar, likt en smärre zombiearme; postakopalypsen nästa säger jag till dig i förtroende..
Vem gillar du bäst utav Freud respektive Jung då..?
Själv tycker jag Jung är överlägsen med alla sina upptäckter han gjorde under sin livsgärning.