2020-01-17, 01:03
Medlem
hibernalhatts avatar
Hittade användaren #insomnia som har titeln avatarolog, vad innebär detta?
Citera
2020-01-17, 01:20
Moderator
Schlesiens avatar
(FB) Avatar-requests!

Det kan vara en hjälp på vägen.
Citera
2020-01-17, 01:27
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hibernalhatt
Hittade användaren #insomnia som har titeln avatarolog, vad innebär detta?
(FB) Hurra för vår Avatarolog!
Citera
2020-01-17, 21:47
Medlem
Jag tror att han fick den titeln av administratörerna (som en kul grej bara) för att han hjälpte folk att göra avatarer. Detta är säkert 13-15 år sedan. Flashback var mer familjärt på den tiden.
Citera
2020-01-17, 22:41
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staropramen777
Jag tror att han fick den titeln av administratörerna (som en kul grej bara) för att han hjälpte folk att göra avatarer. Detta är säkert 13-15 år sedan. Flashback var mer familjärt på den tiden.

Det stämmer att han var behjälplig med att skapa (snygga) avatarer åt ganska många användare, därför fick han sin specialtitel. Ganska säker på att det var 2005 det skedde. Det var på den tiden rekordet för antal samtidiga användare online låg runt 5-600 st, så det var lääänge sedan.

admin5
Citera
2020-02-22, 21:46
insomnias avatar
På denna tid startade jag en tråd då jag var villig att hjälpa folk med sina avatarer.
Jag gjorde ett bra jobb och folk var nöjda med sina avatarer vilket gjorde tråden populär. Tråden i sig lockade andra avatar-makare så bollen rullade på.

Jag var väldigt chockad när jag fick titeln, men även väldigt ärofylld. Titeln i sig är något jag bär med mig i mitt liv även idag. Jag söker efter mitt nick och ordet avatarolog någon gång per år eller så och blir alltid lika positivt överraskad när jag nämns i något hörn av Flashback trots att jag inte gjort mer än att göra avaterer åt folk.

Lev väl mina vänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in