Citat:

Ursprungligen postat av 
bouncingwiththat44

Du säger att du är van cannabisrökare, du borde väl då känna på smaken om det är gräs eller ej?

Jag har typ rökt en fem gånger på Rokilldefestivalen för många många år sedan och lite sådär. jag kan tala om både hur det ser ut och hur det luktar... Både hur det luktar om man bara luktar på varan , när någon annan röker och hur det smakar och luktar när man röker.
jag har luktat på Spice en gång och det var inte alls samma... men så ändrar dom ju receptet hela tiden så det som var Spice för några år sedan kan ju vara något helt annat än det som går runt i dag. både i lukt smak och vad som händer när man tar det. Då så var det mer som ett gråare (Men ändå grönt) mera som ett pulver men massa olika grejer i. Nått enstaka såg fan nästan ut som glasfiber... men själva påsen såg proffsig ut. 
Om man inte känner sånt så kan det bero på att man har utslaget luktsinne, sånt kan ske av allt möjligt som ett slag på huvudet, en förkylning eller om man sniffat eller använt förklyningsprey. 
Eller så får man helt enkelt böja titta på det som är riktig så att man slipper bli lurad. tycker det är jävligt lågt att sälja detta som rikligt vara eller att inte säga något... Det gör man inte med polare, lite som att ge någon en käftsmäll och ta betalt för käftsmällen. Det är riktigt jävla lågt.