• 1
  • 2
2020-01-17, 13:03
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Ingen alls.
Konstigt sagt när det finns personer som dör av en hit av den skiten.
Citera
2020-01-17, 13:07
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Konstigt sagt när det finns personer som dör av en hit av den skiten.

Fast om TS hade råkat ut för en sådan batch så hade det ju inte funnits någon tråd att svara på, så..
Citera
2020-01-17, 13:47
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Fast om TS hade råkat ut för en sådan batch så hade det ju inte funnits någon tråd att svara på, så..
Jo men man kan aldrig säga att spice är säkert. Ingen vet vilka effekter det kan ha. Kortsiktigt och långsiktigt.
Citera
2020-01-17, 19:07
Medlem
Silentminds avatar
Tjena, jag är fortfarande vid liv och mår som vanligt igen nu. Alltså grejen som gjorde mig orolig är att jag aldrig testat spice, har aldrig varit sugen på det och hade en del polare som blev jävligt dåliga runt JWH-073 och spicehysterin som var för drygt 10 år sedan, det var avskräckande exempel nog för att inte hålla på med skiten.

Jag antar att det inte går att tillföra så mycket mer till tråden annat än att var försiktiga. Nog för att jag kanske tillhör minoriteten som dumt nog rökte på grinde'at "röka"
Citera
2020-01-17, 19:17
Medlem
Du säger att du är van cannabisrökare, du borde väl då känna på smaken om det är gräs eller ej?
Citera
2020-01-17, 19:28
Medlem
Riktigt farligt det där. En kompis beställde Spice och hamnade på psyket över en månad för spykos. jag hälsade på och han var helt väck och jävligt trött och ville bara ligga och blunda och stänga av hela omvärlden. Men han är så dum att han gjort det flera gånger nu och jag orkar inte med så jag har tvingats säga att du får sluta köpa Spice om vi ska umgås.

En jag känner löst mådde skitdåligt i fler månader. och jag har hört det från flera andra håll. Folk som knarkar mycket vet att det är ren dynga och dom säger att det är fan bättre med någon starkare drog i stället för det är mindre farligt man får ju psykos direkt och det säger väl allt.
Citera
2020-01-17, 19:36
Medlem
Silentminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Du säger att du är van cannabisrökare, du borde väl då känna på smaken om det är gräs eller ej?
Yes, jag antar det men jag har heller ingen referens till hur spice smakar. Det är lätt att vara efterklok men nu är skiten slängd och jag en erfarenhet rikare antar jag.
Citera
2020-01-17, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44

Jag har typ rökt en fem gånger på Rokilldefestivalen för många många år sedan och lite sådär. jag kan tala om både hur det ser ut och hur det luktar... Både hur det luktar om man bara luktar på varan , när någon annan röker och hur det smakar och luktar när man röker.

jag har luktat på Spice en gång och det var inte alls samma... men så ändrar dom ju receptet hela tiden så det som var Spice för några år sedan kan ju vara något helt annat än det som går runt i dag. både i lukt smak och vad som händer när man tar det. Då så var det mer som ett gråare (Men ändå grönt) mera som ett pulver men massa olika grejer i. Nått enstaka såg fan nästan ut som glasfiber... men själva påsen såg proffsig ut.

Om man inte känner sånt så kan det bero på att man har utslaget luktsinne, sånt kan ske av allt möjligt som ett slag på huvudet, en förkylning eller om man sniffat eller använt förklyningsprey.

Eller så får man helt enkelt böja titta på det som är riktig så att man slipper bli lurad. tycker det är jävligt lågt att sälja detta som rikligt vara eller att inte säga något... Det gör man inte med polare, lite som att ge någon en käftsmäll och ta betalt för käftsmällen. Det är riktigt jävla lågt.
Citera
2020-01-17, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Jag har typ rökt en fem gånger på Rokilldefestivalen för många många år sedan och lite sådär. jag kan tala om både hur det ser ut och hur det luktar... Både hur det luktar om man bara luktar på varan , när någon annan röker och hur det smakar och luktar när man röker.

jag har luktat på Spice en gång och det var inte alls samma... men så ändrar dom ju receptet hela tiden så det som var Spice för några år sedan kan ju vara något helt annat än det som går runt i dag. både i lukt smak och vad som händer när man tar det. Då så var det mer som ett gråare (Men ändå grönt) mera som ett pulver men massa olika grejer i. Nått enstaka såg fan nästan ut som glasfiber... men själva påsen såg proffsig ut.

Om man inte känner sånt så kan det bero på att man har utslaget luktsinne, sånt kan ske av allt möjligt som ett slag på huvudet, en förkylning eller om man sniffat eller använt förklyningsprey.

Eller så får man helt enkelt böja titta på det som är riktig så att man slipper bli lurad. tycker det är jävligt lågt att sälja detta som rikligt vara eller att inte säga något... Det gör man inte med polare, lite som att ge någon en käftsmäll och ta betalt för käftsmällen. Det är riktigt jävla lågt.

Tack för en förklaring jag inte bad om.

Har rökt rikligt av både cb och spice.

Förstår inte ens hur man kan vara fundersam över huruvida det är cb eller ej.
Citera
2020-01-18, 00:28
Medlem
Citat:
Ingen alls.

Klart det innebär en hälsorisk att få i sig en okänd kemikalie(blandning).. Inte nytt att droger blandas med annat för att maximera vinsten, etanol/metanol/glykol, centralstimulerande/designdroger, kokain/lidokainhydroklorid, heroin/fentanyl osv. Har skett i alla tider, ibland med riktigt tragisk utgång. Främst med MDMA/designdroger vad jag kan minnas.
Senast redigerad av 65547063 2020-01-18 kl. 00:34.
Citera
2020-01-23, 20:56
Medlem
trippens avatar
jag trodde fan jag skulle dö när jag rökte phenix. tog för mycket. hela jävla kroppen skakade och gick fan inte att stå... trodde jag skulle dö på riktigt . så jag fokuserade på andningen och att hålla mig vaken. för hade jag somnat hade jag fan dött. trodde jag iaf då. var nog fan det läskigaste jag vart med om. så jag är övertygad om att vad det än är i är dödlig skit . håll er borta ifrån all jävla spice. då äre fan bättre att inte röka alls. och om din kran säljer skiten .. byt kran !!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in