2020-01-16, 18:33
Medlem
vichy6s avatar
Hela tråden är jättetråkig. Suck
Citera
2020-01-16, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Tillåt mig asgarva i smyg
Det stämmer ju, många gånger var de äldre killarna de sprang efter mentalt omognare än killar i sin egna ålder, hjärndöda sportfånar med mycket muskler.
Citera
2020-01-16, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Hela tråden är jättetråkig. Suck
Det var alltså mental superskillnad på en 13 årig pojke och en 14 årig pojke under högstadiet? Umgicks du aldrig med äldre?
Citera
2020-01-16, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
Nu är det ju som så att hon har medhåll både av public service och skolväsendet, varför komma till ett forum där alternativa röster ska få komma till tals och bara rapa ut det vi har redan hört?
Ja, hennes tystnad, selektivitet och attack mot oss konservativt lagda här på forumet visar att hon stödjer den moderna queerfeminismen med F!
Respekt ska för övrigt vara ömsesidigt

Vad babblar och vevar du om, vet du ens det själv?
Citera
2020-01-16, 18:48
Medlem
Lichtblicks avatar
Citat:
Nu är det ju som så att hon har medhåll både av public service och skolväsendet, varför komma till ett forum där alternativa röster ska få komma till tals och bara rapa ut det vi har redan hört?
Ja, hennes tystnad, selektivitet och attack mot oss konservativt lagda här på forumet visar att hon stödjer den moderna queerfeminismen med F!
Respekt ska för övrigt vara ömsesidigt

Hahaha, nu åter igen så tar du något helt slumpmässigt ur luften och applicerar det som "sådär måste det vara". Bara för att någon nu inte håller med dig i denna fråga betyder inte att man är en extrem sekt-medlem av F! med absurda teorier som är ren fantasi i slutändan.

Oja, respekt ska vara ömsesidigt. Kanske börja med det så hade du nog haft ett helt annat samtal tror (VET) jag. Inte direkt respektfullt att ta saker rakt upp och ner ur luften.

Men hon vill väl vigda sina vyer? Gillar att diskutera saker och ting? Ja, varför kommer man till Flashback?

Men jag ska ta mig din nivå genom att dra det ur luften baserat på din aggressivitet och enspårighet på att du har autism.
Citera
2020-01-16, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poludnitsa
Ja, du försöker få det till att du minsann inte är som andra feminister, ändå så väljer du att attackera konservativa här före du försöker rädda feminismens rykte genom att attackera F!
Du har rätt som alla andra att posta här, men det finns ingen mening då du bara återrapar det vi hör på radio, tv och i skolan. JA, VI HÖR DIG, HAR GJORT DET I TIO ÅR NU MINST!
Citera
2020-01-16, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lichtblick
Hahaha, nu åter igen så tar du något helt slumpmässigt ur luften och applicerar det som "sådär måste det vara". Bara för att någon nu inte håller med dig i denna fråga betyder inte att man är en extrem sekt-medlem av F! med absurda teorier som är ren fantasi i slutändan.

Oja, respekt ska vara ömsesidigt. Kanske börja med det så hade du nog haft ett helt annat samtal tror (VET) jag. Inte direkt respektfullt att ta saker rakt upp och ner ur luften.

Men hon vill väl vigda sina vyer? Gillar att diskutera saker och ting? Ja, varför kommer man till Flashback?
Hon har ingenting att hämta här. Hon är ju redan helt på det klara med att feminismen är hennes ideologi och blir skitförbannad för minsta mothugg mot hennes ideologi.
Bollen är på feministers planhalva, jag visar respekt först när en feminist visar mig respekt och inte samma gamla hånfulla och kaxiga attityd, denna attityd stöter jag även på utanför flashback när jag är trevlig och inte ens talar politik, som man senare försöker förklara bort med "humor", medans de själva rapporterar för trams eller off-topic eller gormar om kvinnofientlighet om man skojar med dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Lichtblick
Men jag ska ta mig din nivå genom att dra det ur luften baserat på din aggressivitet och enspårighet på att du har autism.
Jag är ledsen att jag inte insåg att feminister har alibi på aggression och hånfull attityd.
Citera
2020-01-16, 18:59
Medlem
Sam.Boyds avatar
Eller som en äldre manlig (65+) bekant svarade. Kvinnor i min egen ålder? Tror du jag är pervers?
Citera
2020-01-16, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poludnitsa
Du är en feminist som hellre lägger ner tid på att frsöka knäppa oss sexistiska dinosaurier på näsan än att kämpa emot de i det egna ledet som sprider falsk information, parar ihop vuxna skäggbarn med svenska mindreåriga flickor och försöker trycka ner självförtroendet på svenska pojkar.
Citera
2020-01-16, 19:02
Medlem
Silver.Swe.s avatar
Bitterfitter med hängande slafstuttar har all anledning att vara avundsjuka på tight, glada och spänstiga unga kvinnor som prioriteras av män. Är det verkligen svårare än så?
Citera
2020-01-16, 19:05
Medlem
Lichtblicks avatar
Citat:
Hon har ingenting att hämta här. Hon är ju redan helt på det klara med att feminismen är hennes ideologi och blir skitförbannad för minsta mothugg mot hennes ideologi.
Bollen är på feministers planhalva, jag visar respekt först när en feminist visar mig respekt och inte hånfull och kaxig attityd, som man senare försöker förklara bort med "humor", medans de själva rapporterar för trams eller off-topic eller gormar om kvinnofientlighet om man skojar med dem.

Jag är ledsen att jag inte insåg att feminister har alibi på aggression och hånfull attityd.

Din kuk måste ju stå som en soldat i givakt precis nu med det blodtrycket.

Du har inte visat någon respekt ifrån första början. Men nu glider vi så jävla Off topic ifrån ämnet så det inte är sant för att jag anser du har en taskig attityd precis nu. Ska jag nu vara seriös på den punkten så vinner du ingen över genom att vara som du är nu. Inte kommer hon att se på saken bättre för det utan stärka sin egna tro för att du bekräftar den propagandabild hon har fått ta emot ifrån de som matar henne med propaganda. Är hon nu den du tror verkligen du vet vem hon är och vad för typ hon är så skjuter du dig själv, din kamp i knät. Eller så är du bara ett värdelöst troll som vill hetsa! Skapa mer polarisering i frågan ve säga och skapa mer hat mellan grupperna.

Var trevlig, vinn dina debatter med riktig retorik än att vara en aggressiv tönt som du är nu. Som sagt, det luktar autism runt dig.
Citera
2020-01-16, 19:17
Medlem
Citat:
Bollen är på feministers planhalva, jag visar respekt först när en feminist visar mig respekt och inte samma gamla hånfulla och kaxiga attityd, denna attityd stöter jag även på utanför flashback när jag är trevlig och inte ens talar politik, som man senare försöker förklara bort med "humor", medans de själva rapporterar för trams eller off-topic eller gormar om kvinnofientlighet om man skojar med dem.

Är du säker på att du inte blandar ihop mig med någon annan nu? Jag blir väldigt sällan förbannad eller upprörd och definitivt inte av något som någon på detta forum skriver. Sticks and Stones osv.

Men okej, vill du projicera allt dit hat på mig så kör på, har ändå varit mer eller mindre feminist i ca 20 år så jag har redan varit med om det mesta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in