Glöm inte att sossarna är globalister och gör inget för att försvara svenska företag. Trump har infört tullar mot kinesiska företag, Löfven och juntan gör inget alls.
Ja visst, ökad tull på kinesiska produkter hade ju räddat Teknikmagasinet!
Som skrev innan. Urwitz är en judisk bedragare och "riskkapitalist" som plundrar både företag och privatpersoner via sitt investmentbolag och inkassoföretag.
Segulah är hebreiska och betyder "den utvalda", namnet säger allt.
Släppa in en person som Urwitz i Teknikmagasinet var naivt. Tur man aldrig handlade där och sponsrade en sådan obehaglig bedragare.
Och när Segulah tog över juni 2015 var det ett företag som sålde för 900 millioner och hade planer för expansion till norge och finland. Teknikmagasinet var fö. Segulahs allra första företagsköp.
Det är ju ingen förlust att en kedja som denna försvinner, inte som att det går att finns likvärdiga eller bättre produkter till rimligare priser via e-handel. Jag har heller aldrig någonstans upplevt Teknikmagasinets personal som särskilt intresserad eller kunnig med det de jobbar med.
Jag hoppas att nästa kedja på tur är Kjell & Co, vilket är same shit but different name.
TM har alltid stått vid min sida när det skall till riktigt tacky, men som oftast ack så uppskattade, sista-minuten presenter. Personligen såg jag själv aldrig kedjan som förstahandsvalet vid köp av gedignare elektronik som datorer eller spelkonsoler men de kanske var en aktör att räkna med på den fronten också?
Antar mitt närmaste konkursbo nu kommer bli till ännu en nagelsalong fylld med vad jag förstått blodigt underbetalda thailändskor, precis som alla andra lokaler i köpcentret blivit alltjämt butiksdöden far fram.
Och när Segulah tog över juni 2015 var det ett företag som sålde för 900 millioner och hade planer för expansion till norge och finland. Teknikmagasinet var fö. Segulahs allra första företagsköp.