Citat:
Ursprungligen postat av
skanskman
Jag har noll koll på nutida rap/hiphop, och i synnerhet svensk sådan. Är fjanten i klippet på allvar? Eller ska det föreställa något slags parodi?
Han är ganska uttråkad bara. Vet inte vem du menar med fjant, då det florerar väldigt många personer i klippet, men critical är med image. Fast han tycker det är skoj att åka bil, men främst är han producent. Som han säger "dem tror, dem tror" - således berättar han att det är image.
I övrigt är critical riktigt duktig på sin sak & troligtvis trevligare än 90% av slasket som finns i hiphopen, hoppas det inte är han som skadat sig eller någon annan.
Edit: detta är en av hans projekt-kompisar:
https://www.youtube.com/watch?v=sTfmwh2R6wE
Citat:
Ursprungligen postat av
Whitfields
Det verkar som att han är allvarligt skadad och suttit i den brinnande bilen. Korrigera mig om jag har missuppfattat detta:
– Jag ångrar inte mina brott. Jag tror inte på att det kommer att hjälpa mig.
Polisen uppger för Aftonbladet att mannen satt i bilen som började brinna och att han nu är förd till sjukhus:
– Han fördes till sjukhus med allvarliga skador, säger Per Fahlström till tidningen.
Direktkarma då, synd om han blir invalid enligt försäkringskassan, så han kan lyfta bidrag därigenom.