• 1
  • 2
2021-01-22, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustinTrudeau
Jad. Jag tycker dock bttre om Lidls proteingodis. Det verkar jag dock vara ensam om. Bayns produkter finns i nstan alla butiker under namnet Njie. Bara att testa. De verkar slja okej.

Rtt sker att trenden med proteingodis och godis dr socker erstts av kostfibrer kommer fortstta.

r du sker p att Njie ingr i en av Bayn produkter?
Trodde de endast levererades under namnet Pndy.
Citera
2021-01-22, 14:04
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saiden
M s va men efter konsolideringen som tillkom efter sommaren brjade en kraftig kning vid brjan av december, och s vitt jag vet har absolut inte Bayn haussats upp i nrheten av mnga andra bolag vi ser.
Det finns en potentiell att risk att kursen r som hgst nu, absolut. r du en kort-investerare eller trader d kanske du brnner dig mellan nergngen och uppgngen men lngsiktigt tror jag p det hr bolaget.

Dem gjorde ett riktigt bra r 2020 och planerar p att fortstta i liknande takt.
Som du sger, amerikanska marknaden hade verkligen varit ngot

Javisst, det hller jag helt med om. Sedan kan man ju sia i var ngonstans kursen hade legat om inte "hausset" frn pump-profilerna hade frekommit, men drfr tror jag att konsolideringsfasen har varit nyttig och ftt kursen att stta sig lite och hamna p mer genuina niver.

Jag klev in i Bayn i mitten p februari frra ret till kursen 2,40 SEK s helt klart mste det ju finnas ngot bra med bolaget, jag hoppar sllan in i bolag jag inte tror p, haha!

Sedan dess har bolaget haft en mycket offensiv och expansiv fas med flera intressanta uppkp. Frvisso ofta av mycket sm godisfretag m.m. men allt rknas och sjlvklart r Bayn fortfarande sjlv ett litet bolag.

Slde tyvrr ut mig senare p.g.a. "brskraschen" i vras och sedan dess haft mindre innehav vid ett par tillfllen. r som sagt sugen p att kliva p igen. Jag tror att Bayn kan sl in sig fint i USA, dock finns det ett flertal konkurrenter dr.
Citera
2021-02-16, 17:10
Medlem
JustinTrudeaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lighthearted
r du sker p att Njie ingr i en av Bayn produkter?
Trodde de endast levererades under namnet Pndy.

Sorry fr sent svar. Jag blandade ihop produkterna. Njie r ngot annat, mestadels mjlkbaserade produkter om jag minns rtt.
Citera
2021-02-16, 17:12
Medlem
JustinTrudeaus avatar
Nu har aktien tokrusat och det verkar inte finnas ngot som kan stoppa den. Gissar dock p bakslag nr rapporten kommer. Frvntningarna mste vara i taket.
Citera
2022-03-30, 01:56
Medlem
flipMaisters avatar
Vad tror folk om Humble? (tidigare bayn)
Citera
2024-09-12, 10:10
Medlem
Jag hller p och undersker dom just nu.
Citera
2025-04-12, 20:57
Moderator
Diagorass avatar
2021 Namnndring frn Bayn Group AB till Humble Group AB den 19 april.

Justerat rubrik

/ mod
Citera
2025-05-03, 13:52
Medlem
Mukhaiznas avatar
En del insynskp i mars nr kursen var ungefr 25% hgre n nu. https://allaaktier.se/humble-group/insider
Senast redigerad av Mukhaizna 2025-05-03 kl. 14:20.
Citera
2025-05-03, 17:32
Medlem
Kollade denna och dr var ju en rusning efter covid. Och den har den typiska toppen dr i rusningen.

Men den r ned ca 20% sedan introt p brsen fr dryga 10 r sedan.

Verkar som om sockerindustrin segrar?

Vad r problemet fr denna Humble?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här