Citat:
Ursprungligen postat av
goyimcuck
Jag vet inte vilken värld du lever i. Men i Sverige, så är inte 18-25 åriga tjejer speciellt intresserade av män som är 35+ typ. Såvida de inte är tuffingar i sportbilar, kriminella eller kändisar. Enbart vissa är intresserad av äldre killar.
Det går säkert i andra länder, men inte i Sverige.
Vad lever du själv i för värld? Det är ju när man är 30+ man har störst chans på kvinnor i de åldrarna. Gissar på att ungefär 90% av de jag träffat varit i de åldrarna. De som är svåra på riktigt är de äldre kvinnorna, har nog bara lyckats ragga upp ett dussin kvinnor som är 30+, svåra som fan och inte värd energin.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lone-Dali
Men fy, vad är det för snobbiga kvinnor som främst går efter det? Usch. Det gör inte jag. Faktum är att jag var med på Mötesplatsen för några år sen och hittade en så sjukt fin kille som jag skrev med. Jättetrevlig var han, och verkade så otroligt snäll. Men han var sjuk, och tyckte att jag skulle ha nån som var frisk... Så han tvingade mig att släppa honom. Det gjorde mig jätteledsen, för jag hade verkligen fastnat för honom. Än idag tänker jag på honom ganska ofta och undrar om han har träffat någon eller hur det går för honom i livet.
Sitter inte och ifrågasätter dig, men måste påpeka att det är allmänt vedertaget att en stor majoritet kvinnor påstår att de är olik andra kvinnor. Det är nog inga specifika kvinnor som avses bara för att du personligen inte känner att du kan associera dig med beteendet, utan är nog ganska många kvinnor som resonerar sådär.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lone-Dali
Ja, det var väldigt tråkigt. Han var "bara" kroniskt sjuk, om man kan säga så. Det är inget som jag skulle ha problem med om allt annat stämmer (att vi klickar, har samma humor, har lätt för att prata med varann och att vi båda känner attraktion). Vi skrev fram och tillbaka och jag tyckte att han verkade vara så fin på alla sätt. Men vi träffades aldrig, så självklart hann jag inte få känslor på det sättet, men jag kände att jag hade ett intresse, att han verkade så bra. Han skrev att han var sjuk och att han ville att jag skulle ha nån bättre, så jag fick aldrig nån chans. Jag är själv väldigt lugn av mig, så det hade kanske kunnat bli riktigt bra, vem vet?
Vill inte vända din personliga tråkiga historia till en poäng nu, men detta borde kunna ge tjejer som dig perspektiv på varför män inte har det lätt idag. Detta är ett tråkigt scenario som drabbat dig, men just såhär är det nog för gemene man av manligt kön idag. De får kontakt med kvinnor de känner att de klickar väldigt bra med på alla sätt, för att sedan aldrig få chansen till en träff ens.