2020-01-10, 11:16
Medlem
Slints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Verkar som hon lever kvar i nåt slags prepubertal flickdröm från 13-årsåldern. Skäms man inte som vuxen kvinna och krönikör att kalla sig "Fucking Fotbollsfrun?"

"I'm epic", jag cringear våldsamt när jag läser det. Inte ens ett berg av skämskuddar kan rädda episka bubbelgums-Malin.

Citera
2020-02-22, 11:58
Medlem
jack.danielss avatar
Malin wollin kåserar i dagens aftonskit att hon inte vill ha (snygge) Brad Pitt, hon räknar upp vilka män som tilltalar henne! ehhhh......noterar

Frågeställning:

# är det nån som är intresserad av nämnde skribents manliga preferenser? (Förutom jag då, som bevisligen skummade genom det)

# får hon verkligen betalt för att producera dylik dynga?

# hur ser chefredaktören ut som släpper fram sånt blaj i tryck?

# kommer någonsin det skrivas nåt läsvärt av en AB krönikör?
Citera
2020-02-22, 18:59
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Malin wollin kåserar i dagens aftonskit att hon inte vill ha (snygge) Brad Pitt, hon räknar upp vilka män som tilltalar henne! ehhhh......noterar

Frågeställning:

# är det nån som är intresserad av nämnde skribents manliga preferenser? (Förutom jag då, som bevisligen skummade genom det)

Någon som har en susning om vad en sådan här "krönika"/snömos kan ge skribenten i plånboken?

Om nu tidningarna har problem med dålig ekonomi, varför inte rensa ut snömosfolket?
Citera
2020-02-24, 18:07
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels

Frågeställning:

Existerar verkligen dessa människor?

Någon lika ful gubbe bör skriva hur han minsann inte vill ha Margot Robbie, hahaha.
Citera
2020-02-25, 14:24
Medlem
Aftonbladet tjänar pengar på klick. Inte på att läsaren faktiskt ska tycka att texten är bra.

På Twitter ser jag gott om högerprofiler länka till texter skrivna av Anders Lindberg, med en kommentar om hur förbannade de är på hans åsikter. En överväldigande majoritet av Anders läsare är förmodligen hans meningsmotståndare. Han är Aftonbladets eget vänstertroll som får betalt för att göra högerfolk upprörda vilket genererar klick och klirr i kassan åt Aftonbladet.
Citera
2020-02-25, 22:43
Avstängd
Veganer brukar ha psykiska problem...

Hennes sambo (hon är inte ens gift och således ingen fru) är en före detta spelare i allsvenska bottenlaget Kalmar FF.

När man tänker på fotbollsfruar så brukar man tänka på unga, modellsnygga kvinnor som lever ett glamouröst liv där de slipper arbeta för att de är gifta med utlandsproffs med tiotals miljoner i årslön.

Den där träskpaddan försöker kapa begreppet.
Senast redigerad av borskungen 2020-02-25 kl. 22:47.
Citera
2020-03-05, 23:48
Medlem
vidrikfittanens avatar
Jag är glad att Schibsted publicerar hennes krönikor. Allt som är negativt för Schibsted är positivt för oss andra.
Citera
2020-03-06, 15:53
Medlem
Malin Wollin är ju kraftigt förståndshandikappad och ser ut som en transa. Hon/han är riktigt inkompetent.
Citera
2020-03-06, 16:15
Medlem
FruStormuftis avatar
Det här Malinkrönikorna vet jag vad det är!
Detta: Tomma tunnor skramlar mest

Prestation att svamla som hon.
Citera
2020-03-10, 10:28
Medlem
vidrikfittanens avatar
"Fotbollsfrun" tvekar inte att utnyttja döda barn för att få klick och ryggdunkar. I slutändan handlar det inte om den fruktansvärda händelsen med den 3-åriga flickan utan det handlar enbart om MALIN.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...ju-vara-raddad
Citera
2020-09-18, 13:47
Medlem
vidrikfittanens avatar
Nu går Malin all-in för att få uppmärksamhet. De två senaste kåserierna har handlat om snoppar. Hon överanvänder orden "snopp" och "penis". Men jag tror tyvärr ingen chockas.
Vi läser om skjutningar och mord varje dag. Malins snoppar når inte riktigt fram i bruset år 2020.

Senaste krönikan är rätt kul när hon direktlänkar till sitt hatobjekt hemfrid.se.
Hemfrid tackar nog.
Citera
2020-09-18, 13:49
Medlem
Jag känner henne, hon är bra, fint med provocerande text! Från det perspektivet hon står har hon full täckning för det hon skriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in