2020-01-05, 22:35
Medlem
MOD FÅR GÄRNA FLYTTA, Hittade ej svar i FAQ, Tycker själv inte det är en riktig Rusraport, då jag främst vill ha feedback, strukturen är enbart för att den ska vara enklare att förstå sig på. Tack!

Tja, jag är just nu inne på vad som skulle kunna definieras som ett tjack-race och undrar om ni skulle kunna ge lite tips på hur jag jag skulle kunna förbättra upplägget till nästa gång, då jag trots allt enbart har använt substansen ett 15-tal gånger, vilket UPPENBARLIGEN var för lite utrymma för att fullt förstå vad som skulle kunna hända. Medveten om att jag fuckade upp ett antal gånger, men vill höra era tips så att mycket förbättring kan ske nästa gång.

Kan även lägga till att jag är en 20 år gammal man på 181 cm som före nyår vägde närmre 83 kg

De började på nyårsafton, i tisdags. Väl på festen hade jag konsumerat stabil mängd alkohol innan min polare erbjöd mig tjack, då han har lust att sluta och även har stora mängder hemma, så ger han mig en ca. 0.3 vitt pulver, osäker på kvalité då jag hade motsvarande 7-8 starköl i mig.
Tisdag
23:00 - 0.3 snort . - känner mig just nu lite "salongs-tjackad" - mår allmänt bra

Frågar min polar om han har mer och sticker snabbt hem för att hämta. han ger mig En stor bit i plastfolie och bara ber mig att ta de ( Nära polare så tyckte inte de var oväckande, han är väldigt allmänt generös o visste att han ville sluta)
Har extrem svårt att uppskatta, men hade använt samma batch förrut så visste ganska bra hur stor en 0.2 var, så utgick från det.

Onsdag
03:00 - 0.1 Snort, 0,2 Bomb - När detta slår är det otroligt skönt - tror jag fick i mig liiite för mycket men inga symtom som inte la sig inom 10-20 min (bankade-hjärta, medium ångest(?))
Drar på efterfest till en annan polare när festen dör.

08:00 - 0,2 bomb - har accepterat för länge sedan att jag inte skulle kunna sova, o tänker att de e lika bra att fortsätta, så kan jag sova mot kvällstimmarna
Sticker hem till mig med några polare

14:00 tvingar jag i mig en kycklingsallad samt börjar ta vätska på allvar.(hade helt glömt bort den aspekten) Dricker ca. 1 l där och då och sikter på 0,4 - 0,5 l var timme, men blir något lägre.

15:00
- 0,3 bomb - allt känns bra, sitter med mina vänner som börjar prata om sina emotionella trauman, trevlig stämning, standard tjackosnack

16:00 - sticker mina polare hem.
Lägger mig i min säng med laptop och scrollar flashback och lyssnar musik, mår fortfarande bra. men nu börjar jag uppleva underliga grejer; när mina ben är utsträckta så känns de som den här "intro-känslan" till kramp, har svårt att förklara det bättre än att de känns som krampen ska komma, för att i sista sekund ångra sig. Vad beror detta på? Mina vad-muskler nästintill skakar Första gissningen var vätskebrist. Men borde det inte de inte isåfall vara vid extrem vätskeförlust? "Överdos" tror jag inte heller det är då jag inte visade några andra symtom.

Bestämmer mig för att ta de lugnt med återdosering.

Torsdag

00:00 - Försöker sova fastän jag vet den sista bomben kom alldeles försent. Har inga bensos.

03:00 - 0,2 bomb inser att det verkligen inte går och bestämmer mig för att återdosera. Då jag tänkte att att benproblemen jag hade innan antagligen berodde på nån form av alkhol x tjack uttorkning.

04:00 - känner jag hur mina vader igen börjar småvibrera i vissa positioner. inte ens nära till på samma nivå som innan. Fortsätter med min grej, ångrar att jag tog den senaste dosen för skulle verkligen vela sova. Börjar köra diverse somna på tjack hemmakurer, bl.a några öl och tillslut vid 12:00 somnar jag.

17:00
- vaknar jag, smärtsam hungerkänsla och allmät groggig. käkar ytterligare en enorm kyckling sallad som jag hade i kylen samt 5 mackor. Sticker sen till en polare hus där vi skulle göra lite musik och chilla. Han undrar om jag kan ta med tjacket, vilket jag gör

22:00 - 0,15 bomb så vi bara skulle extra fokuserad. funkade suveränt. Dricker vatten då och då, men vi fokuserar inte på det speciellt mycket

Fredag
04:00 - 0,25 bomb, 0,15 snort -vi har nu bestämt oss för att köra på. Hade även med mig en yogurt som jag svepte. Inget konstigt denna gången. Vi båda sikter mot ca 0,5 l vatten i timme framöver

11:00 - 0,2 snort - känner inte att de tar jättemycket men förväntade mig inget annat, Vi båda mår väldigt bra, snorten gav möjligtvis lite extra allerthet, men vi båda ger det en chans innan vi eventuellt tar mer. 30 min senare börjar vi svettas extremt, snackar 5 h våldsrunkmarathon-nivå. Båda förstår att de nog e lugnt, då svett är ganska normalt, men vi hade aldrig upplevt nåt sånt här. våra kläder var genomblöta samt soffan vi satt på. Vi får i princip skrubba med stålborste i duschen för att få lukten att försvinna. Inga andra negativa effekter efter denna dos.

16;00 - 0,3 bomb - Mina vader börjar s.k. böga sig igen, men nu är det i perioder. Känner inget i 50 min och e i riskzonen 10 min typ. Återigen, ingen kramp, eller rättare sagt, Det är inte såhär jag definierar kramp. Min polare förstår inte vad jag snackar om, i vilket fall försvinner detta efter någon timme

20:00 - Jag känner skarp smärta i magen och inser att vi inte har ätit på 30 h, då vi bara helt hade glömt bort mat. Vi både e ganska arga på oss själva då vi vet hur viktigt näring är. Speciellt när du har gjort som oss de senaste dagarna. Vi har druckit enligt planen och lite extra efter svettanfallet. Vi förösker äta men det är hopplöst, tuggade på en tugga bröd i säkert 5 min. Vi hittar chip och märkar att dessa går ner mycket lättare. Trots att detta omöjligt var bra för oss (tillskillnad från amfetaminet, ja, jag vet) så käka vi kanske 200g chips var innan de tog stopp. Vi mår lite bättre och min kompis föreslår att vi tar slut på allt innan vi avslutar sessionen.

Lördag - osäker på hur mycket vi tog under denna dagen då mitt minne sviker nåt extremt, men ca 1 g var uttspritt lite lätt över 24 h (både snort och bomb) Vi väntade såklart på att vår aptit smått skulle komma tillbaka så vi kunde äta innan vi körde igång igen. Hittade en fryspizza som vi delade på samt resterande chips, 100g var.

Ca 02:00 har jag för mig vi kör igång. Efter detta minns jag inte speciellt mycket. minns att vi någon gång efter sista dosen började se suddigt men vi och speciellt jag hade kört, för mig, jävligt hårt. så tänkte inte mer på de. Började få lätta hallucinationer. Men bara att stillbilder såg ut att röra på sig, ingen mörk amfetamindemon, då jag har sett dessa förut.

Idag, Söndag
.Kom hem vid 10:00 imorse och har legat i måttlig AT hela dagen utan hopp om att sova ännu, men de kommer. Hjärtat slår lite snabbt och jag e jäkligt skakis, men de e ju helt naturlig.

Skulle väldigt gärna höra hur ni skulle förbättra detta, då jag vet att de finns mycket utrymme. Är medveten om att vi fuckade upp extremt med kosten, och skulle uppskatta tips på vad som går lätt ner och när man bör äta. Ben-skakningarna hoppas jag också folk har teorier kring. Bensos kommer finnas
vid nästa tillfälle. Allt annat uppskattas också.
Senast redigerad av Davidbram 2020-01-05 kl. 22:39.
Citera
2020-01-05, 22:53
Medlem
Hallsakaefts avatar
Alltså du vet väl att verkligheten är som vanligt bara det att du är påtänd.

Överanalysera allt möjligt.

Lite multivitaminbrus och fortsätt ät och drick som vanligt så mycket det går bara.

Chilla utan att oroa dig för allt möjligt... Kroppen klarar så inihelvete mycket mer än det där du gjort
Citera
2020-01-05, 22:54
Medlem
Mrwhite420s avatar
Lägg ner tjacket eller sluta som mig. Rätt uppenbart i din text att du har problem. Sluta innan de är försent!
Citera
2020-01-05, 23:16
Medlem
BigFatCones avatar
Ett gott råd från en som varit med ett tag; Det är sällan roligt på riktigt i mer än typ 36 timmar.
Citera
2020-01-05, 23:27
Medlem
Tänk över vad ditt liv fick ut av dom här 6 dagarna. Ett hett tips är att skaffa dig ett par joggskor. Ett kort på badhuset. En biltur ut i naturen
Citera
2020-01-05, 23:30
Medlem
blodigdiarres avatar
Ser att du fått ett utomordentligt bra svar av BigFatCone och det skriver jag gärna under på. Det finns ingen som helst anledning att vara påtänd mer än två dagar. Du kan inte mer än må bra och kan inte mer än ha roligt. Amfetamin kräver återhämtningstid med mat och sömn och går man in på 8-10 dagar och mer så blir man snart en frånstötande jävel.
Citera
2020-01-05, 23:47
Medlem
BigFatCones avatar
Det är efter 36 timmar som tjacknojan börjar komma smygande. Och då har det oftast inte varit särskilt roligt på säkert 12 timmar.
Citera
2020-01-05, 23:52
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är efter 36 timmar som tjacknojan börjar komma smygande. Och då har det oftast inte varit särskilt roligt på säkert 12 timmar.
det är därför benso finns
Citera
2020-01-05, 23:53
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420
det är därför benso finns
Ja, eller så kan man lära sig att sluta i tid så man slipper peta i sig benso.
Citera
2020-01-05, 23:58
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ja, eller så kan man lära sig att sluta i tid så man slipper peta i sig benso.
ja, det funkar väl det med, men då måste man ju ta sista dosen runt 20 och det är ju inge kul.
Citera
2020-01-06, 00:03
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420
ja, det funkar väl det med, men då måste man ju ta sista dosen runt 20 och det är ju inge kul.
Det beror ju helt och hållet på när man börjar.
Citera
2020-01-06, 00:04
Medlem
BensoSs avatar
Håller med ovanstående, tjack är roligt i max ca 2 dygn. Efter 3 dygn kommer nojjan och bristen på sömn blir för uppenbar. Hjärnan liksom sover men du är vaken vilket ger hallucinationer i alla dess former. Jag kunde tycka om det innan och kunde tom gå längre. Mitt rekord är 1 vecka utan sömn och under den veckan åt jag knappt någonting alls, vilket i sin tur resulterade i ett stort krampanfall och jag spräckte skallen, inte så värst kul att vakna upp på akuten med hela familjen runt omkring en.

Ta o köp 1-2gubbar åt gången istället och se till att få i dig bra med vätska och näring. Köp lite Ayran, clementiner och proviva innan med. Ayran ersätter saltnivåerna rätt bra enligt mig, clementinerna ger bra med c vitamin och provivan gör susen för tjackmagen. Skippa benson de kommer leda dig ner i ett mycket mörkare missbruk än tjacket.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in