2020-01-07, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Zlatanstatyn gick samma möte till ödes som flyktinginvandringen, dvs åt helvete

Absolut men enbart 4% är flyktingar och resten är ekonomiska migranter, men åt helvete går det i raketfart.
Kan inte Zlatan ta alla blattar i Sverige och bosätta sig på någon ö lämplig för ändamålet, Zlatan kan ju pröjsa skiten.
Citera
2020-01-07, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Hahaha du satt den jävligt bra där kan inget annat än att hålla med!

Två klappmongon som försöker hålla takten, lycka till grabbar.
Citera
2020-01-07, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sharm0ta
Ditt inlägg var skit rakt igenom. Bara att du tycker att man inte rör en staty för att den är ”helig”. Helig för vem? Inte en jävel har bett om statyn, den har vandaliserats 4 gånger men DEN SKA TA MIG FAN STÅ DÄR FÖR DEN ÄR ”HELIG”. Kan man bli mer tondöv? Sitt du där och vakta statyn så får vi läsa om hur du hamnat på sjukhus, det är nämligen priset man får betala när man försöker köra över andra människor bara för sakens skull.
Bara jag som tycker det, det är nog bara du som INTE tycker det. Har inte dina mamma lärt dig att beundra monument? Har du varit i ett museum någongång? Brukar du ta av dig mössan inomhus? Smaskar du?
Detta är en fråga om ren etikett och seder vilket dagens generation sorgligt men tydligt nog brister. Bara förstörda män åker denna vågen, det vet du. Ingen frisk, lycklig och fredfull snubbe gör detta.

Gillar man inte något finns andra sätt att lösa det, som röstning. Vi lever i ett demokrati samhälle, inte i ett vandalisering anarki stenlåder indian samhälle. Det är ju de ni alla snackar om i varje brottstråd?

Hatar också folk som säger "ingen har bett om det". Du låter som min brud. Inget bad om att du föddes heller, ska vi argumentera det? Det kallas för en GÅVA. Många ville ha denna statyn, det är du som är döv, och blind faktiskt. Ska jag påminna allt gnäll innan statyn infördes om hur mkt alla ville ha den i malmö? Eller de tusentals som dykte upp på invigningen?!
Statyn representerar alla möjlighter som finns inom fotboll och en man som förverkligat det. Har du glömt det?

Och jag på sjukhus? Njaaaaa alla 99% konflikträdda svenskar kommer 100% av 100% inte göra ngt. Herregud, en knapp och polisingripande inträffar. Visste du det?? Hallå? Det är 2020 nu. Vakna.
Shit man blir bara dum av att ens diskutera detta med barn på detta forum. Helt poänglöst. Du är bara en sådan som hatar oavsett anledning. Check yourself.
Citera
2020-01-07, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Du svarar på fel sak. Jag talade om att datumet att man var kränkt över statyjiddret och vandaliserade den samt hans hem, men man hade inte moralisk höjd att på riktigt säga ifrån när man i MFF hade snabbknullare som spelade. Det kan man väl kanske inte kalla efterblivet men det är bra smutsigt. Därav kallade jag MFF snabbknullarklubb.

Du har ju fått svar flera gånger på vad som gjordes åt dessa simpla våldtäktsmän och de är ju svartlistade i Sverige.
Är det något fel på dig som gör att du måste dra det igen och igen.
Citera
2020-01-07, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Citerar en användare på MFF:s forum Himmelriket på Svenskafans:

"Zlatan är en narcissist så hans "försvarstal" kommer innehålla och vara uppbyggt enligt följande.

1. Kommer slänga hat och hot-kortet direkt. Att det är samma personer som alltid varit emot honom.

2. Kommer utmåla sig som missförstådd.

3. Kommer inte ha någon förståelse alls och kommer inte se sin roll i det hela.

4 Komma med påståenden om att " ville ge tillbaks till svensk fotboll" och därmed söka sympati.

För det som ska nämnas är att Zlatan antagligen skiter rätt mycket i var statyn står, förmodligen bryr han sig rätt lite vad folk gjort och inte gjort. Det gigantiska brottet är att han blivit till åtlöje, fått brallorna neddragna, utmålad som girig och korkad och utmålats som en svikare som svikit sina rötter. Det är oåterkalleligt och kommer följa honom för resten av hans liv. Det är också en strid han aldrig kan vinna vilket är anledningen till att han varit så tyst under tiden för han vet inte hur han eller hans stab ska tackla det och dom vill inte uttala sig för tidigt och bränt möjligheten att ge svar på tal.

Han fick frågor redan i slutet i USA men blir manglad i Italien för italienarna förstår grejen. Varenda italiensk fotbollsjournalist vet att om någon av stadens söner i respektive stad skulle köpa in sig i en rivaliserande klubb skulle en sådan staty endast bestå av damm och skulle inte överleva dagen."

Detta är en klockren sammanfattning av en Malmö-supporter och borde tryckas i alla tidningar.
Citera
2020-01-07, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharm0ta
Jag har börjat hata Z på senare år. Har alltid haft (och har fortfarande) full respekt för hans fotbollskunskaper men när han omotiverat började kasta rassekortet omkring sig började jag se honom som den otacksamma zigenare han är.

Det såg jag för över 10 år sedan, han är genomrutten. Ljuger hela tiden också.
Citera
2020-01-07, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Jag tror den bästa placeringen är i Zlatans eget hus i Malmö.

Zlatan har inget hus i Malmö han sålde det till NHL-spelaren Carl Söderberg.
Citera
2020-01-07, 23:07
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cartne
Packa ner resterna av statyn och be PostNord skicka hem det till honom.
Ingen blir gladare än Zlatan av att se Zlatan.
Då försvinner resterna på vägen dit. Men låt fötterna vara kvar. Dom kan ju plantera blommor i dom. För dom är väl ihåliga?
Citera
2020-01-07, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Som man känner sig själv känner man andra. Du verkar helt förblindad av rasism.

NoF8, din polare har snöat in på pedofili. Ni skulle kanske inrikta er på topic.

Som flera har skrivit så har de drivande i statyhärvan enl. rykte icke svenska namn.

Haha nu kommer dessa patetiska hjon dragandes med avundsjuka, ja om det vore så varför tycker inte folk illa om diverse föredetta NHL-spelare som Forsberg, Lidström och Sundin.

Rasism ja nu är det ju blattar som vandaliserat statyn så där föll det argumentet platt.
Citera
2020-01-07, 23:16
Medlem
Vasterass avatar
Kan det vara så att regering/media ville blåsa upp zlatan som en "framgångsfigur?", sedan slutar det med att de flesta aldrig gillat blatte-zlatan.
Citera
2020-01-07, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnkn0wn
Jag har kört förbi nästan varje dag efter kl 22 dem här veckorna då jag tyckt statyn get inspiration och är faktiskt jävligt cool och mäktig, från rosengård till internationell superstjärna och en jävla staty..
Dock missade jag några dagar, då måste dem här nolives gripit in. rkt otur.

Hur fan kan man lägga sig in i en annans mans affärer, killen la runt 10 MILLE till en klubb i sthm. Det tjänar han per vecka. Att röra ngt heligt som en staty är helt förbluffigt och sinnesjukt och tyder på ingen uppfostring överhuvudtaget. Tänk som vuxen man ta på sig kängorna, jackan och åka ut för att saga ett monument. 4 gånger.. Fyfan.
Visserligen är det provocerande då han spelat i MFF, men helt ärligt vem fan bryr sig. Bit ihop. Det är endå inte hans moderklubb. Det är MBI. Men mer rättare sagt gatorna i Rosengard. Vilket han redan bidragit med investeringar. Tror ni MFF behöver pengar? Är ni dumma i huvudet? De tjänar runt 60 MILLE för varje internationell tävling de går vidare. Inte tala om alla pengar de fatt fr Zlatans övergnar. Bortser ni fr det? Helt cp att det finns folk som stödjer detta skitet. Säkert samma idioter som klottrar pa kyrkor. Herregud, föräldrar... ta hand om era jävla barn helt ärligt.

Vad som gör mig mer förbannad än dessa avskum är faktiskt nonchalansen faktiskt av anordarna själva. Är ni HELT DUMMA I HUVUDET?!?
Star en skylt pa staketet: "Skyddas av GDR". Det var nog decenniets stora skitsnack. Borde ändras till "Bortses av GDR".
Hur kan man låta en 500kg bronsstaty bli vandaliserad 4 gånger? Vlket jävla skämt. Att MFF fortfarande har GDR som vaktfirma är det sjukaste jag sett.
Sågad vid fötterna, näsan, klottrad, lagt tröjor pa den, kastat fågelmat och nu VÄLT hela. Ehh? Kanske lägga till bevakning efter redan första vandaliseringen?! Inte ett jävla fjuttestaket som en 10 ring kan hoppa över. Detta land är sa dumt. Ett riktigt skämt. Stadion är en av Sveriges största idrottsanläggningar och de bästa de kmr upp med är ett svagt metall staket? FFS, har de heller INGA kameror som riktas mot statyn?!! Man blir dum av att vittna allt detta haha och börjar tro att det pågar ngn konspiration där MFF låter den bli vandaliserad.
Zlatan själv bryr sig mindre vilket är sorgligt egentligen men vad ska man göra.

Enligt mig borde man sluta leka alfons som Linde "öhh vf finns ingen bevakninnggg???!" och inse du är skaparen av statyn. All snack om skydd, och statlig hjälp osv ska redan ha varit gjord med tydliga direktiv hur den ska skyddas. Helt efterblivet detta. Mest dumma jag sett faktiskt.
Känns som Zlatans och folks sprickor i allmänbildning kommer upp här. Som att ingen tänkt pa detta, att statyn kommer bli vandaliserad ytterliggare.

Var är detta konsekvenstänk ni svennar gillar och skylla pa blattarna om, va? Nu finns det inte sa mycket skäll pa MENA, va? Detta är gjort av suedies. "Ultras". Fyfan. Jävla barn. Har riktigt lust att kasta in en bomb i MFF supporterhus vid möllan sa dem far smaka och betala lite.
Ni som klagar på kostnad av skydd är Idioter. Tar man fast de som gjort detta kan man lätt böta dem och fa upp summan fr kostnaden snabbt. Och sätta dem i fängelse enligt mig. 1ar+

Man rör helt enkelt inte monument.
Ska ringa folk och fatta detta mer. Detta är helt efterblivet. Jobbar gärna för att vakta den. Sätt mig pa en stol utanför sa hanterar jag det
Alla uttal av sportchefen, och diverse representater som INTE följs upp av handling är löjligt, barnsligt och skrattredande. Det är det oavsett, att efter första vandaliseringen inte gjorts ngt. Alla visste det skulle hända. Inget görs, eller gjorts. Standard sverige.

Gå en kurs i att skriva grabben och för övrigt så är det blattar som vandaliserat statyn, välkommen till verkligheten. Men bra att blattarna äntligen gör någonting bra, en eloge för det.
Citera
2020-01-07, 23:20
Medlem
Om min partner hittar en annan. Inte skulle jag bo under samma tak. Antingen slänger jag ut vederbörande eller så sticker jag. I detta fall har den otrogne ingen som helst rätt att bo kvar. Helsingborg eller Solna låter fint i mina öron. Dom två är väl dom mest kända soptipparna vi har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in