Det är många i tråden som borde gå en omskolningskurs och lära sig grunder i hövlighet och lära sig ta hänsyn samt visa respekt.
Sicket jävla skitsnack från de som anser att de som begår skadegörelsen av statyn som är tillängnad Zlatan och hans hemstad skulle vara OK
Hur fasen är ni funtade i skallen. Eller Ni kanske så obildade som det verkar.
Jag är neutral över detta med statyn då det finns tillräckligt med levande människor som reser egna monument under sin livstid men här var det ju konstnären som ville hylla en av de största fobollsspelare som bevisligen funnits.
Också allt detta gnäll att han inte avslutade sin karriär i sin moderklubb MFF.
Och dessa intelligensbefriade s k fans som inget annat önskar än att trycka ner en av få världstjärnor som kommit från Malmö.
Ni borde banne mig skämmas eller så gå ut på planen och slå den där bollen i mål som han gjorde England.
Så jävla lätt är det verka men samtidigt in i helvete svårt - men detta har Ni tydligen helt glömt.
Ni framstår som en bunke inskränkta hjärnor som sedan länge tappat kontrollen över Ert beteende och svärtar ner en person som gjort oehört mycket för svensk fotboll.
Statistiskt sett kommer någon av oss aldrig mer i detta livet att få uppleva något större då Sverige är liten nation så Ni ska känna Er privilgerade över att fått varit om allt inom fotbollen där Zlatan visat vägen.
Ni påvisar endast en sak och det är att: Jantelagen lever i allra högsta grad och Ni är förgiftade av den tydligen utan att veta om det.
Det tyder endast på en sak: Ett djävligt dåligt självförtroende
Senast redigerad av DrLECTER 2023-06-25 kl. 09:32.
Det är många i tråden som borde gå en omskolningskurs och lära sig grunder i hövlighet och lära sig ta hänsyn.
Sicket jävla skitsnack från de som anser att de som begår skadegörelsen av statyn som är tillängnad Zlatan och hans hemstad skulle vara OK
Hur fasen är ni funtade i skallen. Eller Ni kanske så obildade som det verkar.
Jag är neutral över detta med statyn då det finns tillräckligt med levande människor som reser egna monument under sin livstid men här var det jukonstnären som ville hylla en av de största fobollsspelare som bevisligen funnits.
Allt detta gnäll att han inte avslutade sin karriär i sin moderklubb MFF.
Och dessa intelligensbefriade s k fans som inget annat önskar än att trycka ner en av få världstjärnor som kommit från Malmö.
Ni borde banne mig skämmas eller så gå ut på planen och den där bollen i mål som han gjorde England.
Så jävla lätt är det men samtidigt in i helvete svårt - men detta har Ni glömt.
Ni framstår som en bunke inskränkta hjärnor som sedan länge tappat kontrollen över Ert beteende och svärtar ner en person som gjort oehört mycket för svensk fotboll.
Statistiskt sett kommer Ni aldrig mer i detta livet att få uppleva något större då Sverige är liten nation så Ni ska känna Er privilgerade över att fått varit om allt inom fotbollen där Zlatan visat vägen.
Ni påvisar endast en sak och det är att: Jantelagen lever i allra högsta grad och Ni är förgiftade av den tydligen utan att veta om det.
Det tyder endast på en sak: Ett djävligt dåligt självförtroende