2020-01-09, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MinaJagoDu
Har jag sagt annat?Gillar verkligen inte han.Med det sagt så är han en stor anledning till att Malmö ligger där dem är just nu.

Zlatans pengar som Malmö tagit del av har ju varit slut länge nu så nja.
Citera
2020-01-09, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det är fel att blanda in politik i detta. Jag är etnisk svensk och sverigedemokrat. Men sådana som Zlatan ska vi vara glada och tacksamma över.

Det blir ju politik när Zlatan har använts som slagträ i debatten.
Citera
2020-01-09, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jodå, det funkar bra. Vill du sitta här och mästra andra, då höjs kraven. Lägg av med ditt inaveltjafs det leder inte till någon bra diskussion.

Jag var ett stort fan av Z fram till Parishistorien, sedan har det bara gått utför för att gå i botten nu.
Men mitt svar började med att vissa tyckte sig stå över lagen,och att det var deras fulla rätt ha sönder o kapa statyn för att dem kände sig svikna av svinet.Vilket jag tycker är bland det fegaste man kan göra o börja ge sig på saker och ting bara för att man känner sig sviken av en person.
Jag tycker fortfarande att det luktar inavel om man tycker att det är okej att börja härja för att nån tydligen har trampat på deras heder och svikit dem.Kan ha fel.
Citera
2020-01-09, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Din IQ måste ju vara väldigt låg då eftersom din analogi var helt och hållet felaktig. Zlatan lever och spelar i Milan.
Jag gillar inte heller vandalisering men jag gör ett undantag för att Zlatan ska lära sig en läxa.
Som sagt tycker man sig stå över lagar och regler för att man känner sig kränkt,eller bevisa nåt,så luktar det inavel.
Citera
2020-01-09, 19:05
Medlem
Citat:
Som sagt tycker man sig stå över lagar och regler för att man känner sig kränkt,eller bevisa nåt,så luktar det inavel.

Ja det är inte vettigt egentligen men det var ju lätt att räkna ut vad som skulle hända dock så tror jag att det är bra att Zlatan och alla dönickar som alltid tar honom i försvar oavsett ser vad som kan hända.
Zlatan tror att han är Gud och så plockas han ner, sunt när allting kommer omkring.
Citera
2020-01-09, 19:07
Medlem
Citat:
Zlatans pengar som Malmö tagit del av har ju varit slut länge nu så nja.
Fast allt har sin början nånstans,Malmö låg i superettan just då.
Citera
2020-01-09, 19:17
Medlem
Citat:
Fast allt har sin början nånstans,Malmö låg i superettan just då.

Malmö hade kommit tillbaka utan Zlatan.
Landslaget fick ju t.ex. inte någon jättenytta av Zlatan, det är en myt. Han hämmade andra spelare samt spelar för sig själv.
Citera
2020-01-09, 19:18
Medlem
Citat:
Det är klart att han är, haha.
Lool rätta mig gärna,men har jag sagt att jag går runt med samekläder och är från Kiruna.
Citera
2020-01-09, 19:19
Medlem
Citat:
Lool rätta mig gärna,men har jag sagt att jag går runt med samekläder och är från Kiruna.

Nej det har du faktiskt inte.
Citera
2020-01-09, 19:20
Medlem
Citat:
För att jag hatar hur Sverige har blivit jämfört med hur det var när jag kom hitt i början av 90 talet.Den här jävla staten alltså var så mycket bättre för.Släpper in en massa skit,pedofiler och våldtäktsmän.Måste man vara en Ursvensk för att tycka att Sverige har blivit lila Mogadishu?

Här håller jag med dig helt och hållet.
Citera
2020-01-09, 19:24
Medlem
VanDogs avatar
Citat:
Men mitt svar började med att vissa tyckte sig stå över lagen,och att det var deras fulla rätt ha sönder o kapa statyn för att dem kände sig svikna av svinet.Vilket jag tycker är bland det fegaste man kan göra o börja ge sig på saker och ting bara för att man känner sig sviken av en person.
Jag tycker fortfarande att det luktar inavel om man tycker att det är okej att börja härja för att nån tydligen har trampat på deras heder och svikit dem.Kan ha fel.
Klart att all förstörelse är förkastlig och jag uppskattar konst.
Men i det här fallet pratar vi inte om högstående konst med en massa år på nacken.
Utan ett beställningsjobb från Svenska Fotbollsförbundet.
En fallos symbol över ett stort ego.
Man kan likna det vid ett cykelställ som någon slår sönder, rent betydelsemässigt.
Det är knappast konstfolket som gråter, snarare Zlatanklanen.
Han var ju så duktig buhuhu. Hur skall Sverige klara sig utan honom?
Bra. Det har gått bättre för landslaget sen han försvann.
Citera
2020-01-09, 19:26
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Inavel vet jag inte hur det luktar. Vet du? Det ryktas friskt om att de som gjort det inte har svenska namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in